SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal laat op de middag nog bellen voor een spoedgevalletjequote:Op donderdag 24 december 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop dat iedereen me vooral met rust laat vandaag, kan ik op tijd naar huis.
Ik wilde wel in de winter gaan natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2020 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook aan in welk seizoen je gaat. Wij waren er midden in de winter én hadden een 2-daagse gletsjertocht, dan kom je wel wat meer sneeuw en ijs tegen natuurlijk.
Als je tijdens de lente/zomer gaat dan valt het reuze mee.
Telefoon uit en Out of Office aanquote:Op donderdag 24 december 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop dat iedereen me vooral met rust laat vandaag, kan ik op tijd naar huis.
Helaasch.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Telefoon uit en Out of Office aan
Hill House vond ik erg tof, heb ik twee keer gekekenquote:
Geen stijl dit.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal laat op de middag nog bellen voor een spoedgevalletje
quote:
o wauw dit is nieuw voor mijquote:Bezorger heeft nog 0 stops voor hij je pakket bezorgt.
PostNL?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o wauw dit is nieuw voor mij
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Zou alvast voor de deur gaan liggenquote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DPD
Stond ook meteen voor de deur
Voor hun ook beter denk ik, ik zou dan bijv. nog even thuisblijven tot het er is als ik weg moest. Met zo'n tijdsbestek van 4u waarin ze kunnen komen blijf ik niet thuis.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zag het laatst voor het eerst bij dat bigbee bizzbee buzzbee gebeuren.
Dag later had PostNL het hier ook, beiden incl kaartje waar die wagen zich bevindt.
heb nog geen enkele pakketdienst meegemaakt die iets echt voor de deur neerzetquote:Op donderdag 24 december 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar niks: we zetten het voor de deur neer, ik duw het je gewoon in de handen.
Kan ik weer in quarantaine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |