SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal laat op de middag nog bellen voor een spoedgevalletjequote:Op donderdag 24 december 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop dat iedereen me vooral met rust laat vandaag, kan ik op tijd naar huis.
Ik wilde wel in de winter gaan natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2020 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook aan in welk seizoen je gaat. Wij waren er midden in de winter én hadden een 2-daagse gletsjertocht, dan kom je wel wat meer sneeuw en ijs tegen natuurlijk.
Als je tijdens de lente/zomer gaat dan valt het reuze mee.
Telefoon uit en Out of Office aanquote:Op donderdag 24 december 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop dat iedereen me vooral met rust laat vandaag, kan ik op tijd naar huis.
Helaasch.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Telefoon uit en Out of Office aan
Hill House vond ik erg tof, heb ik twee keer gekekenquote:
Geen stijl dit.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal laat op de middag nog bellen voor een spoedgevalletje
quote:
o wauw dit is nieuw voor mijquote:Bezorger heeft nog 0 stops voor hij je pakket bezorgt.
PostNL?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o wauw dit is nieuw voor mij
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Zou alvast voor de deur gaan liggenquote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DPD
Stond ook meteen voor de deur
Voor hun ook beter denk ik, ik zou dan bijv. nog even thuisblijven tot het er is als ik weg moest. Met zo'n tijdsbestek van 4u waarin ze kunnen komen blijf ik niet thuis.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zag het laatst voor het eerst bij dat bigbee bizzbee buzzbee gebeuren.
Dag later had PostNL het hier ook, beiden incl kaartje waar die wagen zich bevindt.
heb nog geen enkele pakketdienst meegemaakt die iets echt voor de deur neerzetquote:Op donderdag 24 december 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar niks: we zetten het voor de deur neer, ik duw het je gewoon in de handen.
Kan ik weer in quarantaine.
Ik ook niet. Ja DPD hier maar dat is omdat ze te lui zijn om aan te bellen..quote:Op donderdag 24 december 2020 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb nog geen enkele pakketdienst meegemaakt die iets echt voor de deur neerzet
Mijn PostNL mannetje wel, maar die is gewoon blij dat 'ie dingen neer kan zetten en bijna meteen weg kan lopen.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb nog geen enkele pakketdienst meegemaakt die iets echt voor de deur neerzet
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor hun ook beter denk ik, ik zou dan bijv. nog even thuisblijven tot het er is als ik weg moest. Met zo'n tijdsbestek van 4u waarin ze kunnen komen blijf ik niet thuis.
Ik wilde nog zeggen 'zet maar in de lift', dat scheelt ze ook weer tijd, maar hij was al binnen.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ja DPD hier maar dat is omdat ze te lui zijn om aan te bellen..Niet vanwege corona.
De WC schoonmaken?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Voordeel: m'n eind-van-de-maand kutklus hoeft niet aan het einde van de maand. Nadeel: hij moet vandaag.
So sad.
Frantic goed franticquote:Op donderdag 24 december 2020 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal stond op plek 4..
Frantic goes crazy on first place.
Ninja bezorgerquote:Op donderdag 24 december 2020 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen 'zet maar in de lift', dat scheelt ze ook weer tijd, maar hij was al binnen.
Mja dat heb ik met UPS/GLS hier eigenlijk.. Al komen die twee hier niet echt meer.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ja DPD hier maar dat is omdat ze te lui zijn om aan te bellen..Niet vanwege corona.
Oh dat is wel ideaalquote:Op donderdag 24 december 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja dat heb ik met UPS/GLS hier eigenlijk.. Al komen die twee hier niet echt meer.
Gelukkig bij de nieuwe werkplaats een deur met camera elektrisch slot naar een 'voorhalletje'. Die kan ik op afstand openen zodat ze daar de boel binnen kunnen leggen als ik er niet ben
Ik zie de bezorger hier altijd aankomen als ik op de bank zit, stat ik meestal nog eerder bij de deur dan dat die zijn busje uit isquote:Op donderdag 24 december 2020 10:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]scheelt ze vast extra werk in de zin van naar die bus lopen om een briefje, pakketje terug leggen, briefje in de brievenbus en pakketje weer uitladen bij pakketpunt.
welke hier dus allemaal dicht zijn
Moet 20 minuten rijden voor een pakketpunt wat open is.
Ohquote:
me too.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:14 schreef kwiwi het volgende:
Ok ik heb al teveel gegeten en kerstavond is nog niet eens begonnen
Ik heb straks lekker broodje kroket voor de lunchquote:Op donderdag 24 december 2020 10:14 schreef kwiwi het volgende:
Ok ik heb al teveel gegeten en kerstavond is nog niet eens begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |