Ik dirnk zelf bijna nooit bier heel heel af en toe een herfst bokjequote:Op donderdag 24 december 2020 10:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Welke had je?
Ik had Hertog Jan Winterbier
ze ziet er jonger uitquote:
Foefiequote:
herfstbokje vind ik dan weer niet lekkerquote:Op donderdag 24 december 2020 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dirnk zelf bijna nooit bier heel heel af en toe een herfst bokje
Lowlander winter IPA. Kerstbomen drinken genotquote:Op donderdag 24 december 2020 10:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Welke had je?
Ik had Hertog Jan Winterbier
Ik kan er ook niet tegen hoorquote:Op donderdag 24 december 2020 10:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ze ziet er jonger uit
[..]
Foefie
[..]
herfstbokje vind ik dan weer niet lekker
Take on meeeeeeequote:
Jammer van die koeienbel. Je bent wel een mooie vrouw om te zien. En je karakter (voor zover ik hier lees) dikke prima. Al kun je ook wel snoeihard zijn denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mijn prinses and me
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lowlander winter IPA. Kerstbomen drinken genot
ik wou dat ik dat hadquote:Op donderdag 24 december 2020 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen hoor
Als ik een half glas op heb dan heb ik al last van elastieken benen P
Dus drink het zelden tot nooit
die koeienbel zit er bij mij ook niet in moppiequote:Op donderdag 24 december 2020 10:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jammer van die koeienbel. Je bent wel een mooie vrouw om te zien. En je karakter (voor zover ik hier lees) dikke prima. Al kun je ook wel snoeihard zijn denk ik.![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jammer van die koeienbel. Je bent wel een mooie vrouw om te zien. En je karakter (voor zover ik hier lees) dikke prima. Al kun je ook wel snoeihard zijn denk ik.![]()
Morguh DJMOquote:
Ik vind 'm echt geweldig. Was ook blij dat die dit jaar weer in de winkel lagquote:Op donderdag 24 december 2020 10:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]en was hij lekker?
[..]
ik wou dat ik dat had
Moet even weer afkicken
Mogguh dotjequote:
Kee.. beter (i.m.o. dan)quote:Op donderdag 24 december 2020 10:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die koeienbel zit er bij mij ook niet in moppie
Beetje kunnen slapen?quote:
Als een roosquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:21 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee.. beter (i.m.o. dan)
ik zet hem, op mijn lijstje op untappdquote:Op donderdag 24 december 2020 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt geweldig. Was ook blij dat die dit jaar weer in de winkel lag
O lekker, dat hoor ik niet vaak van jouquote:
Hey Eniginequote:
quote:
quote:
ik weet niet waaromquote:
en zo spannend is mijn untappd niet want ik drink eigenlijk alleen nog maar lowlandersquote:
quote:
Buenos diasquote:
nou enquote:Op donderdag 24 december 2020 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
en zo spannend is mijn untappd niet want ik drink eigenlijk alleen nog maar lowlanders
Met af en toe een brewdog en een hanalei
gammaquote:
O, ik dacht dat je in je pauze zatquote:
neequote:Op donderdag 24 december 2020 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je in je pauze zat
zo rustig vandaag dat je ondertussen hier kan zitten?quote:
geen zin vandaagquote:Op donderdag 24 december 2020 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo rustig vandaag dat je ondertussen hier kan zitten?
Ik haat kou en sneeuwquote:Op donderdag 24 december 2020 10:38 schreef Dotteke het volgende:
bbbrrrrr
https://www.telegraaf.nl/(...)-sneeuwstorm-gefilmd
ah oke.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
geen zin vandaag
En het is rustig. Ben wel artikelen aan het invoerenMaar het gaat wat trager
[..]
Ik haat kou en sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |