Beetje saai niet echt leuk.. heb maar een uurtje gekeken vanavond kijk ik verderquote:Op donderdag 24 december 2020 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Hoe was de film gisteren MrsL , was het nog wat?
Dat is wel lekker dan, top 4000 aanquote:Op donderdag 24 december 2020 09:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Foefie
[..]
Ach ja ik doe het zelf
Was ook helemaal niet de bedoeling
Gelukkig zit ik weer alleen boven. Lekker op gemakkie
O kijk je hem dan nog wel af?quote:Op donderdag 24 december 2020 09:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje saai niet echt leuk.. heb maar een uurtje gekeken vanavond kijk ik verder
ik ben in de kerstsfeer, dus heb skyradio christmas opstaanquote:Op donderdag 24 december 2020 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker dan, top 4000 aan
Ja dat wel, toch weten hoe het verder gaatquote:
Oh oh ohquote:Op donderdag 24 december 2020 09:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
hola
Ja die koffie heb ik wel nodig
Gister 3 biertjes op van rond de 8%
Wie?quote:Op donderdag 24 december 2020 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
3 uur lang spammen waar je energie voor hebt zeg
duudjequote:
Jacqquote:
O dat kan ook nog, het is er de tijd voorquote:Op donderdag 24 december 2020 09:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ben in de kerstsfeer, dus heb skyradio christmas opstaan
O dat doe ik dan weer niet, als ik een film niets aan vind dan kijk ik hem niet afquote:Op donderdag 24 december 2020 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dat wel, toch weten hoe het verder gaat
Laat ik het zo zeggen, had er meer van verwacht zeg maar.. maar misschien wordt het nog spannendquote:Op donderdag 24 december 2020 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat doe ik dan weer niet, als ik een film niets aan vind dan kijk ik hem niet af
Dat zou kunnen,quote:Op donderdag 24 december 2020 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, had er meer van verwacht zeg maar.. maar misschien wordt het nog spannend
Ja lol.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vaag. Ga pielen met je usernames, wachtwoorden en mailaccounts.
Ga je garnalen eten?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
JaVanavond wijn
En gamba's hoop ik
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik hoop het
Maar meestal maakt mijn schoonpapa dat wel voor mij op kerstavond
Dat is lief. En als je er van houdt lekker.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik hoop het
Maar meestal maakt mijn schoonpapa dat wel voor mij op kerstavond
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En mijn zwager komt niet
Dit gaat de beste kerstavond worden ooit
Kan je daar niet goed mee?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En mijn zwager komt niet
Dit gaat de beste kerstavond worden ooit
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Zo hekel aan die gozer
Maar schoonzusje, zwager en de kids komen niet, want ja.... 3 man maar he
En dat vind ik zoooooooo niet erg
lucky youquote:Op donderdag 24 december 2020 10:06 schreef Mazikeen het volgende:
Word dus extra genieten voor jou?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:06 schreef Mazikeen het volgende:
Ik hou niet van mensen die de boel flessen, en te lui zijn om te werkenquote:
quote:
Ja meer gamba's voor mij ookquote:Op donderdag 24 december 2020 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Word dus extra genieten voor jou?
Hoiquote:
Lekker. Ik had gisteren een winter IPA. Vanavond denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
JaVanavond wijn
En gamba's hoop ik
Dan alleen maar fijn dat hij er niet is. Is Corona toch nog ergens goed voorrquote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die de boel flessen, en te lui zijn om te werken
Wel een straatje leggen maar niet werken? Ja dikke doei.
ZoEn het is gewoon een rare gozer.
Wie zijn dit?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[ afbeelding ] heb mijn kids dichtbij
mijn prinses and mequote:
Ah okequote:Op donderdag 24 december 2020 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mijn prinses and me
Welke had je?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Lekker. Ik had gisteren een winter IPA. Vanavond denk ik.
Misschien nog een glaasje whisky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |