welke ?quote:
broerquote:
nee niet als ik die er nog in moet doen. Duurt een minuut of 40quote:
nee die was al aan het slapenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee die was al aan het slapen
FF had het
nee niet duimpje omhoog.quote:
Kon je niet slapen vannacht?quote:Op donderdag 24 december 2020 11:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik had bijna mee gedaan, maar ben toch maar weer gaan slapen
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee niet duimpje omhoog.
Ik wilde 'm
Jawel, maar was wakker om dat ik moest plassenquote:
Nadeel is als je mee gaat doen je ook gelijk goed wakker bentquote:Op donderdag 24 december 2020 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar was wakker om dat ik moest plassen
Mwa daarom dus daarom maar niet gedaanquote:Op donderdag 24 december 2020 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel is als je mee gaat doen je ook gelijk goed wakker bent
Maar was een mooie stunt geweest als je even inlogt en DT pakt
Maar gun het @:FreshFruit ook van harte
Ja, blijf jij dan altijd lang op?quote:Op donderdag 24 december 2020 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa daarom dus daarom maar niet gedaan
Misschien met oud en nieuw
AUW M'N OOGquote:
Dat niet.. maar misschien ben ik dan ook wel tegen die tijd wakker.. en heb ik meteen in de nieuwe maand 20 puntenquote:Op donderdag 24 december 2020 11:11 schreef Dotteke het volgende:
I can't see you mama
Ook lekker nummer hoor
[..]
Ja, blijf jij dan altijd lang op?
In de tijd dat ik nog opbleef was ik altijd wel blij dat ik tegen 11.30 naar bed kon hoor
Maar zou een mooie begin van de maand zijn gelijk 20 punten
Je kan ook alttjd voor een keer de wekker zettenquote:Op donderdag 24 december 2020 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat niet.. maar misschien ben ik dan ook wel tegen die tijd wakker.. en heb ik meteen in de nieuwe maand 20 punten
Laat ik dat maar niet doenquote:Op donderdag 24 december 2020 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook alttjd voor een keer de wekker zetten
Groot gelijkquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Was altijd wat dat berichtje stuurde en het niet aan kwam door de drukte
quote:
wel in duindorp jaquote:
och nee en nu?quote:
Dat vindt je vast niet ergquote:
Daar bleef het vorig jaar rustig, stond heel politiekorps haaglanden om Duindorp heen, ging het elders in de stad losquote:
t is niethandiquote:Op donderdag 24 december 2020 11:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar bleef het vorig jaar rustig, stond heel politiekorps haaglanden om Duindorp heen, ging het elders in de stad los
ga eens werkenquote:
Lekker heul lang weekend of niet, of moet je ook tussen kerst en oud en nieuw werken?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
post je nou weer onder deze naam
Jij weet ook niet wat je wilt
Altijd gezellig onder welke naam dan ookquote:Op donderdag 24 december 2020 11:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
post je nou weer onder deze naam
Jij weet ook niet wat je wilt
Nope. Hele week vrijquote:Op donderdag 24 december 2020 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker heul lang weekend of niet, of moet je ook tussen kerst en oud en nieuw werken?
Je bent niet de enige die zegt niet meer mee te doenquote:
Ach ja, wat maakt het uit.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd gezellig onder welke naam dan ook
Is altijd een verrassing ::D
O lekker, kan je weer een beetje bij tankenquote:
Zo is datquote:Op donderdag 24 december 2020 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zegt niet meer mee te doen
Je kan altijd van gedachten veranderen toch?
Daarom, vind ze allebei wel liefquote:
Wel een beetje conditie op peil houden.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, kan je weer een beetje bij tanken
maar morgen liggen de pakjes pas onder de boomquote:
dan kan je het wel uitstellenquote:Op donderdag 24 december 2020 11:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee geen zin.
Ik moet fietskleding invoeren, maar dat vind ik stom
vrolijk vandaagquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:26 schreef Paul het volgende:
[modbreak]Met Kerst gaat DTS dicht zodat je tijd kan besteden aan familie en vrienden![/modbreak]
Dat vind ik echt serieus een goed planquote:Op donderdag 24 december 2020 11:26 schreef Paul het volgende:
[modbreak]Met Kerst gaat DTS dicht zodat je tijd kan besteden aan familie en vrienden![/modbreak]
Dit Zou zo geweldig zijnquote:Op donderdag 24 december 2020 11:26 schreef Paul het volgende:
ligt eraan waar we het over hebbenquote:
Dat is ook een steek naar mensen die alleen zijn met de Kerstquote:Op donderdag 24 december 2020 11:26 schreef Paul het volgende:
Seks.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ligt eraan waar we het over hebben
Met deze kan ik punten pakken.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar waarom nu onder deze en gister onder aloa.
Ik raak in de war.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |