Ach ja, wat maakt het uit.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd gezellig onder welke naam dan ook
Is altijd een verrassing ::D
O lekker, kan je weer een beetje bij tankenquote:
Zo is datquote:Op donderdag 24 december 2020 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zegt niet meer mee te doen
Je kan altijd van gedachten veranderen toch?
Daarom, vind ze allebei wel liefquote:
Wel een beetje conditie op peil houden.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, kan je weer een beetje bij tanken
maar morgen liggen de pakjes pas onder de boomquote:
dan kan je het wel uitstellenquote:Op donderdag 24 december 2020 11:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee geen zin.
Ik moet fietskleding invoeren, maar dat vind ik stom
vrolijk vandaagquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:26 schreef Paul het volgende:
[modbreak]Met Kerst gaat DTS dicht zodat je tijd kan besteden aan familie en vrienden![/modbreak]
Dat vind ik echt serieus een goed planquote:Op donderdag 24 december 2020 11:26 schreef Paul het volgende:
[modbreak]Met Kerst gaat DTS dicht zodat je tijd kan besteden aan familie en vrienden![/modbreak]
Dit Zou zo geweldig zijnquote:Op donderdag 24 december 2020 11:26 schreef Paul het volgende:
ligt eraan waar we het over hebbenquote:
Dat is ook een steek naar mensen die alleen zijn met de Kerstquote:Op donderdag 24 december 2020 11:26 schreef Paul het volgende:
Seks.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ligt eraan waar we het over hebben
Met deze kan ik punten pakken.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar waarom nu onder deze en gister onder aloa.
Ik raak in de war.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |