Ja ik ga me extreem netjes aan de regels houdenquote:Op donderdag 24 december 2020 09:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oh, je slaat over voor de COVID?
Oke oke.
Goed bezig, niets voor een hageneesquote:Op donderdag 24 december 2020 09:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik ga me extreem netjes aan de regels houden
Ik ben een keurige jongenquote:Op donderdag 24 december 2020 09:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Goed bezig, niets voor een hagenees
Hebben we dinsdag gewoon gedaanquote:Op donderdag 24 december 2020 09:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgende keer “skeld” dan win ik wel
Nee even de staalborstel op de eikelrand gezet voor een extra kerstpoetsquote:
Ja ik had het toen net gemistquote:Op donderdag 24 december 2020 09:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hebben we dinsdag gewoon gedaan![]()
Maar is wel de beste map ja, maar iedereen zeurt altijd om andere...
Lekkerquote:
Nee nog iets te vroeg.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ga dan. Maak er een vroege brunch van
Dat heb ik al lang niet meer gehadquote:
Ik stel een mod change voor. Die hiero is op. Denk er s over na.quote:
Ligt gewoon in de koelingquote:Op donderdag 24 december 2020 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang niet meer gehad
Ja vriend?quote:
Hey Xquote:
Brintaquote:Op donderdag 24 december 2020 09:32 schreef Straatverlichting het volgende:
Ow... ontbijt. Ik had Brinta met honing.
Weet ik, maar vin het alleen lekker als het vers is een keer open en een dag laten liggen vind ik het niet meer lekker. Heb ik met veel vleeswaren. Daarom haal ik vaak alleen maar kaasquote:
Geen id hoe dat kan.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey X![]()
![]()
Heb even gekeken maar wel raar zonder punten te halen toch terug in de top 20
Verklap mij je geheim
Lekker mij vader eet zijn hele leven al brinta, hij is gisteren 91 gewordenquote:Op donderdag 24 december 2020 09:32 schreef Straatverlichting het volgende:
Ow... ontbijt. Ik had Brinta met honing.
Vond ik wel lekker altijd.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker mij vader eet zijn hele leven al brinta, hij is gisteren 91 geworden
IK eet vaak Griekjes yoghurt of kwar
Er klopt dus ergens iets niet Maar mooi geluk for youquote:
Brinta of Griekse Yoghurt?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker mij vader eet zijn hele leven al brinta, hij is gisteren 91 geworden
IK eet vaak Griekjes yoghurt of kwar
Nou blijf dooreten het brengt je verquote:Op donderdag 24 december 2020 09:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]respect voor je pa! Ik hap die smurrie al jaren... heerlijk.
Jij ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |