Ja zit vol van de koffiequote:
thnx youquote:
Vertelquote:
En zo makkelijk is hetquote:
Jup.. je tikt "hypocriet". Mensen zijn belangstellend. Maar jij laat t weer afweten. Foefie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |