Hier heb je koffiequote:Op donderdag 24 december 2020 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja![]()
Gelukkig heb ik geen koffie nodig om te leven anders was ik nou al dood @:haags !!
Als ik die dingen zie ga ik al over mijn nek, snotterige bahquote:Op donderdag 24 december 2020 09:04 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nooit gehad. Ook geen idee hoe je die krengen open krijgt.
Denk dat die even opnieuw opgestart moet worden. Zit meer dan een minuut verschil tussen.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmm je telefoon moet ook nog even wakker worden.
Ik let daar eigenlijk nooit op of die wel synchroon loopt.
Waarvoor?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja![]()
Gelukkig heb ik geen koffie nodig om te leven anders was ik nou al dood @:haags !!
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gvd![]()
![]()
Jij wil mij gwn boos maken he !![]()
![]()
Ah dat is wel een groot verschil idd.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat die even opnieuw opgestart moet worden. Zit meer dan een minuut verschil tussen.
Ik let er normaal ook niet echt op maar het viel nu ineens op dat er posts in de toekomst stonden
Ah ja alles een keer proberen. Heb ook al veel geproefd. Maar oesters nooit.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik die dingen zie ga ik al over mijn nek, snotterige bah
Hier heb je koffiequote:Op donderdag 24 december 2020 09:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Laat die smiley zitten en kom eens met mijn koffie!
Sommige dingen ga ik echt niet proberenquote:Op donderdag 24 december 2020 09:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ah ja alles een keer proberen. Heb ook al veel geproefd. Maar oesters nooit.
Gebruik dan ook een Androidquote:Op donderdag 24 december 2020 09:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah dat is wel een groot verschil idd.
Moet mijn telefoon ook vaak opnieuw starten maar omdat hij uit het niets gaat bellen of apps sluitenk** iPhone
quote:
Simonisquote:
Ga ik ook doenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een Android
[..]![]()
[ afbeelding ]
Koffie voor Moen
Proeven kan altijd. Anders weet je t ook niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige dingen ga ik echt niet proberen
Ben sowieso geen liefhebber van alles wat uit de zee komt
Hoogstens een ekkerbekkie of kibbeling en dan nog met extra kruiden
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel.
@:haags neem voorbeeld hoe het moet! En dude is ook nog eens ziekjesMaar komt alsnog met koffie
Tot over 5 minutenquote:Op donderdag 24 december 2020 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Simonis![]()
![]()
![]()
Ik ga mezelf maar eens onder de douche slepen
Heb alles geprobeerd hoor, maar oester nee dank jequote:Op donderdag 24 december 2020 09:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Proeven kan altijd. Anders weet je t ook niet.
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
JIJ HEBT GEEN RECHT OM BOOS TE ZIJN!
Ik ben boos op jou foefie! MIJN KOFFIE GVD
Ja ok. Ik weet dat dus niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb alles geprobeerd hoor, maar oester nee dank je
Mosselen ook zoiets, heb ze in allerlei varianten geprobeerd, maar krijg ze echt niet wegquote:Op donderdag 24 december 2020 09:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja ok. Ik weet dat dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |