quote:Op donderdag 24 december 2020 08:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb er nog 6 in de vriezer.
Zit zo'n turbo vries ding op. Anders ist na 3 maanden niet te vreten.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja dan zit je voorlopig wel goed.
Ik zit vaker zonder brood dan metmaar mis het ook niet echt
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:30 schreef mario390 het volgende:
de broek bij de ene![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar waarom zoveel kopen dan ?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Zit zo'n turbo vries ding op. Anders ist na 3 maanden niet te vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |