Ja, die was hier voorquote:
Veel plezier en sterkte met werkenquote:Op donderdag 24 december 2020 08:24 schreef Sestra666 het volgende:
ja, werken.. geen ruzie maken.. of wel.. /care ook
Dat is moelijk wegen. Ik doe ook mn best om genoeg brood in huis te hebben.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij doet het zeker beter dan ik had verwacht
Werkse Ses ik maak geen ruzie ben lekker aan het zingen een en al gezelligheidquote:Op donderdag 24 december 2020 08:24 schreef Sestra666 het volgende:
ja, werken.. geen ruzie maken.. of wel.. /care ook
En lukt dat met het brood?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat is moelijk wegen. Ik doe ook mn best om genoeg brood in huis te hebben.
Heb er nog 6 in de vriezer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |