Keek je niet?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:48 schreef fetX het volgende:
Ik geloof het gewoon niet. Zijn het een beetje normale goals?
Nee, schakel net in. Was ff bij een maatje eten.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Keek je niet?
3 prima goals, niet overdreven lastig maar hiervoor schoot ie ze op de keeper of hoog over
Hoop het, maar gaat nog wel een kluif worden. Spits is in ieder geval nodig, want als zelfs Linssen scoort en de Jorg niet dan kun je er geen reet vanquote:Op woensdag 23 december 2020 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Makkelijk derde trouwens.
@:fetx
@:onlogisch
Een ekte baas viert dat zo:quote:Op woensdag 23 december 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
MET LINSSEN KOOP JE 15 GOALS
@:caland
@:generationalpha
Mooie woorden wel. Hopelijk blijft hij ook gewoon.quote:
Denk dat we na de winterstop dezelfde formatie gaan spelen maar wel met Sini op links en Kökcü ipv Diemers.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop het, maar gaat nog wel een kluif worden. Spits is in ieder geval nodig, want als zelfs Linssen scoort en de Jorg niet dan kun je er geen reet van
Al vond ik Berghuis, ondanks eerste helft paar slordigheden ook erg goed.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik op Linssen zou stemmen, toch zojuist gedaan zonder sarcasme.
Mwah, zeg dit nog maar eens als hij een paar wedstrijden achter elkaar op dit niveau piekt.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:55 schreef Generationalpha het volgende:
Dank voor alle reacties mannen. Een klassespeler ale Linssen betaalt zich uiteindelijk altijd uit. Garantie voor goals.
Hopelijk is het na de winterstop gewoon een invaller inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mwah, zeg dit nog maar eens als hij een paar wedstrijden achter elkaar op dit niveau piekt.
Mijn verwachtingen voor hem in de volgende wedstrijden zijn niet opeens gestegen.
Hij nam vooral de leiderschapsrol op zich vanavond en dat is hem prima afgegaan. Dat had ik ook wel van hem gemist de afgelopen weken.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al vond ik Berghuis, ondanks eerste helft paar slordigheden ook erg goed.
Ja, maar er moet wel echt een spits bij en denk dat ze daar ook wel voor gaan.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat we na de winterstop dezelfde formatie gaan spelen maar wel met Sini op links en Kökcü ipv Diemers.
We zijn een beetje cynisch hoor, maar graag gedaan!quote:Op woensdag 23 december 2020 22:55 schreef Generationalpha het volgende:
Dank voor alle reacties mannen. Een klassespeler ale Linssen betaalt zich uiteindelijk altijd uit. Garantie voor goals.
Dat is gek want Linssen is al jaren een garantie voor goals.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mwah, zeg dit nog maar eens als hij een paar wedstrijden achter elkaar op dit niveau piekt.
Mijn verwachtingen voor hem in de volgende wedstrijden zijn niet opeens gestegen.
Laat hem er eerst nog maar een paar maken voordat je hier je gelijk komt halen. Over het algemeen bakt hij er alsnog geen reet van.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is gek want Linssen is al jaren een garantie voor goals.Altijd in hem geloofd.
Want hij kan niet in de spits? Zei het begin dit jaar al, hij is beter dan Jörgensen en met de terugkeer van Sinisterra is dat eigenlijk best logisch.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk is het na de winterstop gewoon een invaller inderdaad.
Hij heeft een half jaar laten zien dat hij dat niet is, in januari lekker banken voor Sini.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is gek want Linssen is al jaren een garantie voor goals.Altijd in hem geloofd.
Er gaat een spits gehaald worden, zoveel is wel duidelijk. Want Linssen in de spits kan inderdaad niet als je jezelf als club serieus neemt.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Want hij kan niet in de spits? Zei het begin dit jaar al, hij is beter dan Jörgensen en met de terugkeer van Sinisterra is dat eigenlijk best logisch.
Jij vind niet dat hij veel pech heeft gehad in de afronding tot nu toe?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft een half jaar laten zien dat hij dat niet is, in januari lekker banken voor Sini.
Nee, maar weinig ballen paal/lat of waar de keeper spectaculair redde. Meer onkunde.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij vind niet dat hij veel pech heeft gehad in de afronding tot nu toe?
Afgelopen half jaar heeft hij genoeg kansen gehad die zelfs Kazim erin zou hebben geschoten.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij vind niet dat hij veel pech heeft gehad in de afronding tot nu toe?
Denk wel dat hij blijft.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mooie woorden wel. Hopelijk blijft hij ook gewoon.
Linssen gaat er echt nog wel komen. Als de kuip vol zit gaat hij zeker niveau Vitesse weer oppakken.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft een half jaar laten zien dat hij dat niet is, in januari lekker banken voor Sini.
Precies, prima invaller dus.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Linssen gaat er echt nog wel komen. Als de kuip vol zit gaat hij zeker niveau Vitesse weer oppakken.
Los van de prima wedstrijd tegen Heerenveen is het wel duidelijk waar we staan. Qua punten valt de schade mee maar qua spel en breedte van de selectie gaat de 3e plek nog een hele uitdaging worden.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:59 schreef Elan het volgende:
Januari gaat wel een aardig maandje worden, daarna kan je eigenlijk pas echt zeggen waar je staat als team.
Neuh, heeft in 20 wedstrijden laten zien dat hij niet zo goed isquote:Op woensdag 23 december 2020 23:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mwah in potentie een van de betere spelers in de selectie.
Hapsie, Bijlow en Sinisterra terug en een huurspitsje erbij. Niks mis meequote:Op woensdag 23 december 2020 23:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Los van de prima wedstrijd tegen Heerenveen is het wel duidelijk waar we staan. Qua punten valt de schade mee maar qua spel en breedte van de selectie gaat de 3e plek nog een hele uitdaging worden.
We zullen het wel zien, ik verwacht dat hij nog wel opbloeit.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh, heeft in 20 wedstrijden laten zien dat hij niet zo goed is
SiniGod, Berghuis en een goede huurspits. Dan heb je wel een genottelijke aanval. Als je nu Jorgensen en Linssen (behalve vandaag) ziet....quote:Op woensdag 23 december 2020 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hapsie, Bijlow en Sinisterra terug en een huurspitsje erbij. Niks mis mee
Announce het Guidettigeruchtquote:Op woensdag 23 december 2020 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
SiniGod, Berghuis en een goede huurspits. Dan heb je wel een genottelijke aanval. Als je nu Jorgensen en Linssen (behalve vandaag) ziet....
Zou dat jaarlijkse gerucht eindelijk eens een keer de waarheid worden?quote:
Heb even gekeken. We staan tweede.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:50 schreef fetX het volgende:
Qua xG waarschijnlijk wel kampioen.
@:gurneyisbestoke
Dat lijkt me erg sterk. Normaliter gewoon invaller.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die beste knul werd tot gisteravond door alles en iedereen uitgekotst. Diemers en hij mochten samen op de eerste trein terug naar waar ze vandaan kwamen en nu is hij ineens goed genoeg?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee joh. Kan er alleen maar wat van als hij ruimte krijgt van de tegenstander.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Per poll bedoel je?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooi gemaakt. Wie heeft in totaal de meeste stemmen gehad?
Ik heb momenteel alleen de winnaars genoteerd. Ik zal eens als ik tijd over heb alle polls bij langs gaan (die moet ik dan posten) om een mooi overzichtje te maken.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je alle polls bij elkaar optelt
Afscheidswedstrijd?quote:Op donderdag 24 december 2020 11:26 schreef Kerftminister het volgende:
Vond Berghuis veruit de beste man aan onze kant, man wat speelde die lekker zeg.
Ik snap ook echt niet waar nog steeds de kritiek op hem vandaan komt. Lees het hier en hoor het om me heen nog steeds regelmatig. Van die one-liners als het is geen aanvoerder, hij neemt het team niet op sleeptouw en dat soort loze kreten.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:02 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Afscheidswedstrijd?
Ik vind het voor de gozer altijd een beetje sneu dat hij in zo'n matig elftal speelt. Wat een verschil met bijvoorbeeld het kampioensjaar. Zou het me voor kunnen stellen als hij het nog eens ergens anders wil proberen.
Hij speelt dit seizoen wel draken van wedstrijden en dan nog met afstand het meest productief van allemaal. Verder ook helemaal met je eens. Beste rechtsbuiten van de Eredivisie. Al jaren. Enige kritiekpuntje is misschien dat hij het Europees nooit echt heeft laten zien.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waar nog steeds de kritiek op hem vandaan komt. Lees het hier en hoor het om me heen nog steeds regelmatig. Van die one-liners als het is geen aanvoerder, hij neemt het team niet op sleeptouw en dat soort loze kreten.
Is dat omdat hij af en toe een beetje verongelijkt kijkt en/of te sierlijk is voor een deel van het legioen? Hij is letterlijk de enige reden dat Feyenoord de laatste jaren nog een beetje presteert.
Ik denk dat Berghuis zelf ook dolgraag zou willen dat niet alles van hem hoeft af te komen.
Ja uiteindelijk is het ook ‘maar’ een rechtsbuiten natuurlijk. Die draken van wedstrijden speelde hij wanneer Feyenoord zo stroperig speelt dat ze de bal nauwelijks voorin weten te krijgen (zo’n 80% van de wedstrijden dus)quote:Op donderdag 24 december 2020 12:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij speelt dit seizoen wel draken van wedstrijden en dan nog met afstand het meest productief van allemaal. Verder ook helemaal met je eens. Beste rechtsbuiten van de Eredivisie. Al jaren. Enige kritiekpuntje is misschien dat hij het Europees nooit echt heeft laten zien.
Naja hij is wel een beetje gestoord en af en toe echt heel vervelend. Dat is gelukkig de afgelopen jaren wel minder geworden maar dit seizoen tegen Groningen had ie weer eens zo'n partijtje. Als ie niet een van onze beste spelers was was ie vermoedelijk allang weggestuurd gezien het aantal incidenten met hem.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waar nog steeds de kritiek op hem vandaan komt. Lees het hier en hoor het om me heen nog steeds regelmatig. Van die one-liners als het is geen aanvoerder, hij neemt het team niet op sleeptouw en dat soort loze kreten.
Is dat omdat hij af en toe een beetje verongelijkt kijkt en/of te sierlijk is voor een deel van het legioen? Hij is letterlijk de enige reden dat Feyenoord de laatste jaren nog een beetje presteert.
Ik denk dat Berghuis zelf ook dolgraag zou willen dat niet alles van hem hoeft af te komen.
Het is niet alleen dat hoor, hij speelt af en toe ook gewoon ontzettend slordig. Zelfs gister (waarbij ik hem nog bijna terecht als MOTM nomineerde).quote:Op donderdag 24 december 2020 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk is het ook ‘maar’ een rechtsbuiten natuurlijk. Die draken van wedstrijden speelde hij wanneer Feyenoord zo stroperig speelt dat ze de bal nauwelijks voorin weten te krijgen (zo’n 80% van de wedstrijden dus)
Dan gaat hij op een gegeven moment de ballen zelf maar bij de verdediging ophalen wat zijn spel niet ten goede komt. Maar waar ligt dan het echte probleem.
Ja als je veel risico in je spel legt raak je wel eens de bal kwijt en ook Berghuis speelt wel eens een matige pot. Ik vond de analyse van Bruggink in de rust gisteren wel treffend wat dat betreft, terwijl ik her en der las en hoorde dat Berghuis weer kut speelde.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat hoor, hij speelt af en toe ook gewoon ontzettend slordig. Zelfs gister (waarbij ik hem nog bijna terecht als MOTM nomineerde).
Als hij dan niet scoort, geen assist maakt, en naast het slordige ook nog slecht speelt lijkt het me logisch dat er kritiek komt. Moet die kritiek natuurlijk wel verder gaan dan 'geen leider' of dat soort onzin.
Mja, maar we mogen best benoemen dat hij behoorlijk wat kutwedstrijden heeft gespeeld waarbij ook hij elke bal inleverde of elk duel verloor. Uiteindelijk wordt iedereen beter van een bak waarheid in z’n smoel.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk is het ook ‘maar’ een rechtsbuiten natuurlijk. Die draken van wedstrijden speelde hij wanneer Feyenoord zo stroperig speelt dat ze de bal nauwelijks voorin weten te krijgen (zo’n 80% van de wedstrijden dus)
Dan gaat hij op een gegeven moment de ballen zelf maar bij de verdediging ophalen wat zijn spel niet ten goede komt. Maar waar ligt dan het echte probleem.
Dat laatste is wel vreemd ja. Hij wordt ook echt amper toegezongen.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als je veel risico in je spel legt raak je wel eens de bal kwijt en ook Berghuis speelt wel eens een matige pot. Ik vond de analyse van Bruggink in de rust gisteren wel treffend wat dat betreft, terwijl ik her en der las en hoorde dat Berghuis weer kut speelde.
Maar wat ik vooral gek vind is dat Berghuis nooit 100% in de armen is gesloten van het legioen. Terwijl ik persoonlijk nog nooit een speler/buitenspeler bij Feyenoord heb meegemaakt met zo’n hoog rendement.
Nja, men zal eerder een mislukte bal onthouden dan een subtiel passje, vooral 'wij' Feyenoorders volgens mij waarbij de insteek toch vaak wat negatiever/cynischer is.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als je veel risico in je spel legt raak je wel eens de bal kwijt en ook Berghuis speelt wel eens een matige pot. Ik vond de analyse van Bruggink in de rust gisteren wel treffend wat dat betreft, terwijl ik her en der las en hoorde dat Berghuis weer kut speelde.
Maar wat ik vooral gek vind is dat Berghuis nooit 100% in de armen is gesloten van het legioen. Terwijl ik persoonlijk nog nooit een speler/buitenspeler bij Feyenoord heb meegemaakt met zo’n hoog rendement.
Denk dat het dit seizoen wel echt was gebeurd als er meer publiek bij kon zijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is het dan ook wel persoonlijk, ik vind het zoveelste frustratiekaartje van Berghuis of een verongelijkte blik naar een teamgenoot eigenlijk wel mooi om te zien. Ook zijn analyses achteraf zijn altijd treffend.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat het dit seizoen wel echt was gebeurd als er meer publiek bij kon zijn.
Dat het niet eerder is gebeurd heeft ie denk ik een beetje aan zichzelf te danken. Beetje ongelukkig geweest in sommige situaties waardoor Berghuis echt de gunfactor mist.
Dat is dan ook wel weer een flinke tegenstelling gelijkquote:Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is het dan ook wel persoonlijk, ik vind het zoveelste frustratiekaartje van Berghuis of een verongelijkte blik naar een teamgenoot eigenlijk wel mooi om te zien. Ook zijn analyses achteraf zijn altijd treffend.
Dat zie ik persoonlijk veel liever dan het duimpje van Dirrukkie Kuyt nadat hij een gigantische kutbal die over de boarding vliegt kreeg toegespeeld.
Eens, enige speler die echt onderscheidend is en wat kan qua techniek. Gemak waarmee hij gisteren weer wat mensen het bos in stuurde en passes gaf over de hele is zeker voor Feyenoord-begrippen toch eigenlijk ongekend.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is het dan ook wel persoonlijk, ik vind het zoveelste frustratiekaartje van Berghuis of een verongelijkte blik naar een teamgenoot eigenlijk wel mooi om te zien. Ook zijn analyses achteraf zijn altijd treffend.
Dat zie ik persoonlijk veel liever dan het duimpje van Dirrukkie Kuyt nadat hij een gigantische kutbal die over de boarding vliegt kreeg toegespeeld.
Het kampioensjaar is sowieso ook het laatste jaar waarin spelers uitgebreid toegezongen zijn. De laatste jaren is het sporadisch.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste is wel vreemd ja. Hij wordt ook echt amper toegezongen.
De sfeer in de Kuip is sinds het kampioensjaar sowieso matig te noemen op een enkele (Europese) wedstrijd na.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het kampioensjaar is sowieso ook het laatste jaar waarin spelers uitgebreid toegezongen zijn. De laatste jaren is het sporadisch.
Eigenlijk alleen Van Persie en Sinisterra, en die laatste ook vooral bij uitpotjes.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het kampioensjaar is sowieso ook het laatste jaar waarin spelers uitgebreid toegezongen zijn. De laatste jaren is het sporadisch.
Mwa, als je ziet hoelang Kazim het heeft uitgehouden bij ons met veel meer incidenten dan valt het wel mee.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ie niet een van onze beste spelers was was ie vermoedelijk allang weggestuurd gezien het aantal incidenten met hem.
Nou is het al een slechte grap, maar je moest 'm dus ook nog editten. Dat maakt de grap zo slecht dat ik 'm een -6 geef.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:49 schreef Bottendaal het volgende:
Ik vind de sfeer in de Kuip sowieso de laatste wedstrijden erg slecht
Dit neem je terug.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben je zeker een Promenade kijker.
Legioen is met pensioen.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:49 schreef Bottendaal het volgende:
Ik vind de sfeer in de Kuip sowieso de laatste wedstrijden erg slecht
Doen ze weer mooi hoor.quote:
Wat een Godquote:
Ja, precies, maar dat was volgens mij direct over na het kampioensjaar. Gek genoeg.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Van Persie en Sinisterra, en die laatste ook vooral bij uitpotjes.
Vroegah werden spelers altijd nog één voor één toegezongen tijdens de warming up, dat is volgens mij ook een beetje verdwenen, maar ik ben zelf ook eigenlijk bijna nooit meer tijdens de warming-up al in het stadion.
legioen met pensioen!!quote:Op donderdag 24 december 2020 17:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, precies, maar dat was volgens mij direct over na het kampioensjaar. Gek genoeg.
El dramadi duurde langerquote:Op woensdag 23 december 2020 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh, heeft in 20 wedstrijden laten zien dat hij niet zo goed is
KEA ten tijde van Feyenoord is echt een miljoen keer beter dan Linssen.quote:
Die werd in zijn eerste periode nog net niet met pek en veren de Kuip uitgejaagd.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
KEA ten tijde van Feyenoord is echt een miljoen keer beter dan Linssen.
Hadden we hem maar nog op het middenveld (met zijn oude vorm van toen) in plaats van fucking Diemers.
Was niet specifiek genoeg, in zijn tweede periode bij Feyenoord was hij echt dikke prima op ons middenveld.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werd in zijn eerste periode nog net niet met pek en veren de Kuip uitgejaagd.
Precies. Motor van het kampioenselftal was het!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was niet specifiek genoeg, in zijn tweede periode bij Feyenoord was hij echt dikke prima op ons middenveld.
Zijn eerste periode na FC Twente was El Dramatisch ja.
Die is toen als grootste miskoop ooit betiteld, 5 of 6 miljoen euro en het leek helemaal nergens op. Linssen is Pele vergeleken met Karim zijn eerste jaar.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
KEA ten tijde van Feyenoord is echt een miljoen keer beter dan Linssen.
Altijd spelers neerknuppelen en werkelijk nooit rood pakken. Ahmadiquote:
Ik vond dat echt een heerlijk middenveld met Vilhena en El Ahmadi dus. Beide ontzettend agressief in hun spel, fysiek ook sterk. En dan kon El Ahmadi nog geweldig voetballen ook.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd spelers neerknuppelen en werkelijk nooit rood pakken. Ahmadi
Wat kon die vent goed op het randje spelen
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Die is toen als grootste miskoop ooit betiteld, 5 of 6 miljoen euro en het leek helemaal nergens op. Linssen is Pele vergeleken met Karim zijn eerste jaar.
KEA periode 2 is een miljoen keer beter dan Linssen. Zo goed?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was niet specifiek genoeg, in zijn tweede periode bij Feyenoord was hij echt dikke prima op ons middenveld.
Zijn eerste periode na FC Twente was El Dramatisch ja.
Een van mn favoriete spelers van afgelopen decennium. Buiten het veld rustig en correct. In het veld keihard en altijd op de goede plekquote:Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat een koningquote:
Goeie speler, miste alleen scorend vermogen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een heerlijk middenveld met Vilhena en El Ahmadi dus. Beide ontzettend agressief in hun spel, fysiek ook sterk. En dan kon El Ahmadi nog geweldig voetballen ook.
Dat jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat een koning
Beetje neuzen naar beneden tyften en dan boos worden waarom ze hem aansprekenHeerlijk gifje
Zeker, dat was een grote tekortkoming. Gelukkig had hij daar in het kampioensjaar wat minder last van, aantal belangrijke goals.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie speler, miste alleen scorend vermogen.
En die ene goal in de Europa Leaguequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ja. Mooiste vind ik nog Veltman die quasi boos probeert te doen terwijl Karim al met de volgende Ajacied bezig is en Veltman niet eens meer ziet staan
[..]
Zeker, dat was een grote tekortkoming. Gelukkig had hij daar in het kampioensjaar wat minder last van, aantal belangrijke goals.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En die ene goal in de Europa League
Leuke is dat het precies Dickie was die die twee echt naast elkaar heeft gezet (met Kuyt of Toornstra ervoor) na die reeks van zeven, en toen ging het pas draaien. Bleven we bijzonder lang ongeslagen mee (totdat we uitgerekend van het Fenerbache van Dickie verlorenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een heerlijk middenveld met Vilhena en El Ahmadi dus. Beide ontzettend agressief in hun spel, fysiek ook sterk. En dan kon El Ahmadi nog geweldig voetballen ook.
Heerlijk he.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat een koning
Beetje neuzen naar beneden tyften en dan boos worden waarom ze hem aansprekenHeerlijk gifje
Ik heb echt al 20 keer naar het gifje gekeken, blijft genieten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Heerlijk he.
Bazoer op z'n hand staan, Veltman krijgt een schouderbeuk, en Gudelj een duw met 2 handen. En dat alles in 3 seconden nadat de scheid al heeft gefloten.
Een van de weinige Afrikaanse voetballers die dat kon.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd spelers neerknuppelen en werkelijk nooit rood pakken. Ahmadi
Wat kon die vent goed op het randje spelen
Heeft me altijd wel verbaast ja, dat een speler met zo’n goede basistechniek zo’n zwak (of eigenlijk geen) schot in zijn poten heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie speler, miste alleen scorend vermogen.
El Ahmadi heeft zichzelf na zijn 1e periode opnieuw uitgevonden. Kreeg door dat hij meer agressie in zijn spel moest leggen en dat werd zelfs zijn handelsmerk. Alleen nooit begrepen dat hij de bibberitus kreeg zodra hij in de buurt van het doel kwam.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Die is toen als grootste miskoop ooit betiteld, 5 of 6 miljoen euro en het leek helemaal nergens op. Linssen is Pele vergeleken met Karim zijn eerste jaar.
De agressie was nooit het probleem. De geslepenheid hierin en het besef dat ie moest ophouden van afstand te schieten die moesten groeien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
El Ahmadi heeft zichzelf na zijn 1e periode opnieuw uitgevonden. Kreeg door dat hij meer agressie in zijn spel moest leggen en dat werd zelfs zijn handelsmerk. Alleen nooit begrepen dat hij de bibberitus kreeg zodra hij in de buurt van het doel kwam.
Als je de link aanklikt krijg je de hoofdpunten in tekst.quote:Op zondag 27 december 2020 16:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Anderhalf uur naar Koevermans luisteren.
Ik kan leukere dingen bedenken.
Ik vind het eigenlijk geen heel vervelende vent (na 20 minuten luisteren).quote:Op zondag 27 december 2020 16:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Anderhalf uur naar Koevermans luisteren.
Ik kan leukere dingen bedenken.
Sowieso is rijnmond de laatste tijd goed bezig, ook met toffe longreads over de club.quote:Op zondag 27 december 2020 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk doen ze ook zo'n interviewtje met Arnesen.
En dan in het voorjaar met Slot, ook anderhalf uur.
En over die ene zolderkamerautistquote:Op zondag 27 december 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso is rijnmond de laatste tijd goed bezig, ook met toffe longreads over de club.
Makkelijk derde zelfsquote:Op zondag 27 december 2020 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Mooi dat we definitief als 3e de winterstop in gaan met 2 puntjes voorsprong op AZ. Als het wat beter zit met de fitheid na de winterstop houden we die gewoon vast
Kan me nog herinneren dat Rijnmond een tijdje niet meer de radiozender van de club was. Was er ruzie onderling ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso is rijnmond de laatste tijd goed bezig, ook met toffe longreads over de club.
Moet zeggen dat ik die Sinclair Bischop en die ander, ben even zijn naam kwijt, het gat van Rinus goed hebben opgevuld. Hoewel ik Rinus nog altijd mis bij Rijnmond doen deze 2 het prima.quote:Op zondag 27 december 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bischop heeft wel flink de neiging om geruchten te verzinnen.quote:Op zondag 27 december 2020 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik die Sinclair Bischop en die ander, ben even zijn naam kwijt, het gat van Rinus goed hebben opgevuld. Hoewel ik Rinus nog altijd mis bij Rijnmond doen deze 2 het prima.
Dat was toch o.a. met Karsdorp? Op maandag riep Rijnmond/Bisschop; Karsdorp komt niet! Op dinsdag was Karsdorp in de Kuip.quote:Op zondag 27 december 2020 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bischop heeft wel flink de neiging om geruchten te verzinnen.
Yess. Nu hebben andere bronnen het ook wel eens mis (Ié...) maar ik heb het gevoel dat Bisschop meer uit zijn duim zuigtquote:Op zondag 27 december 2020 17:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was toch o.a. met Karsdorp? Op maandag riep Rijnmond/Bisschop; Karsdorp komt niet! Op dinsdag was Karsdorp in de Kuip.
Ja, Ie was de reden dat FeyenoordTM mij blockte. Wat een gastquote:Op zondag 27 december 2020 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yess. Nu hebben andere bronnen het ook wel eens mis (Ié...) maar ik heb het gevoel dat Bisschop meer uit zijn duim zuigt
De reden was volgens mij dat je hem gewoon keihard zat uit te dagenquote:Op zondag 27 december 2020 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, Ie was de reden dat FeyenoordTM mij blockte. Wat een gast
Megastad FM met Edward van Cuilenborg toenquote:Op zondag 27 december 2020 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat Rijnmond een tijdje niet meer de radiozender van de club was. Was er ruzie onderling ofzo
En toen mocht een ander lokaal zendertje ineens de wedstrijden doen, en de interviews enzo.
Je zou toch denken dat we de blessuregolf voor dit jaar wel gehad hebben.quote:Op zondag 27 december 2020 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Mooi dat we definitief als 3e de winterstop in gaan met 2 puntjes voorsprong op AZ. Als het wat beter zit met de fitheid na de winterstop houden we die gewoon vast
Dat zeiden ze ook over de coronaquote:Op zondag 27 december 2020 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat we de blessuregolf voor dit jaar wel gehad hebben.
Vitesse heeft wel het voordeel dat het al één keer tegen Ajax, AZ, PSV en ons heeft gespeeld. Maar ik verwacht niet dat zij het gaan volhouden.quote:Op zondag 27 december 2020 17:32 schreef hhh38 het volgende:
De Eredivisie is dan ook niet zo sterk. Ajax en PSV draaien dit seizoen ook niet echt, AZ is gesloopt na een tweet van zonderkamergekkie en de rest kan niet voetballenquote:Op zondag 27 december 2020 20:17 schreef macca728 het volgende:
Makkelijk derde worden......Zonder spits, zonder middenveld.....
in januari kan je wel een wat vertekend beeld krijgen door de diverse toppersquote:Op maandag 28 december 2020 08:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Eredivisie is dan ook niet zo sterk. Ajax en PSV draaien dit seizoen ook niet echt, AZ is gesloopt na een tweet van zonderkamergekkie en de rest kan niet voetballen
Kan weleens een rare stand worden dit seizoen ja.quote:Op maandag 28 december 2020 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
in januari kan je wel een wat vertekend beeld krijgen door de diverse toppers
Ik gok dat we in februari weer de ACHTERVOLGING gaan inzetten.quote:Op maandag 28 december 2020 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
in januari kan je wel een wat vertekend beeld krijgen door de diverse toppers
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
KNALLEN
HET UITERSTE UIT JEZELF HALEN
OVER MIJN LIJK UITSTRALEN
WILSKRACHT TONEN
DE BEUK ER IN GOOIEN
VOOR IEDERE BAL WILLEN GAAN
DURF TONEN
GEEN ANGST
DAADKRACHT TONEN
ALLES GEVEN WAT JE HEBT
PIT HEBBEN
VEERKRACHT LATEN ZIEN
ZO SCHERP ALS EEN MES ZIJN
WERKEN VOOR JE NEOPLASMAGELD
LATEN ZIEN WAT JE WAARD BENT
TOPCLUBWAARDIG VOETBAL
ALS MANNEN HET VELD OP KOMEN
ALS WINNAARS HET VELD AFSTAPPEN
Het is al een raar jaar. Ook het vrijwel jaarlijkse puntverlies uit bij Zwolle is al niet gebeurd.quote:Op maandag 28 december 2020 10:38 schreef Caland het volgende:
Zelfs de jaarlijkse zekerheid van 3 punten tegen PSV is er niet dit jaar door het ontbreken van publiek. Ronduit walgelijk.
Maar de jaarlijkse zekerheid van 0 punten in Amsterdam is er dit jaar ook niet. Erg mooi.quote:Op maandag 28 december 2020 10:38 schreef Caland het volgende:
Zelfs de jaarlijkse zekerheid van 3 punten tegen PSV is er niet dit jaar door het ontbreken van publiek. Ronduit walgelijk.
teken ik voor en verwacht het ook welquote:Op maandag 28 december 2020 11:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar de jaarlijkse zekerheid van 0 punten in Amsterdam is er dit jaar ook niet. Erg mooi.
Het wordt gewoon 3-0 in de arena en 2-1 tegen psv in de kuip tho
ROTTERDAMSE MENTALITEITquote:
Eigenlijk vind ik alleen 'GIF' ontbreken in het lijstje van @GurneyIsBestOkequote:Op maandag 28 december 2020 15:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
ROTTERDAMSE MENTALITEIT
STEKER DOOR STRIJD
ALTIJD KEIHARD DOORWERKEN
ROTTERDAM DE ENIGE STAD IN NEDERLAND WAAR JE OVERHEMDEN AL MET DE MOUWEN OPGESTROOPT IN DE WINKEL KAN KOPEN (vrij naar onze burgemeester)
Ik had een paar posts boven dat lijstje ook een ander lijstje gepostquote:Op maandag 28 december 2020 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik alleen 'GIF' ontbreken in het lijstje van @:Gurneyisbestoke
Voor de rest moet je er niet teveel aan willen tornen.
Verwacht jij nog een spits in de winterstop makker?quote:Op maandag 28 december 2020 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had een paar posts boven dat lijstje ook een ander lijstje gepost
Ik denk dat Linssen in de spits blijft staan voorlopig, wat ik even geen probleem vind. Linssen heeft misschien nu een goed gevoel te pakken en hem als linksbuiten opstellen werkt nietquote:Op maandag 28 december 2020 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verwacht jij nog een spits in de winterstop makker?
Jorgensen traint door in de winterstopquote:Op maandag 28 december 2020 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Linssen in de spits blijft staan voorlopig, wat ik even geen probleem vind. Linssen heeft misschien nu een goed gevoel te pakken en hem als linksbuiten opstellen werkt niet
quote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Jorgensen traint door in de winterstop
Die is straks TOPFIT en SCHERP ALS EEN MESextra snel weer geblesseerd
Moet jij weten, bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 28 december 2020 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik alleen 'GIF' ontbreken in het lijstje van @:Gurneyisbestoke
Voor de rest moet je er niet teveel aan willen tornen.
Ik ga er vanuit dat ze wel gaan proberen een spits te huren eerlijk gezegd. Linssen in de spits is ook maar matig.quote:Op maandag 28 december 2020 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Linssen in de spits blijft staan voorlopig, wat ik even geen probleem vind. Linssen heeft misschien nu een goed gevoel te pakken en hem als linksbuiten opstellen werkt niet
Ik zie geen opstelling voor me waar Bozenik de beste optie is. Behalve misschien met Narsingh (quote:Op maandag 28 december 2020 18:35 schreef fetX het volgende:
BozeGod![]()
Met SiniGod op links en Berghuis op rechts heb ik denk ik het liefste Bozenik in de spits. Naar mijn idee is dat wel echt veel meer een killer dan Jorgensen en Linssen.
Jorgensen scoort niet, Linssen is voor de goal tot nu toe matig op 1 wedstrijdje na. Bozenik heeft van de grootste kutsituaties nog een goal weten te maken. Laat het ‘m maar proberen. Heel veel slechter dan de eerste 2 gaat het niet worden al moet je accepteren dat je er voetballend niet zoveel aan hebt. Met Sinisterra en Berghuis op de flanken hoeft dat niet erg te zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie geen opstelling voor me waar Bozenik de beste optie is. Behalve misschien met Narsingh () op rechtsbuiten
Sini en Berghuis zijn allebei spelers die graag de combinatie aan gaan. Dat kan Bozenik niet dus die is gewoon alleen als eindstation bij een aanval betrokken. Daarnaast duiken die 2 graag op in de spits, waardoor het minder erg is dat Jørgensen daar vaak uit wegtrekt. Je hoeft niet te scoren om van waarde te zijn als spits.quote:Op maandag 28 december 2020 18:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Jorgensen scoort niet, Linssen is voor de goal tot nu toe matig op 1 wedstrijdje na. Bozenik heeft van de grootste kutsituaties nog een goal weten te maken. Laat het ‘m maar proberen. Heel veel slechter dan de eerste 2 gaat het niet worden al moet je accepteren dat je er voetballend niet zoveel aan hebt. Met Sinisterra en Berghuis op de flanken hoeft dat niet erg te zijn.
Niet mee eens. Vind dat je als spits van Feyenoord er minstens 12-15 moet maken en dat zie ik zowel Jorgensen als Linssen op die positie niet doen. Bovendien vind ik Sini meer een man van de actie dan van de combinatie. En Berghuis heeft een goede actie + voorzet in huis.quote:Op maandag 28 december 2020 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sini en Berghuis zijn allebei spelers die graag de combinatie aan gaan. Dat kan Bozenik niet dus die is gewoon alleen als eindstation bij een aanval betrokken. Daarnaast duiken die 2 graag op in de spits, waardoor het minder erg is dat Jørgensen daar vaak uit wegtrekt. Je hoeft niet te scoren om van waarde te zijn als spits.
Dat moeten we ook niet gaan overdrijven natuurlijk, twee van die klutsballetjes.quote:Op maandag 28 december 2020 18:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Jorgensen scoort niet, Linssen is voor de goal tot nu toe matig op 1 wedstrijdje na. Bozenik heeft van de grootste kutsituaties nog een goal weten te maken. Laat het ‘m maar proberen.
Ik overdrijf ook niet, maar ik zie het Jorgensen en Linssen voorlopig niet doen en die hebben kansen zat gehad. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moeten we ook niet gaan overdrijven natuurlijk, twee van die klutsballetjes.
Vind ik wel. Zeker tegen de betere tegenstanders kom je gewoon niet aan voetballen toe met hem in de spits, dat zou echt zelfmoord zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 18:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vind dat je als spits van Feyenoord er minstens 12-15 moet maken en dat zie ik zowel Jorgensen als Linssen op die positie niet doen. Bovendien vind ik Sini meer een man van de actie dan van de combinatie. En Berghuis heeft een goede actie + voorzet in huis.
Zó slecht is Bozenik voetballend trouwens ook weer niet.
Dat laatste doet Jorgensen ook niet. Je hebt helemaal niets aan die jongen.quote:Op maandag 28 december 2020 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vind ik wel. Zeker tegen de betere tegenstanders kom je gewoon niet aan voetballen toe met hem in de spits, dat zou echt zelfmoord zijn.
Eens dat Jörgensen vaker moet scoren, maar liever een speler die het hele team in staat stelt beter te voetballen en er af en toe één in prikt dan een spits die er 15 maakt in een seizoen en verder niks bijdraagt.
Als Linssen meer lengte en fysiek zou hebben gehad was ie een prima spits geweest denk ik. Bij Feyenoord is ie tot dusver niet bepaald een killer geweest maar dat kan ook uit een soort spanning komen, tegen Heerenveen maakte hij er geen half werk van (bijv hoe hij die 3-0 binnen kopte vooral was echt heel netjes). Heb na deze wedstrijd toch het idee dat er meer in zit. Hij heeft in één avond in ieder geval net zo veel goals gemaakt als Jurk in heel 2020.quote:Op maandag 28 december 2020 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze wel gaan proberen een spits te huren eerlijk gezegd. Linssen in de spits is ook maar matig.
Ik vond hem de laatste wedstrijden steeds beter worden.quote:Op maandag 28 december 2020 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste doet Jorgensen ook niet. Je hebt helemaal niets aan die jongen.
Ik vind dat we maar snel tevreden zijn. Het was misschien niet slecht, maar echt veel en veel te weinig voor Feyenoordbegrippen. Maar wel eens om een fatsoenlijke spits te huren als dat mogelijk is. Dat zou de beste optie zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 18:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond hem de laatste wedstrijden steeds beter worden.
Eigenlijk wil ik hem helemaal niet zo hard verdedigen, want het is echt op basis van heel erg weinig, maar ik zou het helemaal terecht vinden als ie van de huidige selectie 1e spits zou zijn. Je moet eigenlijk gewoon hopen dat je een fatsoenlijke spits kan huren.
Voetbal is erg opportunistisch blijkt maar weer. Linssen is echt een van de slechtst voetballende Feyenoorders de eerste seizoenshelft.quote:Op maandag 28 december 2020 18:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Linssen meer lengte en fysiek zou hebben gehad was ie een prima spits geweest denk ik. Bij Feyenoord is ie tot dusver niet bepaald een killer geweest maar dat kan ook uit een soort spanning komen, tegen Heerenveen maakte hij er geen half werk van (bijv hoe hij die 3-0 binnen kopte vooral was echt heel netjes). Heb na deze wedstrijd toch het idee dat er meer in zit. Hij heeft in één avond in ieder geval net zo veel goals gemaakt als Jurk in heel 2020.
Alleen als linksbuiten is het gewoon beroerd omdat hij geen actie heeft in de kleine ruimte en het samenspel met Malacia/Haps niet loopt.
Tegen Vitesse één van de beteren. Tuurlijk niet genoeg als je het over de laatste jaren bekijkt maar hij zou ook nog steeds mijn eerste optie zijn nu mits fit. Wel een hele grote mits.quote:Op maandag 28 december 2020 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste doet Jorgensen ook niet. Je hebt helemaal niets aan die jongen.
Diemers speelt ook weleens een goede wedstrijd.quote:Op maandag 28 december 2020 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Vitesse één van de beteren. Tuurlijk niet genoeg als je het over de laatste jaren bekijkt maar hij zou ook nog steeds mijn eerste optie zijn nu mits fit. Wel een hele grote mits.
Er moet imo echt een (huur)spits bij.
Mee eens, maar ben stiekem toch een beetje benieuwd geworden na die ene pot hoor. @Generationalpha (die ook wist dat het met Jørg nooit meer goed kwam) is vast niet voor niets zo enthousiastquote:Op maandag 28 december 2020 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetbal is erg opportunistisch blijkt maar weer. Linssen is echt een van de slechtst voetballende Feyenoorders de eerste seizoenshelft.
Linssen is gewoon geen spits, dat zie je aan alles. Hij is lekker ijverig en dan loopt ‘ie wel eens per ongeluk tegen een bal aan maar dat experiment moet je niet willen voortzetten. Vaste stand-in voor Sinisterra en verder niks.quote:Op maandag 28 december 2020 19:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, maar ben stiekem toch een beetje benieuwd geworden na die ene pot hoor. @:generationalpha (die ook wist dat het met Jørg nooit meer goed kwam) is vast niet voor niets zo enthousiast
En als linksbuiten wil ik hem eigenlijk gewoon nooit meer zien, dat ook.
Eigenlijk wil ik hem niet eens als stand-in voor Sinisterra omdat dan de hele linkerkant spaak loopt. Dat gaat nu al zo vaak mis.quote:Op maandag 28 december 2020 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Linssen is gewoon geen spits, dat zie je aan alles. Hij is lekker ijverig en dan loopt ‘ie wel eens per ongeluk tegen een bal aan maar dat experiment moet je niet willen voortzetten. Vaste stand-in voor Sinisterra en verder niks.
Wel eens met Haps als tweede keuze op linksbuiten. Met Malacia heb je ook een prima tweede optie op linksback.quote:Op maandag 28 december 2020 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik hem niet eens als stand-in voor Sinisterra omdat dan de hele linkerkant spaak loopt. Dat gaat nu al zo vaak mis.
Liever Haps of Narsingh als tweede keuze op linksbuiten. En ja Narsingh is verschrikkelijk maar dan krijgt iig Malacia of Haps de ruimte om er overheen te komen. Linssen loopt daar alleen in de weg.
Inderdaad, en dan de Nar in mijn ogen als derde keuze (tenzij die rode van de kerstfoto anders linksback speelt, dan maakt het toch niet meer uit).quote:Op maandag 28 december 2020 19:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel eens met Haps als tweede keuze op linksbuiten. Met Malacia heb je ook een prima tweede optie op linksback.
Linssen is niks maar Narsingh boven hem gaat wel heel verquote:Op maandag 28 december 2020 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik hem niet eens als stand-in voor Sinisterra omdat dan de hele linkerkant spaak loopt. Dat gaat nu al zo vaak mis.
Liever Haps of Narsingh als tweede keuze op linksbuiten. En ja Narsingh is verschrikkelijk maar dan krijgt iig Malacia of Haps de ruimte om er overheen te komen. Linssen loopt daar alleen in de weg.
Ik vind juist dat we voorin veel laten liggen. We missen dit seizoen echt gigantisch veel kansen. Die wedstrijd tegen Vitesse is exemplarisch. Met een goede spits had je die waarschijnlijk nog gewonnen ook.quote:Op maandag 28 december 2020 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan de Nar in mijn ogen als derde keuze (tenzij die rode van de kerstfoto anders linksback speelt, dan maakt het toch niet meer uit).
Ik probeer ook een beetje als Advocaat te denken, Jørgensen raakt toch wel geblesseerd (en scoort nooit) en Bozenik is nog geen wonderspits natuurlijk. Linssen gaat sowieso nog opgesteld worden en in de spits richt ie in mijn ogen het minste schade aan. Dan heb ik het liefste dat eigenlijk.
Ja het liefste zie ik Linssen gewoon niet eigenlijkquote:Op maandag 28 december 2020 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind juist dat we voorin veel laten liggen. We missen dit seizoen echt gigantisch veel kansen. Die wedstrijd tegen Vitesse is exemplarisch. Met een goede spits had je die waarschijnlijk nog gewonnen ook.
Mijn voorkeur gaat uit naar een (goede) spits huren, maar anders zou ik een fitte Bozenik met Sini op links en Berghuis op rechts wel een paar keer willen zien.
Las her en der dat de scouting van Feyenoord niet overtuigd is/was van hem.quote:
WEL GODVERDOMMEquote:Op maandag 28 december 2020 20:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat 1 april is voor ons is 28 december voor Zuid-Amerika.
Doet mij een beetje denken aan die dikke Griek van PSV. Kan er geen klote van maar kan wel publiekslieveling wordenquote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef Haringkop het volgende:
Wanneer het voetballen niks wordt kan je hem waarschijnlijk gewoon gebruiken om Tadic of Gotze om te laten leggen.
Doet de Argentijnse EPSN daar ook aan mee?quote:Op maandag 28 december 2020 20:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat 1 april is voor ons is 28 december voor Zuid-Amerika.
Dit ziet er wel serieus uit ja.quote:Op maandag 28 december 2020 20:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Doet de Argentijnse EPSN daar ook aan mee?
7 goals in 51 wedstrijden in de Argentijnse competitie.quote:
Precies wat we nodig hebben dusquote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
7 goals in 51 wedstrijden in de Argentijnse competitie.
Dat is al beter dan Jorgensen en Linssen bij elkaar die nog nooit hebben gescoord in de Argentijnse competitie.quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hadden Jorgensen en Pellè überhaupt wedstrijdritme toen ze naar ons toe kwamen?quote:Op maandag 28 december 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is al beter dan Jorgensen en Linssen bij elkaar die nog nooit hebben gescoord in de Argentijnse competitie.
Je moet toch wat achter de hand hebben ook..quote:Op maandag 28 december 2020 21:24 schreef fetX het volgende:
Haal dan niets. Die 7 goals maakt Bozenik ook wel
Hoeveel schoot Pelle er in Italië in?quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
7 goals in 40 competitiewedstrijden!quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Echt indrukwekkend is het niet nee. Z'n enige seizoen in Europa (Genoa) 3 goals in 17 wedstrijdenquote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn in het land der blinden is eenoog koning.quote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
7 goals in 40 competitiewedstrijden!
Of die dikke van PSV vorig jaar.quote:Op maandag 28 december 2020 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn in het land der blinden is eenoog koning.
Je hoeft echt geen topspits te zijn in een ander land om hier nog tot een aardig gemiddelde te komen.
Moet dan altijd aan die gozer van Heerenveen denken, Alvez ofzo, die er hier 33 maakte en in Engeland 2 of zo.
Giakoumakis had ook een dramatische score in het buitenland. Maar bij Feyenoord krijg je minder ruimte natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft echt geen topspits te zijn in een ander land om hier nog tot een aardig gemiddelde te komen.
Moet dan altijd aan die gozer van Heerenveen denken, Alvez ofzo, die er hier 33 maakte en in Engeland 2 of zo.
Finnbogason, Janssen, Jahanbakhshquote:Op maandag 28 december 2020 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Pelle niet, Jorgensen volgens mij wel redelijk.quote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hadden Jorgensen en Pellè überhaupt wedstrijdritme toen ze naar ons toe kwamen?
Stukje xG.quote:Op maandag 28 december 2020 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
De statistieken van Pratto zeggen mij niets. Voor een club die Linssen opstelt als spits ben je al snel een aanwinst.
"Optrainen"quote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Leuk, lekker iemand halen zonder wedstrijdritme. Duurt weer tien wedstrijden voor hij wedstrijdritme heeft en dan heb je nog vijf wedstrijden of zo over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben bang dat dit genant gaat wordenquote:
Ik krijg er hevige Mitroglou-vibes bij.quote:Op maandag 28 december 2020 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben bang dat dit genant gaat worden
Hadden we niet een nieuw wedje gestart begin dit seizoen? Weet het niet meer zo.quote:Op maandag 28 december 2020 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jorgensen zijn plekje komt niet in gevaar.
Iets met Bozenik erbij. Exacte inhoud is me een raadselquote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hadden we niet een nieuw wedje gestart begin dit seizoen? Weet het niet meer zo.
Volgens mij ook. Komt vast wel goed. Je hebt het kratje meer nodig dan ik als je nog serieus vertrouwen houdt in de Jurkquote:Op maandag 28 december 2020 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iets met Bozenik erbij. Exacte inhoud is me een raadsel
Scheelt het even voor mij dat die jongen ook geblesseerd is.
Wij ook Boussaadquote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef Boussaadia het volgende:
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg benieuwd ben.
quote:Op maandag 28 december 2020 23:00 schreef Kerftminister het volgende:
Weet het zo niet. Ken die hele Pratto niet, maar is duidelijk dat we een spits nodig hebben die een balletje kan vasthouden en in de 16 de duels kan winnen/zo kan scoren. Als hij al alleen die kwaliteiten heeft scoort die er zo 10-15 de tweede seizoenshelft. Denk ook dat de Pellè van 5 jaar terug de perfecte spits zou zijn voor dit team.
Bedoel echt het type speler hé, mag het best 2 niveaus lager zijn, dan past het nog perfect.quote:Op maandag 28 december 2020 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou de perfecte spits zijn voor letterlijk elk team in de eredivisie.
Kramer ???quote:Op maandag 28 december 2020 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Bedoel echt het type speler hé, mag het best 2 niveaus lager zijn, dan past het nog perfect.
Die lange darm was nog slapper dan een vaatdoek en verloor alle duels, dus geen goeie vergelijkingquote:
Als ze Bannis nu verhuren is het alleen maar goed voor "de jeugd"quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:03 schreef Elan het volgende:
Wel weer een bijzondere transfer voor een TD die claimt dat de jeugd topprioriteit moet krijgen.
Zouden ze dan zo weinig zien in zo'n Bannis?
Zo'n Bannid is absoluut niet Feyenoord-waardig. Speelt over 2 seizoenen bij Zwolle en verdwijnt vervolgens van de radar. Achahbar 2.0.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:03 schreef Elan het volgende:
Wel weer een bijzondere transfer voor een TD die claimt dat de jeugd topprioriteit moet krijgen.
Zouden ze dan zo weinig zien in zo'n Bannis?
In welk opzicht dan want zo'n verhuurperiode komen ze bij ons eigenlijk zelden sterker van terug, als ze überhaupt nog terugkomen bij het eerste.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ze Bannis nu verhuren is het alleen maar goed voor "de jeugd"
Ligt ook aan het traject zit op zich wel potentieel in en tegen Emmen viel hij gelukkig in. Helaas krijgt hij amper kansen, en moet er kennelijk nu een bejaarde dikke spits uit Argentinië gehaald worden. Nog buiten wat je mening over Bannis is staat dat wéér in contrast met wat Arnesen voor ogen heeft of zegt te hebben qua toekomstvisie en waar de club naar toe moet volgens hem.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo'n Bannid is absoluut niet Feyenoord-waardig. Speelt over 2 seizoenen bij Zwolle en verdwijnt vervolgens van de radar. Achahbar 2.0.
Ideaal is anders, maar op dit moment is een verhuurperiode het beste wat we een jeugdspeler met weinig speelminuten in het eerste kunnen bieden. Het verhaal rondom Jong Feyenoord is bekend, die spelen nu zelfs helemaal geen wedstrijden meer en mogen zelfs niet samen trainen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
In welk opzicht dan want zo'n verhuurperiode komen ze bij ons eigenlijk zelden sterker van terug, als ze überhaupt nog terugkomen bij het eerste.
De lijst van spelers die het niet hebben gered na zo'n verhuur is eindeloos.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
In welk opzicht dan want zo'n verhuurperiode komen ze bij ons eigenlijk zelden sterker van terug, als ze überhaupt nog terugkomen bij het eerste.
De lijst van spelers die het niet hebben gered na zo'n verhuur is eindeloos.
Natuurlijk gaat hij niet veel spelen want Dick ziet het niet in hem zitten, dus die zet dan gewoon lekker Linssen in de spits.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ideaal is anders, maar op dit moment is een verhuurperiode het beste wat we een jeugdspeler met weinig speelminuten in het eerste kunnen bieden. Het verhaal rondom Jong Feyenoord is bekend, die spelen nu zelfs helemaal geen wedstrijden meer en mogen zelfs niet samen trainen.
Als ie nu een half jaar veel speelt in de KKD kan het hem toch onmogelijk geschaad hebben? Of denk je dat hij veel minuten gaat maken in Feyenoord 1 vanaf januari?
Alsof Bannis het slechter kan doen dan Jorgensen in de toestand van de afgelopen 2 jaar. Je kan hem tenminste een kans geven voor je weer met dit soort vreemde spelers komt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:04 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Dat is gewoon kwaliteit tekort en niet door de verhuurperiode. Verhuren is juist een van de beste opties voor jonkies. Bannis is hoogstwaarschijnlijk niet goed genoeg voor Feyenoord.
Maar goed, dit vind ik dan eerlijk gezegd ook weer een aparte keuze. Je kan toch wel iéts beters huren dan een te dikke spits uit Argentinie die er niet heel veel in het netje heeft liggen?
Als je die visie nu wil uitvoeren moet je Advocaat ontslaan, maar voorlopig maakt hij de opstellingen en hij gaat Bannis idd niet opstellen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hij niet veel spelen want Dick ziet het niet in hem zitten, dus die zet dan gewoon lekker Linssen in de spits.
Punt is wel dat 2/3 doelpunten tegen Heerenveen een Bannis ook wel had gemaakt en dan had je over een speler uit eigen jeugd die zich aan het ontwikkelen is in plaats van dor hout zonder restwaarde. Eigenlijk zou hij conform de beleidsvisie toch minimaal een kans moeten krijgen voor je weer zo'n gozer uit Argentinië haalt.
Zelfs als die een soort cultstatus zou ontwikkelen en er 10 maakt is dat uiteindelijk weer weggegooid geld. Net als een Diemers, Linssen en Texeira.
Misschien niet slechter, maar heel veel beter ook echt niet. Al denk ik dat hij een betere afmaker is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof Bannis het slechter kan doen dan Jorgensen in de toestand van de afgelopen 2 jaar. Je kan hem tenminste een kans geven voor je weer met dit soort vreemde spelers komt.
Is het aantoonbaar te weinig kan je altijd nog kijken.
Je kon er niet veel verder vanaf zitten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Bannis is het ook niet toch. Sowieso, wat eten die Rotterdamse kids? Zijn alle minimensjes. Een beetje gemiddelde Eredivisie voorstopper lacht toch de ballen uit zn broek als een Bannis of Summerville tegenover hem staat. Die komen tot hun schouders. En als ze nou nog beetje konden voetballen maar dat idee heb ik niet. Die Bannis is juist zo'n houthakker spits.
Een niet fitte spits huren voor een half jaar die moeite heeft met scoren. Fantastische oplossing inderdaad.quote:
Ja men roept altijd zo makkelijk dat in de eredivisie iedere kneus scoort maar dat is ook een beetje een fabeltje natuurlijk. Het begint toch altijd bij fit zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch maar mooi 1x gescoord vorig jaar in de Eredivisie.
zeker en Pratto heeft als ik het goed zie 1 hele wedstrijd gespeeld in 2020, verder alleen invalbeurtjesquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja men roept altijd zo makkelijk dat in de eredivisie iedere kneus scoort maar dat is ook een beetje een fabeltje natuurlijk. Het begint toch altijd bij fit zijn.
Daar geloof ik ook niet zo in nee. Die Israëliër van PSV zou er ook wel even 30 inleggen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja men roept altijd zo makkelijk dat in de eredivisie iedere kneus scoort maar dat is ook een beetje een fabeltje natuurlijk. Het begint toch altijd bij fit zijn.
Die Bannis moet gewoon even op krachttraining.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kon er niet veel verder vanaf zitten.
Dat denk ik ook. Arnesen zit gewoon twee sporen momenteel. Met Slot bouwt hij aan de toekomst, maar hij moet met Dick nu gewoon de korte termijndoelstelling halen. Dick is niet gecharmeerd van de huidige opties, dus je moet een goedkope ervaren oplossing zoeken. Dat is dit, en ook een gok.quote:
Bannis is juist helemaal geen houthakkerspits.. Vente wel, waarom die überhaupt weer minuten kreeg tegen Heerenveen is me ook een raadsel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Bannis is het ook niet toch. Sowieso, wat eten die Rotterdamse kids? Zijn alle minimensjes. Een beetje gemiddelde Eredivisie voorstopper lacht toch de ballen uit zn broek als een Bannis of Summerville tegenover hem staat. Die komen tot hun schouders. En als ze nou nog beetje konden voetballen maar dat idee heb ik niet. Die Bannis is juist zo'n houthakker spits.
In geval van die Argentijn voor een verhuur valt dat nog wel te billijken, alhoewel er natuurlijk wel weer een signaalfunctie aan vast zit, namelijk dat jeugd moet banken of de verhuur in ten faveure van dit soort random gokjes.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Arnesen zit gewoon twee sporen momenteel. Met Slot bouwt hij aan de toekomst, maar hij moet met Dick nu gewoon de korte termijndoelstelling halen. Dick is niet gecharmeerd van de huidige opties, dus je moet een goedkope ervaren oplossing zoeken. Dat is dit, en ook een gok.
Bannis heeft daarin juist heel veel geinvesteerd de laatste periode, gaf hij ook zelf aan in interviews. Maargoed, als je van nature al een wat iele bouw hebt is het ook wat lastiger om kast te worden natuurlijk, en dat moet je ook lang niet altijd willen in het voetbal.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die Bannis moet gewoon even op krachttraining.
Precies, goedkoop gokje om de redenen die je noemtquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Arnesen zit gewoon twee sporen momenteel. Met Slot bouwt hij aan de toekomst, maar hij moet met Dick nu gewoon de korte termijndoelstelling halen. Dick is niet gecharmeerd van de huidige opties, dus je moet een goedkope ervaren oplossing zoeken. Dat is dit, en ook een gok.
Goedkoop? Ik neem toch wel aan dat er qua salaris wel het een en ander over genomen moet worden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies, goedkoop gokje om de redenen die je noemt.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:43 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Een niet fitte spits huren voor een half jaar die moeite heeft met scoren. Fantastische oplossing inderdaad.
Bron?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:24 schreef Elan het volgende:
[..]
In geval van die Argentijn voor een verhuur valt dat nog wel te billijken, alhoewel er natuurlijk wel weer een signaalfunctie aan vast zit, namelijk dat jeugd moet banken of de verhuur in ten faveure van dit soort random gokjes.
Maar Linssen, Diemers en Texeira kosten je samen zo 5 miljoen euro. Dat had vast wel wat creatiever geïnvesteerd kunnen worden, bijvoorbeeld in 1 of 2 spelers die wel een zekere vorm van restwaarde (en talent) vertegenwoordigen.
Mocht er komende zomer echt een bak geld beschikbaar komen en dit puur dient als overbrugging is het een ander verhaal natuurlijk.
Daar gaan ze nog liever failliet dan dat ze aan Feyenoord verkopen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bron?
Tuurlijk waren er andere opties beschikbaar voor weinig geld, maar dan is het ook nog maar altijd afwachten of die bij ons zouden renderen. Ik denk dat Harraoui ipv Diemers een goeie optie was geweest, maar dat kan je niet met zekerheid zeggen.
Linssen en Diemers hebben een driejarig contract gekregen, Texeira 2 en voor Diemers is nog een transfersom van rond het miljoen betaald. Daar komt dit Argentijnse dikkerdje wellicht nog bij dus veel minder zal het niet zijn, eerder meer. Kun je wel zeggen goedkope oplossingen maar uiteindelijk leveren ze Feyenoord ook geen klote meer op.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bron?
Tuurlijk waren er andere opties beschikbaar voor weinig geld, maar dan is het ook nog maar altijd afwachten of die bij ons zouden renderen. Ik denk dat Harraoui ipv Diemers een goeie optie was geweest, maar dat kan je niet met zekerheid zeggen.
Je gooit salaris en transfersommen veel te makkelijk op één hoop, zo werkt het niet. Een transfersom is een investering, daar spreek je je eigen vermogen mee aan. Salarissen komen uit de jaarbegroting.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Linssen en Diemers hebben een driejarig contract gekregen, Texeira 2 en voor Diemers is nog een transfersom van rond het miljoen betaald. Daar komt dit Argentijnse dikkerdje wellicht nog bij dus veel minder zal het niet zijn, eerder meer. Kun je wel zeggen goedkope oplossingen maar uiteindelijk leveren ze Feyenoord ook geen klote meer op.
En wat moet Slot met zulke gasten? Past toch totaal niet in het plan dat men voor ogen heeft of zijn aanvallende manier van spelen? Of mogen we daar pas over 5 jaar een keer kritisch naar kijken als de scouting en jeugd hun kennelijke transformatie hebben doorgemaakt, dan is Slot allang weer weg. Het moet wel zo zijn dat er geld vrij komt anders valt dit soort verkwanseling toch moeilijk te rijmen.
Vast, maar het zal geen wereld bedrag zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goedkoop? Ik neem toch wel aan dat er qua salaris wel het een en ander over genomen moet worden.
@Viesdikquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:40 schreef onlogisch het volgende:
De twitterjournalisten weten het zeker ; hij is te dik.
[ afbeelding ]
Er is nul geïnvesteerd en die gasten drukken alsnog op je begroting daar gaat het om. Het is tot nu toe elke transferwindow zo geweest dat er eerst spelers moesten vertrekken teneinde weer wat ruimte te krijgen in het salarishuis, als die marges kennelijk zo krap zijn moet je daar toch veel zorgvuldiger mee omgaan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je gooit salaris en transfersommen veel te makkelijk op één hoop, zo werkt het niet. Een transfersom is een investering, daar spreek je je eigen vermogen mee aan. Salarissen komen uit de jaarbegroting.
Het heeft ook geen zin om steeds terug te komen op die transfers van afgelopen zomer, Advocaat wilde dat graag en als je had geweigerd was ie misschien wel vertrokken zonder dat je een opvolger klaar had staan. Deze huur zou netto een positief effect kunnen hebben op de speeltijd voor Bannis als hij aan een club verhuurd kan worden waar hij veel speelt, dus zo erg is dat allemaal niet. Het hele beleid valt of staat ook niet met de aanwezigheid van Slot, als die vertrekt moet er een opvolger komen die in die lijn past. Maar goed, we komen weer op hetzelfde terrein als die discussie van een tijdje terug.
Ach, Higuain en Ronaldo waren ook wel eens iets te zwaar, dat hoeft niet direct een probleem te zijn. Maar als ie helemaal niet wedstrijdfit is de eerste maanden heb je er wel erg weinig aanquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:40 schreef onlogisch het volgende:
De twitterjournalisten weten het zeker ; hij is te dik.
[ afbeelding ]
Eens hoor. Ik vrees alleen voor een v/d Meyde scenarioquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ach, Higuain en Ronaldo waren ook wel eens iets te zwaar, dat hoeft niet direct een probleem te zijn. Maar als ie helemaal niet wedstrijdfit is de eerste maanden heb je er wel erg weinig aan
Het kan dus ook een huur zijn om Senesi te laten verlengen, net als Ajax toen deed met dat Uruguayaantje die er geen klote van konquote:
Lodeiro? Dat was genant ja.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan dus ook een huur zijn om Senesi te laten verlengen, net als Ajax toen deed met dat Uruguayaantje die er geen klote van kon
Wat een visionair die Arnesen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |