SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Smiss is het net niet ouwe reus.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende ronde gewoon weer netjes 80 gemiddeld bij Lowe...
Dan heeft Petersen een wildcard voor ronde vierquote:Op woensdag 23 december 2020 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende ronde gewoon weer netjes 80 gemiddeld bij Lowe...
Gaat wel ver komen ja. Petersen ook denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
Van Duijvenbode gaat de halve finale halen.
Devongodquote:Op woensdag 23 december 2020 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heeft Petersen een wildcard voor ronde vier
Ik ken een user die dat leuk vindt
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
Van Duijvenbode gaat de halve finale halen.
Smith/Lowe v Petersenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat wel ver komen ja. Petersen ook denk ik.
Baggish kans vrij groot dat hij Durrant opzij gaat zetten.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Smith/Lowe v Petersen
Anderson v Suljovic
Van Duijvenbode v Hunt
Durrant v Baggish
Als Durrant niet god's aqua vindt.
Regelmatig op de Pro Tour, maar dit terzijde.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lowe heeft volgens mij nooit in zijn leven zo goed gegooid
Zeer zeker nietquote:Op woensdag 23 december 2020 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden de DRT stamgasten dit verwacht van Michael Smiss
Verwacht nee, maar Smiss is bij mij NOOIT favoriet voor een eindzege. Hij wil TE graag.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden de DRT stamgasten dit verwacht van Michael Smiss
doe @Poepz0r maar een natte worstquote:Op woensdag 23 december 2020 22:49 schreef mikieu het volgende:
Ff een pintje achterover slaan met een droge worst en wordt gewoon 3-2.
Dit ben ik wel met je eensquote:Op woensdag 23 december 2020 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verwacht nee, maar Smiss is bij mij NOOIT favoriet voor een eindzege. Hij wil TE graag.
Gaat het ook nooit worden. Mannen als een Leighton Bennett hebben die arrogantie WEL in hun spel. De Zwaan bijvoorbeeld heeft dat ook. Smiss niet.quote:
Heb ik met die Staatsloterij-reclame met dat zwarte katjequote:
Leighton Bennettquote:Op woensdag 23 december 2020 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat het ook nooit worden. Mannen als een Leighton Bennett hebben die arrogantie WEL in hun spel. De Zwaan bijvoorbeeld heeft dat ook. Smiss niet.
MIEE MIEEquote:Op woensdag 23 december 2020 22:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb ik met die Staatsloterij-reclame met dat zwarte katje
Ja maniertjes genot, maar wel belachelijk goed al. Maar dat heb je wel nodig. Taylor had dat ook heel erg, Raya ook (zeker bij de BDO).quote:
All time high (lol).quote:Op woensdag 23 december 2020 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende: Lowe heeft volgens mij nooit in zijn leven zo goed gegooid
denk van het kind in zijn kelderquote:Op woensdag 23 december 2020 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
Een pasfoto van zijn kind in het dartsdoosje. Smith is een emotionele jongen.
Nee foto van het gehandicapte nichtje van MVGquote:Op woensdag 23 december 2020 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
denk van het kind in zijn kelder
Vooral te veel choken. Maar wel gevaarlijk voor elke speler.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verwacht nee, maar Smiss is bij mij NOOIT favoriet voor een eindzege. Hij wil TE graag.
Borsato had toch die pianiste gekrikt?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]![]()
Ik snap die Borsato wel.
En Maanquote:Op woensdag 23 december 2020 22:53 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Borsato had toch die pianiste gekrikt?
Is Lowe een matchplayer?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
toch bijna elke beurt een trippletje bij Lowe, netjes
Wij wachten nog steeds op de doorbraak van JvT, maar doe heeft nu al meer pijntjes dan Van der Voort in zijn hele carrièrequote:Op woensdag 23 december 2020 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maniertjes genot, maar wel belachelijk goed al. Maar dat heb je wel nodig. Taylor had dat ook heel erg, Raya ook (zeker bij de BDO).
Hopelijk voor hem heeft ze niet lopen janken toen ie zn broekie liet zakkenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]![]()
Ik snap die Borsato wel.
HONTquote:Op woensdag 23 december 2020 22:53 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Borsato had toch die pianiste gekrikt?
Lowe is een setspelerquote:Op woensdag 23 december 2020 22:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is Lowe een matchplayer?
Geen idee.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is Lowe een matchplayer?
Natuurtalentquote:Op woensdag 23 december 2020 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij wachten nog steeds op de doorbraak van JvT, maar doe heeft nu al meer pijntjes dan Van der Voort in zijn hele carrière
JvT gaat geen topper worden. Voorspelde ik 2-3 jaar terug al. Wel prima speler, maar geen top 10 materiaal.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij wachten nog steeds op de doorbraak van JvT, maar doe heeft nu al meer pijntjes dan Van der Voort in zijn hele carrière
Sensi?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geen idee.
Achternaam komt me dan weer wél bekend voor.
Ik heb hem nog nooit gezien in Blackpoolquote:Op woensdag 23 december 2020 22:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is Lowe een matchplayer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |