Nee hoor, 17 mei 2020 ouwe leugenaar dat je d'r bent. Ook dit is jou al eerder uitgelegd, en om mezelf het typen te besparen staat e.e.a. hier haarfijn uitgelegd: https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-patent-idUSKBN27C34Oquote:Op donderdag 24 december 2020 20:25 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ] https://patents.justia.com/inventor/richard-a-rothschild
Dacht in eerste instantie dat dit fake was ..photoshop ofzo.Maar het blijkt dus waar te zijn, de altijd objectieve en betrouwbare “fact”checkers breien er natuurlijk een heel verhaal omheen dat het zogenaamd ergens over gaat
[..]
Oef![]()
![]()
![]()
Het griepseizoen is begonnen,ouwe mediaslaaf
TR voor fakenews meegepakt.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:25 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ] https://patents.justia.com/inventor/richard-a-rothschild
Dacht in eerste instantie dat dit fake was ..photoshop ofzo.Maar het blijkt dus waar te zijn, de altijd objectieve en betrouwbare “fact”checkers breien er natuurlijk een heel verhaal omheen dat het zogenaamd ergens over gaat
[..]
Oef![]()
![]()
![]()
Het griepseizoen is begonnen,ouwe mediaslaaf
En hoe komt het virus in huis? Via de schoorsteen zekerquote:Op donderdag 24 december 2020 20:38 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
de meeste besmettingen vinden binnenshuis plaats dus tis geen gekke gedachte.
er komt weleens iemand buiten, die besmet dan gelijk een heel gezin.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En hoe komt het virus in huis? Via de schoorsteen zeker
Ja, nadat 1 persoon uit het huishouden het ergens heeft opgelopen.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:38 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
de meeste besmettingen vinden binnenshuis plaats dus tis geen gekke gedachte.
Precies. Dus lage besmettingsgraad ergens buitenshuis zorgt voor hoge besmettingsgraad binnenshuisquote:Op donderdag 24 december 2020 20:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
er komt weleens iemand buiten, die besmet dan gelijk een heel gezin.
Dat hoeft niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:52 schreef weetjewel5 het volgende:
er komt weleens iemand buiten, die besmet dan gelijk een heel gezin.
quote:Op donderdag 24 december 2020 20:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR voor fakenews meegepakt.
Ze blijven hem net zolang treiteren totdat ie stopt met de waarheid te verkondingen.. hij weikt af van het script , dan moet je op een gegeven moment kapot gemaakt wordenquote:
Dank voor deze linkdump naar een filmpje van maanden geleden.quote:
Het stemt mij wel hoopvol op deze kerstavond.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor deze linkdump naar een filmpje van maanden geleden.
Welk script? Wie schrijft dat "script"?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze blijven hem net zolang treiteren totdat ie stopt met de waarheid te verkondingen.. hij weikt af van het script , dan moet je op een gegeven moment kapot gemaakt worden
Ah de 1%... Je weet dat half Nederland tot de 1% hoort?quote:
Verwacht van de mouwopstropers geen vriendelijk woord joh zelfs niet op kerstavond, het blijven mooie beelden en inderdaad hoopvol. Een zalig kerstmis voor iedereenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:06 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het stemt mij wel hoopvol op deze kerstavond.
Het voelt niet echt als kerstavond. Komt ook omdat ik morgen moet werken door die corona die niet bestaat enzo.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Verwacht van de mouwopstropers geen vriendelijk woord joh zelfs niet op kerstavond, het blijven mooie beelden en inderdaad hoopvol. Een zalig kerstmis voor iedereen
Ja heel hoopvol, zo'n langere lockdown... Liever niet en zoquote:Op donderdag 24 december 2020 22:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Verwacht van de mouwopstropers geen vriendelijk woord joh zelfs niet op kerstavond, het blijven mooie beelden en inderdaad hoopvol. Een zalig kerstmis voor iedereen
Dat zijn we inmiddels wel gewend bij die PCR teststraten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Het wordt niet eens ontsmet, zelfs een pleister is teveel.
https://www.nytimes.com/2(...)vid-coronavirus.htmlquote:How Much Herd Immunity Is Enough?
Scientists initially estimated that 60 to 70 percent of the population needed to acquire resistance to the coronavirus to banish it. Now Dr. Anthony Fauci and others are quietly shifting that number upward.
“When polls said only about half of all Americans would take a vaccine, I was saying herd immunity would take 70 to 75 percent,” Dr. Fauci said. “Then, when newer surveys said 60 percent or more would take it, I thought, ‘I can nudge this up a bit,’ so I went to 80, 85.”
waar staat die info?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam dit scenario ook nog tegen.
Via EJ Bron.quote:
Ontsmetten is niet nodig een pleister ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Are you ready? well done
Het wordt niet eens ontsmet, zelfs een pleister is teveel.
Bill gates is geen medicus dus mag hij die vraag niet eens beantwoordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
uhhh..ahhh.. ummm..
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam dit scenario ook nog tegen.
Zoek de betekenis van "estimate" eens opquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:30 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)vid-coronavirus.html
Moving the goal post.
overtuigend! ik neem gelijk die spuit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
uhhh..ahhh.. ummm..
Klopt net zo min dat hij zich niet met de wereldgezondheid moet bemoeien laat staan vaccinaties moet gaan uitdelen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Bill gates is geen medicus dus mag hij die vraag niet eens beantwoorden
Dat doet hij dan ook niet, hij financiert, organiseert en creëert bewustwording en doet dus veel goeds itt mensen die maar blijven verkondigen dat vaccins gevaarlijker zijn dan de ziektes waartegen ze ontwikkeld zijn of mensen die bepaalde ziektes blijven ontkennen en daarmee anderen in gevaar brengenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Klopt net zo min dat hij zich niet met de wereldgezondheid moet bemoeien laat staan vaccinaties moet gaan uitdelen.
Ik ben atheïstquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:01 schreef R0N1N het volgende:
Ondanks alles (de lockdown & de meningsverschillen) wens ik u allen een zo prettig mogelijke kerst![]()
Denk ook even aan de 'kerst gedachte': Vrede op aarde, enzo
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Klopt net zo min dat hij zich niet met de wereldgezondheid moet bemoeien laat staan vaccinaties moet gaan uitdelen.
Ik ook. en?quote:
Heb ik geen speciale dag voor nodig... Ik breng elke dag een beetje vredequote:Op vrijdag 25 december 2020 17:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik ook. en?
Bij kerst vier ik de winterzonnewende en fantaseer ik graag over vrede op aarde. Misschien ook een optie voor jou?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heb ik geen speciale dag voor nodig... Ik breng elke dag een beetje vrede
Doe niet zo gevoelig joh...quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]Je kunt iemand toch wel een fijne kerst wensen man in plaats van bijdehand te doen over je levensbeschouwing.
Fijne dagen!
Dank je welquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Doe niet zo gevoelig joh...![]()
Fijne St Stephen's dag
Ik vier Coca-Cola.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik ook. en?
Bij kerst vier ik de winterzonnewende en fantaseer ik graag over vrede op aarde. Misschien ook een optie voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |