Pfoequote:Op woensdag 23 december 2020 23:13 schreef capricia het volgende:
GB wordt nu via een Duitse luchtbrug bevoorraad.
[..]
https://www.vrt.be/vrtnws(...)og-23-december-2020/
Laat dit even tot je doordringen.
Door een Duitse luchtbrug bevoorraad worden. Als Brit zijnde.
True, in zijn frigging crematoriumquote:Op woensdag 23 december 2020 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is in Nederland natuurlijk ook zo. Behalve als je Guus Meeuwis heet
Hier ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant is door hun proactieve houding de zorg nooit overstroomd in Australië. Dat is ook wat waard.
Ik realiseer me ineens dat British Airways geen Cargo tak meer heeft, dat hebben ze jaren geleden al de deur uit gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:13 schreef capricia het volgende:
GB wordt nu via een Duitse luchtbrug bevoorraad.
[..]
https://www.vrt.be/vrtnws(...)og-23-december-2020/
Laat dit even tot je doordringen.
Door een Duitse luchtbrug bevoorraad worden. Als Brit zijnde.
Geen idee maar het is apart volkquote:Op woensdag 23 december 2020 23:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vrouwenkiesrecht komt daar uit 1964 ofzo toch?
Griepje? Maybe. Maar het ontregelt momenteel wel de hele samenleving en dreigt de zorg te doen klappen.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Enige met een grote bek ben jij. Misschien had je minder aan de kapsalons moeten zitten. Had je minder druk hoeven maken om dit griepje.
Eh? Alle reguliere geplande zorg is weer opgeschort. Er zijn weer patiënten naar Duitsland verplaatst. Het leger moet bijspringen omdat de ziekenhuizen in Twente ook de acute zorg niet meer dreigen te kunnen uitvoeren. De druk op de zorg is echt van ongekende proporties en er lijkt voorlopig nog geen einde aan te komen.quote:
Dat is nog niet overspoeld. En dat is ook de reden voor de huidige lockdown natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eh? Alle reguliere geplande zorg is weer opgeschort. Er zijn weer patiënten naar Duitsland verplaatst. Het leger moet bijspringen omdat de ziekenhuizen in Twente ook de acute zorg niet meer dreigen te kunnen uitvoeren. De druk op de zorg is echt van ongekende proporties en er lijkt voorlopig nog geen einde aan te komen.
Ja en dan wil je men maar financieel naar de tyfus helpen. Ja dat is de oplossing. Als de ziekenhuisbedden maar vrij blijven..quote:Op woensdag 23 december 2020 23:22 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Griepje? Maybe. Maar het ontregelt momenteel wel de hele samenleving en dreigt de zorg te doen klappen.
Ik ben het écht beu nu. Ik wil ook gewoon weer naar restaurant en met vrienden chillen. En met de halfslachtige aangemodder gaat het maar door, en door, en door.
Ik ben het beu. Hoe slechter mensen zich aan de regels houden, hoe langers deze ellende duurt.
Op RTL-Z versprak de reporter zich en noemde het Luftwaffe. Ipv Lufthansa.quote:
Ja, maar om midden in het vaccinatieproces alles om te gooien is ook niet haalbaar om op de achtergrond te doen. Iedereen is nu bezig met het prikken, de huidige druk op de ziekenhuizen, is er nog wel mankracht om op de achtergrond een heel noodscenario op te tuigen dat dit moet gaan weerstaan?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat is wat er op de EU afkomt nu, daar moet je voor plannen, en hopen dat het meevalt.
Bevoorraad worden door een luchtbrug door Duitsers. Dat moet pijn doen. Zeker voor een Brit.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik realiseer me ineens dat British Airways geen Cargo tak meer heeft, dat hebben ze jaren geleden al de deur uit gedaan.
En als gevolg nu dus afhankelijk van de Duitsers.
Hier hebben we gelukkig nog die 747 freighters van KLM die overal naartoe gestuurd kunnen worden als de nood aan de man is.
Wat is jouw voorstel dan?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja en dan wil je men maar financieel naar de tyfus helpen. Ja dat is de oplossing. Als de ziekenhuisbedden maar vrij blijven..
Dat klinkt goed, men had dat ook ongeveer verwacht toch?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Goed nieuws! Serum van mensen die 'gewone' corona hadden neutraliseert het Engelse corona net zo goed als gewone corona. Dit is een goede indicatie dat de vaccins ook net zo goed zullen werken.
[ twitter ]
Sorry voor de cross posts.
Ik ben dol op goed nieuws!quote:Op woensdag 23 december 2020 23:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Goed nieuws! Serum van mensen die 'gewone' corona hadden neutraliseert het Engelse corona net zo goed als gewone corona. Dit is een goede indicatie dat de vaccins ook net zo goed zullen werken.
[ twitter ]
Dit blijft toch ook wel een mooie om de discussie te slopen hoor.quote:
Maar die nieuwe variant is eigenlijk (grotendeels) hetzelfde als de oude variant? Alleen hij vermeerdert zich makkelijker? Of de spikes werken beter?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[ twitter ]
Accepteren dat er altijd een groep zal zijn die zich niet aan de maatregelen houdt. Of gewoon eerlijk zeggen dat alleen de directe coronazorg belangrijk is. En de rest de tering mag krijgen. Depressies, zelfmoorden allemaal niet belangrijk. Baan kwijt, zaak failliet ja jammer dan. 10.000 euro boete erbovenop, eigen schuld. Als de ziekenhuizen maar niet overstromen.quote:
Veel experts wel ja, maar er postten hier ook wat twijfel-verspreiders.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, men had dat ook ongeveer verwacht toch?
Ik denk echt dat ik de gevolgen onderschat van wat voor ontwrichtende uitwerking een code zwart i.c.m. alsmaar stijgende besmetting zou hebben. Dat beperkt zich dan echt niet alleen tot de mensen die last hebben van het ‘griepje’.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Accepteren dat er altijd een groep zal zijn die zich niet aan de maatregelen houdt. Of gewoon eerlijk zeggen dat alleen de directe coronazorg belangrijk is. En de rest de tering mag krijgen. Depressies, zelfmoorden allemaal niet belangrijk. Baan kwijt, zaak failliet ja jammer dan. 10.000 euro boete erbovenop, eigen schuld. Als de ziekenhuizen maar niet overstromen.
Nee dat is super gevaarlijk, bier halen na 20uquote:Op woensdag 23 december 2020 21:53 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat bier verbod is ook zo kut.
Mijn vriendin wilde gisteravond na het werk nog dropjes halen, dacht ik heb "vakantie" en neem biertje mee.
Oh nee mag niet......
Zo leer je de echte junks wel kennen hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dat is super gevaarlijk, bier halen na 20u
Iemand: Hugo kan er geen klote van.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit blijft toch ook wel een mooie om de discussie te slopen hoor.
Stap 1: Insert kutplan
Stap 2: Iemand noemt een kutplan een kutplan
Stap 3: Ja maar hé Iemand, wat wil jij dan?
Stap 4: Iemand heeft geen alternatief voor het kutplan
Stap 5: Zie je nu wel, het is helemaal geen kutplan. We moeten het invoeren.
Dat is niet helemaal hoe het werkt, hoor.
Die halen hun shit op random tijdstippen. En op verschillende plaatsenquote:Op woensdag 23 december 2020 23:38 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zo leer je de echte junks wel kennen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |