SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
OK, ben benieuwd...quote:Op woensdag 23 december 2020 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben vandaag bezig geweest om te kijken naar een goed alternatief. Heb 2 opties gevonden, maar heb wat hulp nodig om deze te installeren. Raf gaat er naar kijken.
Ik begrijp je op zich wel, maar bedenk wat de kosten zijn van alleen al een eigen site/server...quote:Op woensdag 23 december 2020 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Goed om te lezen, MeltingAl zouden we alleen maar via onze eigen site/server kunnen uitzenden. Een roosterprogramma is niet echt nodig momenteel.
Server weet ik niet, maar we betalen nu al tijden (meer dan een jaar) voor een site die we niet gebruiken.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je op zich wel, maar bedenk wat de kosten zijn van alleen al een eigen site/server...
Ik betaal momenteel om die reden helemaal niks.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Server weet ik niet, maar we betalen nu al tijden (meer dan een jaar) voor een site die we niet gebruiken.
Dat kan ik je moeilijk verbieden hè? We kunnen niet hebben dat je verhongertquote:Op woensdag 23 december 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
Sorry, was er even tussenuit om te eten.
Die kans is klein als ik zie wat we allemaal in huis hebben nu.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan ik je moeilijk verbieden hè? We kunnen niet hebben dat je verhongert
Vanwege die plaat heb ik ooit 3FM verlaten.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Gavin Bryars with Tom Waits - Jesus' Blood Never Failed Me Yet (single)
Vind je het zo erg?quote:Op woensdag 23 december 2020 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege die plaat heb ik ooit 3FM verlaten.
De plaat is en blijft kut, maar van het verlaten heb ik geen spijt...
Ik heb ook even boodschappen gedaan vanmiddag. Hier puilen de kasten ook uit.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Die kans is klein als ik zie wat we allemaal in huis hebben nu.
Ja, een seniele man en een kerel met een grafstem doen een soort van duet.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind je het zo erg?Ik vind het op z'n tijd wel leuk om te horen...
Tsja, wanbeleid en slechte muziek is geen goede combi...quote:Het gaat echt bizar slecht met 3FM. Nog maar 2,2 procent marktaandeel. In nieuwsberichten over luistercijfers valt de term 3FM niet eens meer.
Het valt me op hoe stuurloos het is, als je de playlist bekijkt. Ze weten echt niet wat ze willen. Het is van alles net niks.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, wanbeleid en slechte muziek is geen goede combi...
Even de browser verversen kan helpen. Net als het kiezen van een andere browser, trouwens.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
Bij mij gaat hij nu pas naar Luis Torres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |