En dan in Jip- en Janneketaal in de OP graag.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:32 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Another mother lijkt me wel aangezien hij over moeders spreekt.
Is dit trouwens niet Bram de Bruijn?
Het wordt tijd voor een overzicht van alle betrokkenen en hun relaties/verhouding tot Samantha.
Dit. Met schematische tekeningquote:Op woensdag 23 december 2020 21:32 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Another mother lijkt me wel aangezien hij over moeders spreekt.
Is dit trouwens niet Bram de Bruijn?
Het wordt tijd voor een overzicht van alle betrokkenen en hun relaties/verhouding tot Samantha.
Die met die gevaarlijke trap?!quote:Op woensdag 23 december 2020 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens Gerrit in de Story is het kindje bij Samanda's tante Karin.
Waarschijnlijk de Karin die de moeder van Ida is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Met dank aan @ToT ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan mezelf,quote:
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ook al niet!quote:
Als je de laatst hebt hoef je de eerste niet meerquote:
Ik ook niet. 700 comment doorgestruindquote:Op woensdag 23 december 2020 22:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan de video overigens niet vinden (die van de DM, niet die van Gerrit in lingerie)
Respectquote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook niet. 700 comment doorgestruind
Kan jij geen linkjes van die filmpjes plaatsen?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Straadthont het volgende:
de 2 filmpjes inmiddels gezien. Ook hierin geloof ik hem wel.![]()
Wat een ellende.
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook niet. 700 comment doorgestruind
Twee(!) filmpjes? Ik dacht dat er maar een was. Wat is dan die tweede?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Straadthont het volgende:
de 2 filmpjes inmiddels gezien. Ook hierin geloof ik hem wel.![]()
Wat een ellende.
Dit ook inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik voel me vooral een beetje vies nu
Gek genoeg niet. Normaal moet dat toch lukken? Je moet echt door de reacties gaan scrollen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan jij geen linkjes van die filmpjes plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |