En dan in Jip- en Janneketaal in de OP graag.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:32 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Another mother lijkt me wel aangezien hij over moeders spreekt.
Is dit trouwens niet Bram de Bruijn?
Het wordt tijd voor een overzicht van alle betrokkenen en hun relaties/verhouding tot Samantha.
Dit. Met schematische tekeningquote:Op woensdag 23 december 2020 21:32 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Another mother lijkt me wel aangezien hij over moeders spreekt.
Is dit trouwens niet Bram de Bruijn?
Het wordt tijd voor een overzicht van alle betrokkenen en hun relaties/verhouding tot Samantha.
Die met die gevaarlijke trap?!quote:Op woensdag 23 december 2020 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens Gerrit in de Story is het kindje bij Samanda's tante Karin.
Waarschijnlijk de Karin die de moeder van Ida is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Met dank aan @ToT ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan mezelf,quote:
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ook al niet!quote:
Als je de laatst hebt hoef je de eerste niet meerquote:
Ik ook niet. 700 comment doorgestruindquote:Op woensdag 23 december 2020 22:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan de video overigens niet vinden (die van de DM, niet die van Gerrit in lingerie)
Respectquote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook niet. 700 comment doorgestruind
Kan jij geen linkjes van die filmpjes plaatsen?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Straadthont het volgende:
de 2 filmpjes inmiddels gezien. Ook hierin geloof ik hem wel.![]()
Wat een ellende.
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2020 22:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook niet. 700 comment doorgestruind
Twee(!) filmpjes? Ik dacht dat er maar een was. Wat is dan die tweede?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:19 schreef Straadthont het volgende:
de 2 filmpjes inmiddels gezien. Ook hierin geloof ik hem wel.![]()
Wat een ellende.
Dit ook inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik voel me vooral een beetje vies nu
Gek genoeg niet. Normaal moet dat toch lukken? Je moet echt door de reacties gaan scrollen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan jij geen linkjes van die filmpjes plaatsen?
Ja 2, staan onder elkaar.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Twee(!) filmpjes? Ik dacht dat er maar een was. Wat is dan die tweede?
Kun je dan iig een linkje geven naar de pagina waar de reacties staan?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:24 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Gek genoeg niet. Normaal moet dat toch lukken? Je moet echt door de reacties gaan scrollen.
Maar...staan de filmpjes onder reacties van andere mensen of is het een reactie op het bericht?quote:
https://www.facebook.com/DitjesenDatjes/posts/3623348184426340quote:Op woensdag 23 december 2020 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je dan iig een linkje geven naar de pagina waar de reacties staan?
Thnx, ik kom daarvandaan weer bij het verhaal over de Story uit, want geen FB, dus ik kan geen reacties lezen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/DitjesenDatjes/posts/3623348184426340
Ik scroll me helemaal suf maar kan het niet vinden 😡quote:Op woensdag 23 december 2020 22:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik de reacties sorteer op nieuwste kom ik hem redelijk vlot tegen. Is ongeveer 2 uur geleden gepost,quote:Op woensdag 23 december 2020 22:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan de video overigens niet vinden (die van de DM, niet die van Gerrit in lingerie)
Ik heb ook geen FB maar via de desktop kon ik wel alle reacties lezen. Ik zie nu dat dat mobiel niet gaat. Ik doe morgen wel weer een poging.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, ik kom daarvandaan weer bij het verhaal over de Story uit, want geen FB, dus ik kan geen reacties lezen.
Ik kan die tweede weer niet vindenquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 23 december 2020 22:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als ik de reacties sorteer op nieuwste kom ik hem redelijk vlot tegen. Is ongeveer 2 uur geleden gepost,
Gevonden!quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef Straadthont het volgende:
reacties> alle opmerkingen> alles doorscrollen naar meer opmerkingen, tussen 252 van 675 van de opmerkingen, 2 uur geleden. Je hoeft niet alles te lezen, je ziet zijn kop gelijk in het groot.
Gevonden. Wauw.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja hé... ik wilde haar niet als vrouw. En toch ten huwelijk vragenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Hij dacht dat zijn vriend de vader van het kind was, en dat vond hij ok? En hij wilde haar niet als vrouw? Hmmm... typisch.
Ik geloof hem ook wel. Maar god, geef die man een brillenpoetsdoekje.
Hij is niet dyslectisch hoor, maar echt een simpele ziel. Wel aardig dat hij aan Michael en de andere kinderen denkt.
Nja bij die kampers zit er vaak wel een eer-dingetje aan. Als je een vrouw met kind schopt ben je dat soortvan verschuldigd volgens mij.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:41 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Ja hé... ik wilde haar niet als vrouw. En toch ten huwelijk vragen
En ik voel me daar dus wel een beetje smerig over ookquote:Op woensdag 23 december 2020 22:45 schreef SQ het volgende:
Overigens blijft dit me wel enorm bezig houden. Het is echt als een ongeluk, je kunt gewoon niet wegkijken
Waarvoor dank en respect. Maar de tweede video is twee keer zo lang, dus lekker laten zitten. Het is een oprecht verhaal, een totale shitshow. Dat hij best bereid was om het mannetje op te voeden, maar niet met een moeder die liegt en drugs gebruikt. Dat hij naar een lege babykamer kijkt, de naam - in ieder geval achternaam - weg laat halen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:48 schreef AgnesGru het volgende:
Wat zegt ie in het tweede filmpje? Ik heb het andere 6x bekeken ofzo om het enigszins uit te typen
Dat je niet aan ze deur moet komen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:48 schreef AgnesGru het volgende:
Wat zegt ie in het tweede filmpje? Ik heb het andere 6x bekeken ofzo om het enigszins uit te typen
Dat was juist de eerste videoquote:Op woensdag 23 december 2020 22:51 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Waarvoor dank en respect. Maar de tweede video is twee keer zo lang, dus lekker laten zitten. Het is een oprecht verhaal, een totale shitshow. Dat hij best bereid was om het mannetje op te voeden, maar niet met een moeder die liegt en drugs gebruikt. Dat hij naar een lege babykamer kijkt, de naam - in ieder geval achternaam - weg laat halen.
Hoe kun je je leven zo verkutten.
Nee dat is simpelweg de volgorde waarin ze zijn opgenomenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
De hangt er vanaf in welke volgorde je ze bekeken hebt
Thanks!quote:Op woensdag 23 december 2020 22:51 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Waarvoor dank en respect. Maar de tweede video is twee keer zo lang, dus lekker laten zitten. Het is een oprecht verhaal, een totale shitshow. Dat hij best bereid was om het mannetje op te voeden, maar niet met een moeder die liegt en drugs gebruikt. Dat hij naar een lege babykamer kijkt, de naam - in ieder geval achternaam - weg laat halen.
Hoe kun je je leven zo verkutten.
Geen wonder dat je niet meedoet met de wordfeudcompetitiequote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan jij geen linkjes van die filmpjes plaatsen?
Ik voel ook een soort... medelijden denk ik?quote:
En tante Karin ook. Levensgevaarlijkquote:Op woensdag 23 december 2020 22:55 schreef bloempje-moi het volgende:
En dat haar moeder de levensgevaarlijke trap heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 2% gewijzigd door girlnextdoor. op 24-12-2020 12:28:44 ]With love :*
Samantha kan er helemaal niets aan doen dat ze zo wappie is. Ze is als kind gewoon te vaak van die trap gevallen. Verklaard ook al die airbags en buffers aan haar lijf. Het zijn veiligheidspruiken met ingebouwde helm.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
En tante Karin ook. Levensgevaarlijk
Pim de kaasjongen, vriend van Gerrit (in de week van) 16 maart.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik ga een poging doen mensen. DM maar als het niet klopt, dan pas ik het aan.
Relaties, scharrels en exen (overgenomen uit OP en aangevuld)
👍🏻
De wat.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:12 schreef girlnextdoor. het volgende:
Weer iemand nog hoe die tante heet van de dildo-helm?
Ik heb helaas geklikt, dat was indd Tangel.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:37 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Pim de kaasjongen, vriend van Gerrit (in de week van) 16 maart.
Habibi (december 2019?)
Is de meneer van het seksfilmpje Rolf?
quote:Op woensdag 23 december 2020 23:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik ga een poging doen mensen. DM maar als het niet klopt, dan pas ik het aan.Handig ook voor Sam, kan ze zelf even zien hoe het nu allemaal zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een ellende dit.. En toch blijf ik lezen hier. Dit is voor alle partijen niet leuk
[ Bericht 1% gewijzigd door Glitter_Aardbei op 24-12-2020 00:15:26 (Spatie ) ]
Dat was een filmpje op insta waarbij die tante met Samantha achterop de scooter aan bet rijden was, inclusief dildo-helm in het kader van 'lekker gek'. Terwijl ik dit typ krijg ik de slappe lachquote:Op donderdag 24 december 2020 00:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De wat.mag ik een beetje context?
Dat ze niet wijs zijn, dat weet iedereen. Maar waarom ze geen begeleiding krijgen is me steeds meer een compleet raadsel.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:26 schreef -river- het volgende:
Ze zijn beide niet goed wijs om dit zo publiekelijk te doen.
Dat vraag ik mij al lang af, ook voor haar twee oudste kinderen aangezien de moeder gek is en de vader een maand in de cel zat.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat ze niet wijs zijn, dat weet iedereen. Maar waarom ze geen begeleiding krijgen is me steeds meer een compleet raadsel.
Hoe kan dit gebeuren?
Je weet gewoon dat het binnenkort gigantisch fout gaat afgelopen. Waar is de hulpverlening nu?
Iķ denk dat de vraag eerder is of ze met kerst niets geksngaat doen. Of met oud op nieuw.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat ze niet wijs zijn, dat weet iedereen. Maar waarom ze geen begeleiding krijgen is me steeds meer een compleet raadsel.
Hoe kan dit gebeuren?
Je weet gewoon dat het binnenkort gigantisch fout gaat afgelopen. Waar is de hulpverlening nu?
"Dildo-helm" staat nu op mijn verlanglijstje voor kerst 2021. Wat ze ermee doen moeten ze zelf wetenquote:Op donderdag 24 december 2020 00:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dat was een filmpje op insta waarbij die tante met Samantha achterop de scooter aan bet rijden was, inclusief dildo-helm in het kader van 'lekker gek'. Terwijl ik dit typ krijg ik de slappe lach
Transcript voor later. Opgeknipt in alinea's voor leesbaarheid.quote:Op donderdag 24 december 2020 05:50 schreef IJsmuts het volgende:
Heb dat eerste fimpje ff via screen opgenomen en op mn YT gezet, ik haal het wel weer weg dus als je het wil zien snel kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit; ook transcript video twee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door ChipsZak. op 24-12-2020 07:58:56 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Dat viel mij dus ook op. Dat ik dacht; was je nou echt verliefd op d'r (zo leek het wel)? Of krabbelt-ie nou terug om de redder in nood te spelen? Maf.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:19 schreef Mariposas het volgende:
Wel een beetje vreemd verhaal van Gerrit. Hij deed het allemaal om Samantha te helpen met het verdriet van haar goede vriend/Gerrits broer, haar leven weer op orde te krijgen en te laten zien dat ze een goede moeder is. En in het belang van de klijn man. Dus met andere woorden, die liefdesscènes waren 1 grote act.
En de trap staat nu ineens bij de moeder van Samantha.
Niet alleen is hij een belabberde schrijver, ook het praten gaat hem niet makkelijk af. Volgens mij bedoelt hij dat hij haar in eerste instantie wilde helpen omdat zij een vriendin was van zijn overleden broeh. En dat dat dan is uitgelopen tot een liefde, tenminste, dat dacht hij. Maar toen ging het helemaal mis.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:19 schreef Mariposas het volgende:
Wel een beetje vreemd verhaal van Gerrit. Hij deed het allemaal om Samantha te helpen met het verdriet van haar goede vriend/Gerrits broer, haar leven weer op orde te krijgen en te laten zien dat ze een goede moeder is. En in het belang van de klijn man. Dus met andere woorden, die liefdesscènes waren 1 grote act.
En de trap staat nu ineens bij de moeder van Samantha.
Dank @IJsmuts voor het filmpje en @Chipszak voor de transcriptie, wat een klus!quote:Op donderdag 24 december 2020 05:50 schreef IJsmuts het volgende:
Heb dat eerste fimpje ff via screen opgenomen en op mn YT gezet, ik haal het wel weer weg dus als je het wil zien snel kijken!
The SHO must go onquote:Op donderdag 24 december 2020 07:45 schreef doeka het volgende:
[..]
Dank @:ijsmuts voor het filmpje en @:ChipsZak voor de transcriptie, wat een klus!![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 07:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Transcript voor later. Opgeknipt in alinea's voor leesbaarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit; ook transcript video twee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 07:45 schreef doeka het volgende:
Dank @:ijsmuts voor het filmpje en @:ChipsZak voor de transcriptie, wat een klus!![]()
Ja, mooi hè, dat soort dingen...quote:Op donderdag 24 december 2020 08:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar wat mij opvalt: hij zegt dat er vuile was is over Naomi maar dat hij die heeft stilgehouden omdat Michael het daar zelf maar mee moet uitzoeken.
Dat intrigeerde mij.
Haha,quote:Op donderdag 24 december 2020 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mooi hè, dat soort dingen...
"Ik wil geen vuile was... maar op die hoek ligt nog wel wat modder bij de witte lakens"
Overigens zou het voor de stabiliteit van Milano (en Angelina) wel heel vervelend zijn als Naomi weg zou vallen uit hun leven, Michael is echt niet in staat alleen voor de kinderen (of alleen Milano) te zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |