Ze is typisch iemand die vanaf dag 1 tegen zichzelf beschermd had moeten worden, bij Oh Oh Cherso vonden ze het bij de regie waarschijnlijk helemaal geweldig dat ze over het schoonmaken van het zwembad "Ik ben toch geen Marokkaan?!" zei (als haar dat niet min of meer gesouffleerd was), maar daarmee was de toon wel gelijk gezet.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niet om het reilen en zeilen van Samanda goed te praten, maar ik denk wel dat ze voor een deel gevormd is door de beledigingen die ze al jarenlang krijgt over haar uiterlijk. Zoiets gaat bij niemand in de kouwe kleren zitten.
Spaceteef?quote:Op donderdag 24 december 2020 15:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat is de vrouwelijke vorm van rare snuiter?
Wel vermakelijk op de 1 of andere manier.
Ik ook. Het heeft haar niets maar dan ook niets goeds opgebrachtquote:Op donderdag 24 december 2020 15:26 schreef Piperidine het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd wat er van Samantha terecht was gekomen als zij niet meegedaan had aan Oh Oh Cherso.
Bibi is echt leuk! Leuk gezinnetje, ziet er fantastisch uit. Klopt gewoon.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:29 schreef Piperidine het volgende:
Wat een contrast ook met Bibi.
Tien jaar later wint zij het Perfecte Plaatje en Samantha zit in deze situatie.
Je slaat de spijker op zijn kop.. Samantha heeft op de praktijkschool gezeten. Haar verstandelijke vermogens, vermoedelijk sociaal emotioneel leger functioneren en dat in combinatie met haar drugsgebruik, maakt dat het opvoeden van kinderen lastig is.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel echt gek op haar kinderen is, maar ontzettend labiel is.
In haar hele doen en laten (wat wij als buitenstaanders ervan mee krijgen dan hé ), continue in de shit, eigen aandeel in conflicten niet zien e.d vertoond ze echt veel raakvlakken met de lvb'ers (licht verstandelijk beperkten) waarmee ik werk.
Plus het feit waar zij opgegroeid is. Best een gesloten gemeenschap daar.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:48 schreef F_r het volgende:
Ik denk eerder dat de rls haar de das omgedaan heeft. Ik heb ook altijd het idee gehad dat Michael haar gebruikt heeft voor zijn eigen bekendheid.
Zonder hem te willen verdedigen, hij deed alles voor haar en heeft zoveel gepikt. Zoals ze met Gerrit is omgegaan, de man waar ze tijdens het huwelijk van Mike al verliefd op was naar eigen zeggen, zo zal ze jaar in jaar uit Mike ook geziekt en verneukt hebben, en waar ook hij door haar beschadigd is geworden.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:48 schreef F_r het volgende:
Ik denk eerder dat de rls haar de das omgedaan heeft. Ik heb ook altijd het idee gehad dat Michael haar gebruikt heeft voor zijn eigen bekendheid.
Is dat wel thuis bij Sam? Ik zie geen roze.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Kind staat weer op Insta,. De link krijg ik hele tijd niet geplaatst met de insta [tags] dus dan maar zo.
Blijkbaar is hij nog (of weer) bij haar?
https://www.instagram.com/p/CJL1OGPh5PJ/
Ziet er niet uit als haar huis...en gok dat zij er anders bij had gestaan.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Kind staat weer op Insta,. De link krijg ik hele tijd niet geplaatst met de insta [tags] dus dan maar zo.
Blijkbaar is hij nog (of weer) bij haar?
https://www.instagram.com/p/CJL1OGPh5PJ/
Wat leuk!quote:Op donderdag 24 december 2020 16:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dat terwijl anderen van Oh Oh Cherso zich redelijk goed hebben ontwikkeld:
Jokertje (Robert Minderhout) heeft zijn master in Business Process Management and IT, heeft een vaste baan en leidt met zijn vrouw en kind een normaal bestaan
Sterretje (Tony Wyczynski) werkt als duikinstructeur en heeft ook een baantje bij Sealife Benelux. Hij is ambassadeur voor de organisatie.
Matsoe Matsoe (Joey Spaan) werkt als tuinman, is getrouwd en heeft een zoon, Jaxx
Sniper (Vincent van der Lans) en Little Princess (Roos van Gelder) zijn nog steeds een setje en twee zoons rijker, Jesse Finn en Seph Kaij. Sniper is fitnessinstructeur en heeft een eigen bedrijf, Roos is voedingsdeskundige.
Elize (Elize Kruuk) werkt als verkoopster in een modezaak. Ze is getrouwd en heeft een zoontje, Dirk.
Kaboutertje (Bibi Breijman) is samen met Samantha nog de enige die actief is in de media. Ze is influencer, samen met Waylon en heeft een dochtertje, Teddy. Ze heeft een paar jaar terug wel een burnout gehad.
Al met al, Barbie is echt de enige van de groep die zwaar ontspoort is. Buiten de burnout van Bibi heeft de rest geen psychische klachten opgelopen zo te zien.
Heel goed mogelijk, maar dan rijst bij mij de vraag of dit dan hetzelfde huis is als waar zij stond met die 'fijne feestdagen'-foto. Waar toen van gezegd werd dat het haar huis ook niet was (en waar ze nu mogelijk niet meer is), met dat raam en gordijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ze deze foto opgestuurd heeft gekregen en ze dringend aan de behoefte moet voldoen iets op Insta te posten.
Dat denk ik ook want Samant heeft een grijs geribbelde bank.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ze deze foto opgestuurd heeft gekregen en ze dringend aan de behoefte moet voldoen iets op Insta te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |