Ik ben echt complete delen van deze steeds maar vooetdurende gate vergaten (pun intended). Wat was dit ook alweer voor een verhaal danquote:Op donderdag 24 december 2020 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is dat die ene die zij volgens Wil Vink moest ‘likken’ voor coke?
Terwijl ik in het begin echt wel dacht dat ze gek was op Angelina en wel voor haar zorgde.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet altijd zo geheimzinnig te zijn, is vooral als wordt gevreesd voor een dreigende situatie rondom het kindje of het pleeggezin van het kindje.
Uit de berichtgeving valt op te maken dat er sprake is van vrijwillige uithuisplaatsing.
Opvallend is trouwens ook dat Samantha nooit echt het gevecht is aangegaan om de voogdij weer over haar oudste twee kinderen terug te krijgen.
Ik geloof ook zeker dat ze gek is op haar kinderen en ze binnen haar macht voor ze zorg(de)quote:Op donderdag 24 december 2020 12:34 schreef F_r het volgende:
[..]
Terwijl ik in het begin echt wel dacht dat ze gek was op Angelina en wel voor haar zorgde.
Dit.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik geloof ook zeker dat ze gek is op haar kinderen en ze binnen haar macht voor ze zorg(de)
Ik denk dat ze wel echt gek op haar kinderen is, maar ontzettend labiel is.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:32 schreef Straadthont het volgende:
Samanda lijkt mij iemand die alleen kinderen wil om een vent te strikken en te kunnen manipuleren. Is de liefde over voor meneer dan zijn de kinderen ook niet meer belangrijk. Op naar de volgende slachtoffer[s] en het riedeltje begint precies opnieuw.
Nu ook met Gerrit, zij wil pleite van hem, dus mag de baby ook opgehaald worden. Op naar de volgende>>>
Het gemak waarmee ze telkens een abortus onderging zegt ook wel iets.
Cathy is ook een lekker fris typequote:Op donderdag 24 december 2020 10:48 schreef Taiga het volgende:
Was die vriendin van ooit Cathy Pronk...niet de vriendin/vrouw van de overleden broer van Gerrit?
Bedenk mij dat ineens...
Milano woont dus bij hen, begrijp ik.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mooi hè, dat soort dingen...
"Ik wil geen vuile was... maar op die hoek ligt nog wel wat modder bij de witte lakens"
Overigens zou het voor de stabiliteit van Milano (en Angelina) wel heel vervelend zijn als Naomi weg zou vallen uit hun leven, Michael is echt niet in staat alleen voor de kinderen (of alleen Milano) te zorgen.
Misschien wel ja, aangezien er in haar eigen kring blijkbaar echt helemaal niemand is die dat voor elkaar kan krijgen!quote:Op donderdag 24 december 2020 14:14 schreef superpro het volgende:
Eigenlijk zou iemand Barbie ff op deze topics moeten wijzen, word het mss wat makkelijker allemaal
Zij woont bij haar oma (moeder van Michael) Daar werd ze aanvankelijk tijdelijk opgevangen (spoed) en ze wilde daar blijven. Stabieler en fijner was dat voor haar.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:17 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Milano woont dus bij hen, begrijp ik.
Waar woont Angelina? En waarom woont zij niet bij hen?
Angelina woont bij de moeder van Michael. Die kon niet aarden in Spanje toen hij en Naomi daar gingen wonen. En toen ze terugkwamen was het voor de stabiliteit van Angelina beter dat ze bij oma bleef wonen.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:17 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Lekker ook dat ze haar gewoon hebben achtergelaten want nu woont alles en iedereen in NL maar alles woont elders.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Angelina woont bij de moeder van Michael. Die kon niet aarden in Spanje toen hij en Naomi daar gingen wonen. En toen ze terugkwamen was het voor de stabiliteit van Angelina beter dat ze bij oma bleef wonen.
Ik denk vooral dat ze wel graag een gezin wilde, en dat had ze toen ook. Maar toen ging alles goed fout en nu wil ze gewoon een kind om de leegte op te vullen van het gemis van haar kinderen. Ik denk dat haar hart gewoon kapot is van verdriet wat betreft Angelina en Milano. Daarnaast heeft ze wellicht een droombeeld van weer een gezellig, warm en vrolijk kerstgezin maar als dit dan (weer) in duigen valt omdat dat nou eenmaal niet zo is, gaat alles weer mis.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:32 schreef Straadthont het volgende:
Samanda lijkt mij iemand die alleen kinderen wil om een vent te strikken en te kunnen manipuleren. Is de liefde over voor meneer dan zijn de kinderen ook niet meer belangrijk. Op naar de volgende slachtoffer[s] en het riedeltje begint precies opnieuw.
Nu ook met Gerrit, zij wil pleite van hem, dus mag de baby ook opgehaald worden. Op naar de volgende>>>
Het gemak waarmee ze telkens een abortus onderging zegt ook wel iets.
Das eigenlijk ook wel raar.... die kon niet aarden... kind was toen 4 ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Angelina woont bij de moeder van Michael. Die kon niet aarden in Spanje toen hij en Naomi daar gingen wonen. En toen ze terugkwamen was het voor de stabiliteit van Angelina beter dat ze bij oma bleef wonen.
Nou, dat dus. Michael heeft de drama rondom Sam altijd aangepakt om de perfecte ouder te spelen maar als je een beetje oplet valt dat echt vies tegen. Nou ja, met die maand cel werd het wel meer duidelijk maar zij krijgen overduidelijk veel minder gezeur erover dan Sam. Want die laatste en haar drama is wellicht erger en extremer maar Maik en Naoom zijn bijna net zo ruk als ouders. En er trots op zijn ook, op je strafblad en dat je een maand bent vastgehouden,quote:Op donderdag 24 december 2020 14:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Lekker ook dat ze haar gewoon hebben achtergelaten want nu woont alles en iedereen in NL maar alles woont elders.
Niet alleen Samanda is een ouder van lik mn coke vd poes maar die Michael is ook niet fris.
ProbleemwijkenEn echt werken, ho maar. Da leg nie in hun aard.
Ik weet niet of Milano idd nog bij hen woont, want die maand bajes kan ook zomaar effect hebben gehad op waar het kind volgens jeugdzorg hoort te wonen, maar gezien ze geen drugshandel of wietplantage aan huis hadden verwacht ik dat hij idd bij hen mocht terugkeren toen ze uit de bak waren.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:17 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Precies dit.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Michael en Naomi uit elkaar gaan heeft Michael echt een probleem en het zou me niet verbazen als Milano dan ook bij de moeder van Michael terechtkomt, want hij doet wel graag alsof hij alles maar opoffert voor zijn kinderen, maar in de praktijk vindt hij het vooral belangrijk dat hij zijn eigen gang kan blijven gaan.
Kind miste denk ik gewoon haar moeder en de veilige omgeving die ze kende.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das eigenlijk ook wel raar.... die kon niet aarden... kind was toen 4 ofzo.
Dan hadden ze óf met z’n allen terug moeten gaan. Of kweetniet... gewoon proberen?
Maar volgens mij was Samanda toen al uit beeld en ging het over verblijf bij Méék en naomi.
Ik denk dat ze toen mama mistte. En dat snap ik wel.
Dat begon al vanaf de eerste aflevering waar ze eigenlijk steeds een varken werd genoemd.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niet om het reilen en zeilen van Samanda goed te praten, maar ik denk wel dat ze voor een deel gevormd door de beledigingen die ze al jarenlang krijgt over haar uiterlijk. Zoiets gaat bij niemand in de kouwe kleren zitten.
Bizar gewoon, dat hij zijn kinderen maar steeds aan anderen overlaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat ze ook gewoon een vader hebben.
Maar het lijkt me vooral voor Angelina van belang dat ze niet uit haar eigen omgeving wordt weggerukt, en bij oma vd Plas opgroeien lijkt me ook niet in haar belang.
Tijd dat Michael zijn verantwoording neemt en terugkomt naar Scheveningen, dan kan hij gewoon zelf voor zijn eigen kinderen zorgen, want dat is wat ze nodig hebben; een ouder die er wel is.
Dat kan ook natuurlijk, maar het is imho problematisch gebruik geworden toen ze alleen uit Spanje terugkeerde en alleen voor de kinderen moest zorgen, dat kon ze niet handelen.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:
In tegenstelling tot @:Leandra denk ik dat Sam al lang en breed aan de drugs zat toen ze kinderen had. Lang niet zo extreem wellicht als nu, maar zo nu en dan. Dat begin was er al.
Laten we niet doen alsof Maik nooit eens met zijn neus in een poederdoos hing (of hangt). Wat dat betreft is hij net zo’n slecht voorbeeld voor zijn kinderen. Al heb ik niet het idee dat hij daar ooit een seconde slaap over verliest of heeft verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |