Jij vindt een consequente scheidsrechter bizar ?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef yats het volgende:
Bizar dat Bizot het al een keer deed en toen niets kreeg, en nu gewoon weer niet...
Hoezo de arbitrage doet het prima vandaag?
Dan krijg je rood en minimaal 3 wedstrijden. Dat is iets dat het verleden inmiddels wel leert.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:20 schreef Zorro het volgende:
Je zou dit als Vitesse speler nu direct ook moeten doen. Kijken wat er dan gebeurt.
Consequent slecht is inderdaad ook consequent. Hier kon je beide keren rood voor geven.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jij vindt een consequente scheidsrechter bizar ?
Maar dan heb je wel een argument om het aan te vechten lijkt me.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dan krijg je rood en minimaal 3 wedstrijden. Dat is iets dat het verleden inmiddels wel leert.
Een scheids die consequent zijn eigen regels bedenkt wel ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jij vindt een consequente scheidsrechter bizar ?
Goh, het begint op te vallen he?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:23 schreef MC-Morgan het volgende:
Waarom wordt Vitesse structureel benadeeld in de Eredivisie?
Die fluit pas bij botbreuken.quote:
Vitesse is een watjesclub. Zelfs duidelijke arbitrale blunders accepteren ze zonder klagen.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een argument om het aan te vechten lijkt me.
Ik hoop dat jullie dadelijk winnenquote:Op woensdag 23 december 2020 18:24 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ja, je hebt mijn ogen geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |