abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2020 @ 20:59:22 #276
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196911266
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef JosMert het volgende:
Goed nieuws:

Met ingang van 29 december 2020, 00.01 uur geldt voor alle passagiers, dus ook Nederlanders, de extra verplichting dat zij een recente negatieve PCR-testverklaring moeten hebben om op een vliegtuig naar Nederland te kunnen stappen. Bij terugkomst in Nederland geldt het dringende advies voor een thuisquarantiane van 10 dagen; de test voor boarding vervangt deze quarantaine niet. Het kabinet heeft daar vandaag toe besloten.

Bron: AD
Prima. Dit opent weer deuren naar het langzaam opschalen van de luchtvaart op een veilige manier
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196911282
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2020 20:38 schreef Tijn het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik dacht dat dat was ingetrokken en dat nu de leerplicht weer gewoon geldt.
De leerplicht geldt ook gewoon. Dus je bent als ouder verplicht (adequaat) thuisonderwijs te geven dan.

De kans dat een leerplichtambtenaar al te zwaar zal oordelen in coronatijd is overigens vrij klein. Maar dat betekent niet dat de leerplicht niet meer geldt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_196911285
nu is het helemaal ruk dat we pas 8 januari de eerste symbolische prik gaan zetten en pas 18 januari gaan beginnen
met vaccineren.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196911305
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 20:52 schreef Noek het volgende:
Moet opnieuw testen omdat ze niet konden zien of ik corona had of niet. Had me gisteren laten testen vanwege een positief persoon in de omgeving,
Ik heb vast de Engelse Zuid Afrikaanse variant en nu gaan ze me opofferen voor de wetenschap.
:W
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_196911325
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ok, maakt wel verschil, maar dan nog vind ik het heel erg veel.
Is het ook.
Veel vriendjes en vriendinnetjes. Dat dan weer wel. En drie leeftijdsgroepen bij elkaar. Want daar leer je van. Was altijd geweldig.

Tot nu, met dit virus. Dan is het opeens wel heel dicht op elkaar enzo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196911385
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Gezien de onzekere stand van zaken lijkt die kalender me geen handig plan
Mja het voelt dubbel. Aan de ene kant bood het toentertijd op de een of andere manier ook wel een beetje houvast voor de kindjes, ook voor die andere 2. We hebben er wel altijd bij gezegd, dat het aan het einde van de rit zo kon zijn dat we er nog wat weken bij moesten plakken (wat ook gebeurde).

Dus mja.. is het pedagogisch verantwoord? De waarheid zal ergens in het midden liggen denk ik.

19 januari iedere keer als datum blijven benoemen dat we meer gaan horen, is in ieder geval veel te abstract voor ze.
pi_196911387
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 20:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, die "echte lockdown en dan BCO" is vrijwel overal een utopie gebleken helaas.

Mijn werkgever is zo verstandig om de kantoren echt dicht te gooien. Voor mensen die thuis echt in de knel komen kan er gezocht worden naar oplossingen, maar verder ben je gewoon echt niet welkom op kantoor.
Waarom lukt ze dat in Australië wel?

Hier laten we hordes mensen uit VK binnen, ja, we vragen ze 10 dagen in quarantaine te gaan, maar dat wordt niet afgedwongen, dus doet geen hond.
pi_196911395
quote:
Moet opnieuw testen omdat ze niet konden zien of ik corona had of niet. Had me gisteren laten testen vanwege een positief persoon in de omgeving,
Ik heb vast de Engelse Zuid Afrikaanse variant en nu gaan ze me opofferen voor de wetenschap.
Hoe snel kreeg je de uitslag?
  woensdag 23 december 2020 @ 21:03:54 #284
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196911418
quote:
Je zal gemist worden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 23 december 2020 @ 21:04:02 #285
22565 asco
Los in deze tent
pi_196911422
twitter
pi_196911489
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 20:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Er zijn voorlopig te weinig vaccins. Maar inderdaad, de toekomst is vrijwel iedereen vaccineren en daarbij dan waarschijnlijk enkele doden per jaar accepteren.
Enkele? Dat zullen er veel meer zijn. Hoe veel doden per jaar door griep? Corrigeer dat voor de IFR van corona en je hebt het getal. Ik denk wel 500 per jaar hoor uiteindelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 23 december 2020 @ 21:06:49 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196911515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 21:03 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Mja het voelt dubbel. Aan de ene kant bood het toentertijd op de een of andere manier ook wel een beetje houvast voor de kindjes, ook voor die andere 2. We hebben er wel altijd bij gezegd, dat het aan het einde van de rit zo kon zijn dat we er nog wat weken bij moesten plakken (wat ook gebeurde).

Dus mja.. is het pedagogisch verantwoord? De waarheid zal ergens in het midden liggen denk ik.

19 januari iedere keer als datum blijven benoemen dat we meer gaan horen, is in ieder geval veel te abstract voor ze.
Ik ben van de lijn om eerlijk te zijn, hoe klein ook. Ik weet het ook niet, wanneer school weer kan.
We spreken beperkt af met paar kindjes want kinderen hebben sociaal contact veel harder nodig dan volwassenen.
Daarnaast een structuur/ritme, en benoemen dat iedereen uit kijkt naar dat er meer kan, maar dat dat nu even niet kan vanwege corona en zieke mensen en dat het fijn is dat wij gezond zijn en wat er nog wel kan.

Lastig, maar ergens naar uitkijken en op rekenen wat dan mogelijk niet uit komt (en die kans zit er nu dik in) lijkt me veel schadelijker
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196911518
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 21:00 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

De leerplicht geldt ook gewoon. Dus je bent als ouder verplicht (adequaat) thuisonderwijs te geven dan.

De kans dat een leerplichtambtenaar al te zwaar zal oordelen in coronatijd is overigens vrij klein. Maar dat betekent niet dat de leerplicht niet meer geldt.
Ja doei met je leerplicht.

Als ik moet kiezen tussen baanbehoud of een reprimande van de leerplicbtambtenaar, dan wordt het toch echt dat eerste.

Als ze in hun werkboeken willen werken die nu hier liggen en vragen hebbem vanuit zichzelf, dan zal ik mijn best doen om ze te helpen.

Maar ondanks dat ik zelf pabo heb gedaan, krijg ik dan toch commentaar van mijn clevere dochter op mijn uitleg die dan zegt: 'maar zo moet het van de juf niet'. Omdat het in ons onderwijssysteem hip is om zo eens in de zoveel jaar te wisselen van aanpak.
pi_196911536
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 21:04 schreef asco het volgende:
[ twitter ]
Het is toch belachelijk dat wij nog lang niet zo ver zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 23 december 2020 @ 21:08:20 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196911558
quote:
Ik kan wel een nieuwe lever gebruiken na al de alcoholproducten van afgelopen weken

Dank! _O_
pi_196911571
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 21:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja doei met je leerplicht.
Stoer hoor.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_196911580
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 21:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Volgens Hugo is dit nog symbolisch
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2020 @ 21:08:53 #293
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196911581
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 21:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik kan wel een nieuwe lever gebruiken na al de alcoholproducten van afgelopen weken

Dank! _O_
_O-
pi_196911594
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 21:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Enkele? Dat zullen er veel meer zijn. Hoe veel doden per jaar door griep? Corrigeer dat voor de IFR van corona en je hebt het getal. Ik denk wel 500 per jaar hoor uiteindelijk.
Het coronavaccin haalt natuurlijk wel een erg mooie score van 95%. Dat doen maar weinig griepvaccins. En het is ook een beetje de vraag hoeveel wappies zich niet willen laten vaccineren.
pi_196911605
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 21:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Sterker nog, het vaccin was er al in mei. We hadden zelfs al klaar kunnen zijn met vaccineren. :(
pi_196911642
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Sterker nog, het vaccin was er al in mei. We hadden zelfs al klaar kunnen zijn met vaccineren. :(
ff geduld nog joh, we beginnen 18 januari al !
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2020 @ 21:10:53 #297
416575 crew  Evenstar
pi_196911650
Hmm ziekenhuizen in Twente wel echt in de shit als ze leger gaan inschakelen. Zelfs acute zorg komt in gevaar volgens het nieuws (net op de radio).

Wel fijn dat die mogelijkheid er is, maar onbegrijpelijk dat wij het weer zo ver hebben laten komen.
  woensdag 23 december 2020 @ 21:10:57 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196911656
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ja als je nul qualitychecks en trials had gehouden. Lijkt me niet bepaald een realistische optie
pi_196911671
Er zijn nu al redelijk wat gevaccineerden. Wanneer het vaccin niet werkt en die mutatie een probleem is zouden we het in de UK zien toch?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2020 @ 21:11:47 #300
416575 crew  Evenstar
pi_196911686
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 21:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Er zijn nu al redelijk wat gevaccineerden. Wanneer het vaccin niet werkt en die mutatie een probleem is zouden we het in de UK zien toch?
Nah, valt nog weinig over te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')