Mijn kind zit met 47 kinderen in 1 basisschoolklas (dubbele groepen).quote:Op woensdag 23 december 2020 20:38 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat is heel begrijpelijk, maar ze missen hun schoolvrienden heel erg he... Dat is wel erg voor de kinderen... maar het is beste voor het kind om alsnog veilig naar zijn of haar school te kunnen gaan.
Kroatië staat ook nog wel op de bucketlist, maar die is aardig lang....quote:Op woensdag 23 december 2020 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Was overdreven natuurlijk, maar het is toch een behoorlijk onveilig land ook wel.
Ik hoop in de herfst naar Kroatië te kunnen, nog zoveel moois in Europa te ontdekken. En past qua cultuur en weer ook beter bij me
Het nieuws over het vaccin bracht me even wat optimisme, maar voor we allemaal aan de beurt geweest zijn... hoeveel zijn er al gevallen, vraag ik me af. En het is niet of ik snel aan de beurt ben. Weet niet hoe het met jou zit?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yep. En nu zijn we totally doomed, als ik de laatste berichten zo lees
Je kunt je kind ook gewoon thuis houden totdat de hele klas gevaccineerd is. Dat zal oktober worden, schat ik.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn kind zit met 47 kinderen in 1 basisschoolklas (dubbele groepen).
Ik denk niet dat dit echt veilig gaat. Zoals het nu is.
Die user heb ik overigens al een hele tijd niet meer gezien op Fok.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:33 schreef JosMert het volgende:
[..]
Vooral scarface88 haha:
USA
Weer zon virus die wereldwijde paniek gaat zaaien en met een sisser afloopt. Aantal jaren geleden vreeste men nog voor een apocalypse met ebola.
😂
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:52 schreef asco het volgende:
[..]
Die user heb ik overigens al een hele tijd niet meer gezien op Fok.
Ik vind het aantal besmettingen meer relevant.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt je kind ook gewoon thuis houden totdat de hele klas gevaccineerd is. Dat zal oktober worden, schat ik.
47? Dat is serieus belachelijk veel.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn kind zit met 47 kinderen in 1 basisschoolklas (dubbele groepen).
Ik denk niet dat dit echt veilig is.
Montessori. Ook twee tot drie leerkrachten voor de klas.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
47? Dat is serieus belachelijk veel.
Dan heb ik nog een stukje kansrekening voor je: de kans dat je kind erg ziek wordt is héél klein. De kans dat het uit een klimrek lazert is zo ongeveer groter. En de kans dat het achterstand oploopt in leren en in sociale ontwikkeling is zeker groter.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het aantal besmettingen meer relevant.
Het is ergens toch een soort kansberekening.
Gezien de onzekere stand van zaken lijkt die kalender me geen handig planquote:Op woensdag 23 december 2020 20:49 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
De werste vraag die mijn prulleke van 4 iedere dag stelt als ze haar ogen open heeft: 'Mama, mag ik vandaag dan wel naar school'?
En dan moet ik zeggen .. nee schatje, hopelijk over een tijdje weer. En dan die teleurstelling en dat pruilmondje.
Niet goed voor mijn moederhart![]()
Denk dat ik net als bij de vorige ronde een soort van aftelkalender ga maken voor de kindjes. In de hoop dat ik er deze ronde geen weken bij hoef te plakken.. maar vrees het ergste.
Ik schijn te lijken op een Oekraïense boerin dus dat maakt wel indruk in Kroatiëquote:Op woensdag 23 december 2020 20:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Kroatië staat ook nog wel op de bucketlist, maar die is aardig lang....
Zuid Afrika maak je zelf zo veilig als je wil.....dat geld eigenlijk overal, zelfs in Kroatië
Het wordt ontzettend gewaardeerd, je opoffering!quote:Op woensdag 23 december 2020 20:52 schreef Noek het volgende:
Moet opnieuw testen omdat ze niet konden zien of ik corona had of niet. Had me gisteren laten testen vanwege een positief persoon in de omgeving,
Ik heb vast de Engelse Zuid Afrikaanse variant en nu gaan ze me opofferen voor de wetenschap.
Ik denk dat het punt meer is dat capricia er niet op zit te wachten het zelf te krijgen om vervolgens d'r moeder aan te steken.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een stukje kansrekening voor je: de kans dat je kind erg ziek wordt is héél klein. De kans dat het uit een klimrek lazert is zo ongeveer groter. En de kans dat het achterstand oploopt in leren en in sociale ontwikkeling is zeker groter.
Ja. Maar zo'n berekening voor ouderen en kwetsbaren (5 tot 7 miljoen mensen in Nederland) geeft een totaal andere uitkomst.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een stukje kansrekening voor je: de kans dat je kind erg ziek wordt is héél klein. De kans dat het uit een klimrek lazert is zo ongeveer groter. En de kans dat het achterstand oploopt in leren en in sociale ontwikkeling is zeker groter.
Dan kun je lang wachten. Kinderen onder de 18 worden toch niet gevaccineerd?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt je kind ook gewoon thuis houden totdat de hele klas gevaccineerd is. Dat zal oktober worden, schat ik.
Uiteindelijk wel toch?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten. Kinderen onder de 18 worden toch niet gevaccineerd?
Er zijn voorlopig te weinig vaccins. Maar inderdaad, de toekomst is vrijwel iedereen vaccineren en daarbij dan waarschijnlijk enkele doden per jaar accepteren.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef deedeetee het volgende:
Ze moeten nu eens serieus aan de slag gaan met het op zo groot mogelijke schaal gaan vaccineren. En de vaccins moeten indien nodig tijdig aangepast worden.
We moeten er gewoon ( beter ) mee leren leven. Dat kan best hoor.
Veel landen om ons heen zien kinderen wel degelijk als aanjager.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mensen sterven nu eenmaal, dat is niet te vermijden. Kan door een griep of zo ook gebeuren hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn voorlopig te weinig vaccins. Maar inderdaad, de toekomst is vrijwel iedereen vaccineren en daarbij dan waarschijnlijk enkele doden per jaar accepteren.
Ok, maakt wel verschil, maar dan nog vind ik het heel erg veel.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Montessori. Ook twee tot drie leerkrachten voor de klas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |