SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Gratis lekkere wijven kijkenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dus zo voelt het om mug te zijn.
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:17 schreef Tagliano het volgende:
"Vanuit je eigen zone eraan werken"
Ja dit is haxballhumor hequote:Op woensdag 23 december 2020 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 users alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan mij. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 1-2-2 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.
Zij mag mij wel platslaan hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dus zo voelt het om mug te zijn.
Vandaag winnen is genoeg.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan dat ie gaat doen? Winnen na zo'n jaar?
Lekker in zo'n oor kruipen om eens flink te zoemen, nu al zin in.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gratis lekkere wijven kijken
Wel sterven waarschijnlijk, maar toch
Die altijd haten op arrogante Randstedelingen.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
Nummer van Suljovic doet mij denken aan een niet nader te noemen grafclub.
Nu pas?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
Hier zijn ze begonnen met zwaar vuurwerk af te steken GENOT
Het is de hele dag nog niet licht geweest.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:21 schreef wimderon het volgende:
Het is bijna half vijf en @:Mani89 kan aan de aardappels beginnen als het nog licht is.
Toch gek terwijl ik 5 minuten van de Belgische grens woon. Er zijn er hier wel veel opgepakt door de polizei etc. Stonden gisteren nog 2 letterlijk op de rotonde klemgereden genot.quote:
Stukje kelder. Waar is Bibi?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is de hele dag nog niet licht geweest.
Heb wel Gal Gadot in de kelder liggen.quote:
Wat vind je van die van Hunkemollerquote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik ben die Bolletjereclame alweer enorm zat
Prachtige dame ,maar echt te kleine borstjes.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb wel Gal Gadot in de kelder liggen.
[ afbeelding ]
Ik wil alleen maar een KadGod reclameblok.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik ben die Bolletjereclame alweer enorm zat
Niks aan. Vroeger zag je nog weleens een kutje en penis voorbij komen. Mag niet meer, eng eng.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat vind je van die van Hunkemoller
Kan ik echt niet erg mee zitten.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Prachtige dame ,maar echt te kleine borstjes.
Is me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat vind je van die van Hunkemoller
Als je die van achteren neemt is het net een vent. 2 ruggen genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik echt niet erg mee zitten.
Net een vent ja, twee benen, twee armen, ogen, neus, mond.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je die van achteren neemt is het net een vent. 2 ruggen genot.
Voor een provincieclubje zijnquote:
Geen tet godverdomme. Post Bibi neef.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net een vent ja, twee benen, twee armen, ogen, neus, mond.
Alles beter dan voor Ajax zoals iedereen hier in de omgeving.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een provincieclubje zijn
Ford?quote:
90 minuten lannngggg stukje zuurstofslang.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alles beter dan voor Ajax zoals iedereen hier in de omgeving.
Hij heeft ook een keer De Vriendin gelezenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:32 schreef Tagliano het volgende:
Dit woord kende ik
Trots op mijn woordenschat
Kwart voor zeuvenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe laat speelt Ajax vandaag
Boeiend.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
18:45quote:Op woensdag 23 december 2020 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een K-tijd. dan moet ik kinderen naar sporten brengen.quote:
Grappig ik was net de AH Basic Nasi Goreng in de pan aan het doen toen ik dit zelf ook merkte.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:21 schreef wimderon het volgende:
Het is bijna half vijf en @:Mani89 kan aan de aardappels beginnen als het nog licht is.
Anekdote:quote:
En ze mogen niet binnen sportenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat een K-tijd. dan moet ik kinderen naar sporten brengen.
Oh wacht.. die heb ik niet.
Pics van je nasiquote:Op woensdag 23 december 2020 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Grappig ik was net de AH Basic Nasi Goreng in de pan aan het doen toen ik dit zelf ook merkte.
Half uurtje wat met Peter Manley?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
40 pond voor een kerstboodschap van Stephen Bunting. Dat is NOG Grotere laaielichterij dan 50 pond voor een half uurtje met Peter Manley
Zondag weer-genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die spelen ook wel kort op elkaar hun wedstrijden zeg
Stel je niet aan. Werken voor je geld.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die spelen ook wel kort op elkaar hun wedstrijden zeg
Het is nasi met sate gemaakt van waterige diaree en stukjes "kip". Wel lekker natuurlijk.quote:
Pijpen nou goed?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Half uurtje wat met Peter Manley?
Wist jij dat ze in o.a. Indonesie alle sauzen zowat sate noemen?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is nasi met sate gemaakt van waterige diaree en stukjes "kip". Wel lekker natuurlijk.
Dit klinkt uitstekendquote:Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is nasi met sate gemaakt van waterige diaree en stukjes "kip". Wel lekker natuurlijk.
Een beetje zoals een vrouw een bal gooitquote:Op woensdag 23 december 2020 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geniet van de worp van Suljo
Ik vind Teun irritant.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:39 schreef Tagliano het volgende:
Martijn is Teun best vaak aan het corrigeren
Het is eigenlijk heel zeldzaam dat je met zo'n worp (idem voor Chisnall) zo goed kan darten.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aidsworpquote:Op woensdag 23 december 2020 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Teun geen goede commentator.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:39 schreef Tagliano het volgende:
Martijn is Teun best vaak aan het corrigeren
Valt mee. Da's nog geen 5 pond per kilo.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
40 pond voor een kerstboodschap van Stephen Bunting
Ik zie er op RTL7 nu eentje op 1-1 staan.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
rollade![]()
Welke zieke fuck zet dat op een feestdag op tafel
@Zipportalquote:Op woensdag 23 december 2020 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
rollade![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Valt mee. Da's nog geen 5 pond per kilo.
Zegt Danny ook altijd tijdens de mod trainingen.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:46 schreef Tagliano het volgende:
Je moet het moment beleven, composure krijgen, focus pakken
World Cup weer volgend jaar. Misschien.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
Doet Gaweenuntawong nog wel eens mee?
[ afbeelding ]
En dan zit je pas in les eenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zegt Danny ook altijd tijdens de mod trainingen.
Scholtengod. Die had een tijdje een mokerlekker wijffie, maar volgens mij is dat uitquote:Op woensdag 23 december 2020 16:46 schreef Szura het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat no-nonsense Scholten ook maar iets gelooft van die prietpraat naast hem.
Mooi, heb nog wat van dat soort gifjes.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
World Cup weer volgend jaar. Misschien.
Ja, ik kan ze bijna 30 jaar nadat ik ze moest leren nog steeds opdrommen...die verdomde koppelwerkwoorden, maar het nut en zo weet ik niet meer...quote:
ZWaBBeLS HDVquote:Op woensdag 23 december 2020 16:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik kan ze bijna 30 jaar nadat ik ze moest leren nog steeds opdrommen...die verdomde koppelwerkwoorden, maar het nut en zo weet ik niet meer...
Gaat samen met het naamwoordelijk deel van het gezegde.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik kan ze bijna 30 jaar nadat ik ze moest leren nog steeds opdrommen...die verdomde koppelwerkwoorden, maar het nut en zo weet ik niet meer...
ZipportalGodquote:Op woensdag 23 december 2020 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
rollade![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ - Vitesse is reeds gespeeld.
Nouuuquote:
Dit klinkt wel erg goed jaquote:Op woensdag 23 december 2020 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rollade met pesto, tomaat en kaas erin en pancetta er omheen genot.
ZEquote:Op woensdag 23 december 2020 16:50 schreef Szura het volgende:
Ga nou eens naar D14, Oostenrijkse hansworst
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 december 2020 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rollade met pesto, tomaat en kaas erin en pancetta er omheen genot.
Heel behoedzaam eromheen. Stelletje saloncommunisten. Of zo.quote:
Drie jaar geleden met kerst gemaakt. Niks mis mee.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit klinkt wel erg goed ja
Rundvlees of kip gebruikt?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drie jaar geleden met kerst gemaakt. Niks mis mee.
Kip vond ik beter passen.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rundvlees of kip gebruikt?
Ze waren drukker met hun schijtlolligheden dan met de wedstrijd.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:57 schreef Kopiko het volgende:
Hij ging - op 66 - voor T14, stelletje oenen
Wij vertrouwen op expert Momo. @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 23 december 2020 17:03 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)orgwekkend~a4b1bea0/
Virus is weer stouter geworden
quote:
Dirkie die Cross eraf tiktquote:Op woensdag 23 december 2020 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Op Baggish na eigenlijk nauwelijks verrassingen tot nu toe of vergeet ik nu iemand.
quote:Op woensdag 23 december 2020 17:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik hem vaker kijken
en Baggish wel?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was niet echt een verrassing.
Allemaal. Lekker man.quote:
Ja. We wisten toch dat Cross uit vorm was en Dirk in vorm? Ik had dit niet verwacht van Baggish in ieder geval.quote:
Gaatgewoonniegebeure.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste aflevering @:De_Kraam ?
Oh, JIJ had het niet verwacht. Ik had wel meer niet verwachtquote:Op woensdag 23 december 2020 17:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. We wisten toch dat Cross uit vorm was en Dirk in vorm? Ik had dit niet verwacht van Baggish in ieder geval.
Met jou discussiëren is nooit leuk.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, JIJ had het niet verwacht. Ik had wel meer niet verwacht
Sorry manquote:Op woensdag 23 december 2020 17:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met jou discussiëren is nooit leuk.
Zeker.quote:
Kim vind ik de verrassing, dat niveau zag niemand aankomen.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Op Baggish na eigenlijk nauwelijks verrassingen tot nu toe of vergeet ik nu iemand.
Eens.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kim vind ik de verrassing, dat niveau zag niemand aankomen.
Ook wel eens ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En voor een joeptoep sessie?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:19 schreef wimderon het volgende:
Ik vind het vanavond wel weer eens tijd voor een feesboekcontest.
quote:Op woensdag 23 december 2020 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En voor een joeptoep sessie?
[ twitter ]
Zulke mensen hebben zichzelf bijzonder hoog zitten.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En voor een joeptoep sessie?
[ twitter ]
Hij mag het lekker doen en wij mogen daar lekker een mening over hebben.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als ie het leuk vindt om te youtuben moet ie dat lekker doen. Geeft hem toch meer naamsbekendheid dan de gemiddelde Engelse darter
ctrl+vquote:Op woensdag 23 december 2020 17:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zag je mijn naam wel in de chat staan? #dtv
Ging 'over de bal heen' op iemand zijn enkel staan, was wel een klein beetje ongelukkig dacht ik maar wel terecht.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk gedaan?
Wilde zich te graag bewijzen zeker?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ging 'over de bal heen' op iemand zijn enkel staan, was wel een klein beetje ongelukkig dacht ik maar wel terecht.
Hij deed eigenlijk amper mee, het leek zelfs een beetje alsof ze hem oversloegen.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wilde zich te graag bewijzen zeker?
Contractje kunnen ze beter verscheuren.
Blijft toch altijd knap hoe er nooit eens iemand wordt neergeschoten.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het oogt nu misschien ietwat gedateerd, maar het blijft een geniale serie
quote:Op woensdag 23 december 2020 18:56 schreef AllesKaputt het volgende:
B.A. / Mr. T is echt de allerslechtste acteur ooit
Dat is niet waar. Er is één iemand ooit 'overleden'.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijft toch altijd knap hoe er nooit eens iemand wordt neergeschoten.
We wisten alleen dat ie het heeft gekund.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alsnog like gezet.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Plaatje van B.A-God....zal wel in mijn cache zitten
Begrijpelijkquote:
Ze zijn getest, maar okequote:Op woensdag 23 december 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker knuffelen
extra besmettelijke variant opgedoken
zero fucks given
uitslag duurt 48 uur. Beelden zijn van vanmiddag.quote:
Dan heb je ook lang over de vmbo gedaanquote:Op woensdag 23 december 2020 19:07 schreef Doevelaer het volgende:
6 jaar lang 2 pauzes per dag klootzakken gespeeld op de middelbare, topspel
Lol jaquote:Op woensdag 23 december 2020 19:07 schreef Doevelaer het volgende:
6 jaar lang 2 pauzes per dag klootzakken gespeeld op de middelbare, topspel
*het vmbo.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan heb je ook lang over de vmbo gedaan
sowieso een beetje op TV uitgebreid een beetje je reet vegen met veiligheeidsregels is niet zo slimquote:Op woensdag 23 december 2020 19:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Met 3e graadsbrandwonden in het ziekenhuis, en dan sterven aan salmonella.
Morgenochtend om 7 uur ben je de erstequote:Op woensdag 23 december 2020 19:09 schreef Caland het volgende:
Ik wil eigenlijk even naar de supermarkt maar ben bang dat het te druk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |