Lockdown in lockdownquote:Op woensdag 23 december 2020 16:09 schreef Frutsel het volgende:
Twente gaat in lockdown?Persconferentie om 16.45 uur
https://www.tubantia.nl/d(...)onferentie~aa3889e8/
Denk het niet. De bevoegdheid tot een echte lockdown ligt exclusief bij de regering.quote:
Zulke bazen zijn ditquote:
Zo'n persconferentie die niemand zietquote:Op woensdag 23 december 2020 16:12 schreef Benny het volgende:
Is die persco ook ergens te zien? Dat kan ik nergens vinden
RTVOost misschien, maar is erg kortdag.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:12 schreef Benny het volgende:
Is die persco ook ergens te zien? Dat kan ik nergens vinden
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Komt omdat de neuzen al vol zitten daar....
Kunnen we Twente niet voor een spotprijsje verkopen aan de Duitsers?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:09 schreef Benny het volgende:
Maar Twente is al maanden een probleemkindje
Mag van mij, ik vind Duitsland wel leuk en kom er graagquote:Op woensdag 23 december 2020 16:21 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we Twente niet voor een spotprijsje verkopen aan de Duitsers?
Al jaren krijgen wij de ellende van de randstad iets later inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2020 16:09 schreef Benny het volgende:
Maar Twente is al maanden een probleemkindje
Graag... en dan ook grenzen dicht voor de aso's uit het Westenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:21 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we Twente niet voor een spotprijsje verkopen aan de Duitsers?
negatief?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:23 schreef gniffie het volgende:
Test aanvragen in Eindhoven gaat snel tegenwoordig sodeju. Vanochtend rond 10 aangevraagd, kwart over 1 terecht en om 2 uur al uitslag.
hebben ze ook maar 10 maanden de tijd voor gehad om dat op orde te hebben hequote:Op woensdag 23 december 2020 16:23 schreef gniffie het volgende:
Test aanvragen in Eindhoven gaat snel tegenwoordig sodeju. Vanochtend rond 10 aangevraagd, kwart over 1 terecht en om 2 uur al uitslag.
Dat moet een sneltest zijn geweest.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:23 schreef gniffie het volgende:
Ik heb gelukkig alles al binnen, bezorgd. Mij krijg je niet die drukte in; hier is het ook bij de wilde spinnen af...quote:Op woensdag 23 december 2020 15:43 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Daarom ga ik morgenvroeg om 08:00, hopen dat het dan nog mee valt
Goed idee.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:26 schreef Momo het volgende:
Jongens, de overheid heeft een oplossing om alle jongeren binnen te houden met oud en nieuw:
[ afbeelding ]
Vaak is het dan prima te doen hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:43 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Daarom ga ik morgenvroeg om 08:00, hopen dat het dan nog mee valt
Zitten we eigenlijk in een derde golf?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:25 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Besmettingen, DOO data, IC data Nice en kliniek data Nice.
Besmettingen zijn 6 dagen teruggezet (om gelijk te trekken met DOO data).
Kliniekdata is 8 dagen teruggezet en 3% van de besmettingen.
IC data is 7 dagen teruggezet en 0.5% van de besmettingen.
4 daagse gemiddelde:
[ afbeelding ]
7 daagse gemiddelde:
[ afbeelding ]
Ze falen zo keihard hierinquote:Op woensdag 23 december 2020 16:26 schreef Momo het volgende:
Jongens, de overheid heeft een oplossing om alle jongeren binnen te houden met oud en nieuw:
[ afbeelding ]
Wat is hier nuquote:Op woensdag 23 december 2020 16:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
duindorp blijft nu wel binnen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |