Weert valt vandaag op en is kleurt het roodst. Het gaat daar ineens heel snel.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:42 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Gaat lekker hier in Limburg. Eerste golf ook al. Komt dit door de duitsers/belgen??
Nu schat ik het zo in dat de griep dit jaar wel mee gaat vallen door een hogere afname van het griepvaccin en ik denk dat ook een lockdown de verspreiding van de seizoensgriep misschien een beetje inperkt. Zou kunnen hè,quote:Op woensdag 23 december 2020 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Situatie in de ziekenhuizen is eigenlijk alleen maar verslechterd, en dat moet het griepseizoen nog beginnen.
Daarom ga ik morgenvroeg om 08:00, hopen dat het dan nog mee valtquote:Op woensdag 23 december 2020 15:43 schreef Minimunt het volgende:
Vandaag trouwens stuk wezen wandelen. Het was echt verschrikkelijk druk bij de supermarkten. Grote rijen voor de deur.. Als dat geen besmettingshaarden zijn.
Gewoon rond middernacht.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:43 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Daarom ga ik morgenvroeg om 08:00, hopen dat het dan nog mee valt
En omdat mensen waarvoor griep een risico vormt, mogelijk al aan corona zijn overleden.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:43 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nu schat ik het zo in dat de griep dit jaar wel mee gaat vallen door een hogere afname van het griepvaccin en ik denk dat ook een lockdown de verspreiding van de seizoensgriep misschien een beetje inperkt. Zou kunnen hè,
Ze zouden eigenlijk de openingstijden moeten verkorten om zo de verspreiding tegen te gaan.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:43 schreef Minimunt het volgende:
Vandaag trouwens stuk wezen wandelen. Het was echt verschrikkelijk druk bij de supermarkten. Grote rijen voor de deur.. Als dat geen besmettingshaarden zijn.
Ik denk dat ik vanavond na 8 uur even ga. Zijn tot 22:00 open, dus denk dat het wel rustig is tegen die tijd.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:43 schreef Minimunt het volgende:
Jep maar Rutte noemde het griepseizoen expliciet in zijn persco dus er zal, hoewel minder dan een 2018 of 2019 toch ook wel weer het nodige in de ziekenhuizen terecht komen. Terwijl je je eigenlijk amper iets kunt veroorloven.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:43 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nu schat ik het zo in dat de griep dit jaar wel mee gaat vallen door een hogere afname van het griepvaccin en ik denk dat ook een lockdown de verspreiding van de seizoensgriep misschien een beetje inperkt. Zou kunnen hè,
Komt omdat de neuzen al vol zitten daar....quote:Op woensdag 23 december 2020 15:56 schreef groenen het volgende:
[..]
Volendam minste besmettingen van Noord-Holland genot.
Een werkdag om 2 uur smiddags leek mij primaquote:Op woensdag 23 december 2020 15:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kies dan een rustiger moment om te gaan, dat weet je 2 dagen voor Kerst.
@wateropmarsquote:Op woensdag 23 december 2020 15:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Komt omdat de neuzen al vol zitten daar....
in australie was er echt amper griep in de winter ( onze zomer )quote:Op woensdag 23 december 2020 15:43 schreef zalkc het volgende:
[..]
vanavond 11 uurquote:Op woensdag 23 december 2020 15:43 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Daarom ga ik morgenvroeg om 08:00, hopen dat het dan nog mee valt
"komt door het testbeleid" incoming !quote:Op woensdag 23 december 2020 16:05 schreef JosMert het volgende:
Nederland naar tweede plek op wereldranglijst Corona-infecties
https://www.nieuwnieuws.n(...)st-corona-infecties/
Mogen we trots op zijn
Lockdown in lockdownquote:Op woensdag 23 december 2020 16:09 schreef Frutsel het volgende:
Twente gaat in lockdown?Persconferentie om 16.45 uur
https://www.tubantia.nl/d(...)onferentie~aa3889e8/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |