SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Over het algemeen in de sport wel fijne figuren uit de baltische staten. Al is Labby in het dartsen wel een beetje lachwekkend.quote:
Laten we juichen voor Portugal en Zuid-Afrikaquote:Op woensdag 23 december 2020 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over het algemeen in de sport wel fijne figuren uit de baltische staten. Al is Labby in het dartsen wel een beetje lachwekkend.
En ik hou sowieso wel van de niet-traditionele pijltjesgooigebieden.
3-1 vanwege opstartproblemen bij Gando maar ja als Madars zelf alle dubbels gaat verprutsen...quote:Op woensdag 23 december 2020 14:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Hebben jullie ook 3-0 voorspeld?
Vind ik ook prima ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Laten we juichen voor Portugal en Zuid-Afrika
Nog driekwart jaarquote:Op woensdag 23 december 2020 14:25 schreef Kopiko het volgende:
Maarrjj we moeten nog éven volhouden!!!
TUURLIJK
Nee die maakt hij zelf he #Verbinderquote:Op woensdag 23 december 2020 14:27 schreef Szura het volgende:
Die baardmans zal de Dikke van Darte ook wel hebben gekocht
Spartelde nog even tegen en gooide prima het eerste deelquote:
Heb jij m al besteld?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee die maakt hij zelf he #Verbinder
Brabanders en Limbo's zijn zo vermoeiend.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een Broabander met een boekje naast zich.
Lijkt je zusje wel boh bohquote:Op woensdag 23 december 2020 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spartelde nog even tegen en gooide prima het eerste deel
Gelukkig gooit Evans lekker snel, nu heb ik het niet hoeven zienquote:Op woensdag 23 december 2020 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spartelde nog even tegen en gooide prima het eerste deel
Uiteraardquote:Op woensdag 23 december 2020 14:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Hebben jullie ook 3-0 voorspeld?
Denk dat NL dan behoorlijk failliet gaat. Stukje industrie in Brabant.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Brabanders en Limbo's zijn zo vermoeiend.
Stelling: Beide provincies moeten aan België gedoneerd worden.
Gerrie gaat dat niet aankondigen denk ik. Die stopt gewoon opeens.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen ze niet een keer beweren dat Gerrie moet stoppen ofzo?
Mee eens.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:28 schreef Grifte het volgende:
Stelling: Beide provincies moeten aan België gedoneerd worden.
Nederland failliet genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mee eens.
En: België dan weer aan Frankrijk.
Godverdomme.quote:
Wat voor merk kleding is dat?quote:
cricketsoundquote:Op woensdag 23 december 2020 14:36 schreef BB-King het volgende:
Gerrie moet opletten dat deze Let hem niet het behalen van de volgende ronde belet. Let op!
Heb je schijt aanquote:Op woensdag 23 december 2020 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het dartsorakel tegensprekenGa je mond spoelen.
Prima boekje. Hoofdstuk over de vakanties met de trein zijn genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
Je mag niemand over Mein Kampf scheren.
Sinds ie 32 uit moeten gooien en niet 40.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:42 schreef wimderon het volgende:
Sinds wanneer kiest Gerrie voor D16 ipv tops?
Nope.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gary gaat toch niet verliezen van Madars?
Zou je dat verbazen gezien zijn vorm?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gary gaat toch niet verliezen van Madars?
Ja ik heb Razma laten winnen ik ben beflikkerd!quote:Op woensdag 23 december 2020 14:47 schreef Tagliano het volgende:
Gerrie staat uiteindelijk gewoon een prima niveautje te gooien
Zou ik eigk ook wel willenquote:Op woensdag 23 december 2020 14:49 schreef Szura het volgende:
Gerrie moet straks 3 uur naar de masseur
Het is niet dat het forse afzwaaiers zijn, nee. Vaak er net boven/net onder.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:47 schreef Tagliano het volgende:
Gerrie staat uiteindelijk gewoon een prima niveautje te gooien
Eerst koffie allenquote:Op woensdag 23 december 2020 14:49 schreef Szura het volgende:
Nee daarom, dit is wel wat anders dan een paar weken/maanden geledenquote:Op woensdag 23 december 2020 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is niet dat het forse afzwaaiers zijn, nee. Vaak er net boven/net onder.
Swingersclub daarna genotquote:Op woensdag 23 december 2020 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Massage, sauna, zwemmen
Zin in
Sauna en zwemmen prima ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Massage, sauna, zwemmen
Zin in
barney_massage.gifquote:Op woensdag 23 december 2020 14:49 schreef Szura het volgende:
Vind mijn spieren los wel even lekker hoorquote:
Alle troep je lijf uitquote:Op woensdag 23 december 2020 14:53 schreef De_Kraam het volgende:
Sauna vind ik verschrikkelijk. Zweten als fat Vinny in zo'n hok.
Ergens bij een zwembad vind ik het best chill. Daarna in zo'n koud dompelbadje.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:53 schreef De_Kraam het volgende:
Sauna vind ik verschrikkelijk. Zweten als fat Vinny in zo'n hok.
Met kleren aan? Mokersmerig.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ergens bij een zwembad vind ik het best chill. Daarna in zo'n koud dompelbadje.
Welk bord heb jij op schoot nu danquote:Op woensdag 23 december 2020 14:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Al met al een prima bord op schoot potje dit
180 uitgooien, dat is pas bijzonder.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
161 is toch niet zo bijzonder. Daar is ie prof voor hoor.
Dartbord, duh.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welk bord heb jij op schoot nu dan
Het is drie uur ‘s middags. In welke tijdzone leef jij?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Al met al een prima bord op schoot potje dit
Ook vies. Ik durf wel te stellen dat dat nog ranziger is dan 2 dagen dezelfde boxershort dragen. Altijd full naked. Geen schaamte genot.quote:
Twee triples gaat nog wel, maar triple triple. Poeh.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
180 uitgooien, dat is pas bijzonder.
Vakantieleefquote:Op woensdag 23 december 2020 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is drie uur ‘s middags. In welke tijdzone leef jij?
In zo'n sauna bij een zwembad is het niet echt de bedoeling dat je poedelnaakt gaat rondbanjeren.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook vies. Ik durf wel te stellen dat dat nog ranziger is dan 2 dagen dezelfde boxershort dragen. Altijd full naked. Geen schaamte genot.
Het is alweer uititiatiefquote:
Nu weer niet per se.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:59 schreef Tagliano het volgende:
Gerrie heeft nu een klein probleempje
Ik gooide pasgeleden 220 uitquote:Op woensdag 23 december 2020 14:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
180 uitgooien, dat is pas bijzonder.
Ahhh bij zwembad. Die pak ik nooit. Heb altijd het idee dat ze die niet echt schoonmaken ofzo. In zon wellness letten ze daar veel meer op.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In zo'n sauna bij een zwembad is het niet echt de bedoeling dat je poedelnaakt gaat rondbanjeren.
Hoeveel pijlenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik gooide pasgeleden 220 uit
HUHUHUHUHUh
92.34quote:Op woensdag 23 december 2020 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef mij een maand om te trainen dan gooi ik nog beter dan Madars
En toen zat je in het donker?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik gooide pasgeleden 220 uit
HUHUHUHUHUh
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:01 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Kijk eens dom. Ja, ho maar.
Wie is deze idioot?quote:
TV op de grond genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:01 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Kijk eens dom. Ja, ho maar.
Ja dat kon ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iets eerder op dezelfde avond hadden we
[ afbeelding ]
Dus ach, he
Erg mooi voor pick mquote:Op woensdag 23 december 2020 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erg mooi voor het voorspelspel
Ja nee je gaat niet nu al op Aspinall zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg mooi voor pick m
Vanavond iedereen op Domme Wattimena zeker
Alcoholisme genotquote:Op woensdag 23 december 2020 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Anderson keurig potje. Nu met de beentjes omhoog, whiskeytje erbij alles en dan Suljo - Edgar kijken.
quote:Op woensdag 23 december 2020 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoef ik niet te zien.
quote:Lee Towers, het Rotterdams Philharmonisch Orkest en Feyenoord hebben samen een speciale corona-kersteditie uitgebracht van het nummer You'll never walk alone. In de video loopt Lee Towers door de spelerstunnel richting een lege, felverlichte Kuip. Dat moet het licht aan het eind van de tunnel symboliseren. De video is sinds gisteren al ruim 45.000 keer bekeken.
3-2 ingevuld (lol).quote:Op woensdag 23 december 2020 15:08 schreef Szura het volgende:
Wrak Bullet zal wel weer sjoken als een bang rendier
Dacht zo'n mollig vrouwtje is wel wat voor jouquote:Op woensdag 23 december 2020 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoef ik niet te zien.
Mollig is prima, maar niet met zo'n hoofd.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dacht zo'n mollig vrouwtje is wel wat voor jou
Ik klik wat timestamps aan zegt die oude vent met micro pener; We zijn allemaal een grote familiequote:
Dartcoachquote:Op woensdag 23 december 2020 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is die baardmans voor een vaag figuur. Alsof darten hogere wiskunde is, man man man
Darten is wel meer dan een pijltje gooien alleen Joppe doet net alsof hij het heeft uitgevondenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is die baardmans voor een vaag figuur. Alsof darten hogere wiskunde is, man man man
Kan Feyenoord niet eens kappen met die Lee actquote:
Wat een kutartikel, compleet onduidelijk wat hij nou precies heeft gedaanquote:Op woensdag 23 december 2020 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
Stukje bet.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rtreden-gokregels-fa
Helaas.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
issie overleden onze Leen?
schei toch uit man. Darts is en was een kroegsport. Andy Fordham werd met 20 halve liters in de nek wereldkampioenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Darten is wel meer dan een pijltje gooien alleen Joppe doet net alsof hij het heeft uitgevonden
Hoort er toch gewoon een beetje bij. Het mooie is dat hij zelf niet door heeft dat het gros hem belachelijk maaktquote:Op woensdag 23 december 2020 15:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kan Feyenoord niet eens kappen met die Lee act
Als je hem als vrouw op de dansvloer tegenkomt zou je hem keihard uitlachen.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je die baardmans in een steegje tegen zou komen zou je gillend wegrennen.
Lee heeft dat vaak he tranen, mooi ventje man niks mis mee.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
Overigens kan ik iedereen de documentaire over Lee aanraden (staat nu ook op amazon prime)
Lee die met tranen in zijn ogen zijn eigen nummers aan het beluisteren is
Beter dan de Sjaak Swart docu?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
Overigens kan ik iedereen de documentaire over Lee aanraden (staat nu ook op amazon prime)
Lee die met tranen in zijn ogen zijn eigen nummers aan het beluisteren is
Met die baard zou dat potsierlijk ogen, ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je hem als vrouw op de dansvloer tegenkomt zou je hem keihard uitlachen.
Zit nog een woordspeling in met Bullet proof, vooruit dan maarquote:
Komt aardig in de buurtquote:Op woensdag 23 december 2020 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter dan de Sjaak Swart docu?
Bookies 1.7 Bunt / 2.2 Boultquote:Op woensdag 23 december 2020 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat Bunzzzzzing wel winnen toch?
William O Connor beste opkomstnummer. I rest my Kees.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:14 schreef Tagliano het volgende:
Over opkomstnummers gesproken
Nu al zin in Aspgenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |