Als we geen WK kunnen winnen.....quote:Op woensdag 23 december 2020 14:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Al zijn landen niet direct te vergelijken met testbeleid maar alsnog
Boodschappenslots ben ik het wel met je eens, dat gaat de markt niet voor je regelen.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb 't wel 's eerder hier gezegd, we moeten naar mijn mening meer richting die mensen helpen dan ze veroordelen.
Geef ze voor die periode een Netflix/Videoland/Pathe Thuis of wat dan ook abonnement, geef ze tijdens die periode een aantal slots voor thuisbezorging van boodschappen -die ze zelf kunnen kiezen- en dat soort zaken. Gewoon het zo laagdrempelig mogelijk maken
Yes!quote:Op woensdag 23 december 2020 14:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
we zullen vast weer de finale verliezenquote:Op woensdag 23 december 2020 14:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als we geen WK kunnen winnen.....![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 14:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Maar zo slecht doen we het op zich niet qua doden per 1 miljoen inwoners. En US en Sweden daar heb je nog wel wat meer vrijheden al is Sweden sinds kort ook een stuk stricter geworden. Dat is mij persoonlijk ook wat waard.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Fijn dit ja. Numero uno met de meeste covidbesmettingen in the world. En dan ook nog lekker laat beginnen met vaccineren. We doen wel ons best om die nr 1 spot zo lang mogelijk vast te houden natuurlijk hequote:Op woensdag 23 december 2020 14:39 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Best genant te noemen.
Waar een klein land groot in kan zijn.
Ze vergeet voor het gemak wel even landen als Kroatië, Tsjechië, en Denemarken.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Heel Nederland is net zo dichtbevolkt als new York cityquote:Op woensdag 23 december 2020 14:41 schreef Simmertje het volgende:
Ik zou die lijst wel eens willen zien met alle grote steden ter wereld. Niet om alles goed te praten, maar Nederland is natuurlijk wel enorm dichtbevolkt. Randstad moet je sowieso eigenlijk als één stad zien als je het wilt vergelijken met een Londen, New York of Tokyo.
Nee hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel Nederland is net zo dichtbevolkt als new York city
Tsja, japan telt maar 3000 doden op een populatie van 126 miljoen...quote:Op woensdag 23 december 2020 14:41 schreef Simmertje het volgende:
Ik zou die lijst wel eens willen zien met alle grote steden ter wereld. Niet om alles goed te praten, maar Nederland is natuurlijk wel enorm dichtbevolkt. Randstad moet je sowieso eigenlijk als één stad zien als je het wilt vergelijken met een Londen, New York of Tokyo.
We zijn gewoon een faalland als het om Corona gaat. Er zijn wel meer dichtbevolkte landen waar het veel minder erg is. En dan zijn we ook nog extreem welwarend en kan een groot deel van de bevolking thuiswerken. En dan nog in de absolute top van doden.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:41 schreef Simmertje het volgende:
Als het om de staat New York (159 per km2 ) geef ik je een kans, maar de stad echt niet.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel Nederland is net zo dichtbevolkt als new York city
Nogmaals, ik praat het ook niet goed. Maar zo'n lijstje ziet er wel dramatischer uit wanneer je het niet in de juiste context plaatst.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
We zijn gewoon een faalland als het om Corona gaat. Er zijn wel meer dichtbevolkte landen waar het veel minder erg is. En dan zijn we ook nog extreem welwarend en kan een groot deel van de bevolking thuiswerken. En dan nog in de absolute top van doden.
die 3 zijn nog wel heel wat dichtbevolkter dan de randstad.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:41 schreef Simmertje het volgende:
Iets met arrogantie en het altijd beter weten... De Nederlander houdt niet zo van vrijheidsbeperkende regeltjes en vindt wat de overheid zegt vaak maar stom en onzinnig.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
We zijn gewoon een faalland als het om Corona gaat. Er zijn wel meer dichtbevolkte landen waar het veel minder erg is. En dan zijn we ook nog extreem welwarend en kan een groot deel van de bevolking thuiswerken. En dan nog in de absolute top van doden.
Snap ik, maar ik zou die vergelijking eerlijker vinden dan wanneer je Nederland met bijvoorbeeld heel Japan vergelijkt. Wanneer je Nederland met Tokyo of Osaka vergelijkt dan zullen de cijfers al een stuk minder dramatischer zijn.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die 3 zijn nog wel heel wat dichtbevolkter dan de randstad.
En een overheid die, zelfs onder voortschrijnende inzichten, regelmatig heel rigide vasthoudt aan ingenomen standpunten.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Iets met arrogantie en het altijd beter weten... De Nederlander houdt niet zo van vrijheidsbeperkende regeltjes en vindt wat de overheid zegt vaak maar stom en onzinnig.Tadaa, en daar is het resultaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |