SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) ฃ500,000
Runner-up (1) ฃ200,000
Semi-finalists (2) ฃ100,000
Quarter-finalists (4) ฃ50,000
Fourth round losers (8) ฃ35,000
Third round losers (16) ฃ25,000
Second round losers (32) ฃ15,000
First round losers (32) ฃ7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei VBL SC influencer
Left, right, behind
Dat is wel vrij bizar. Ik denk dat hij heel goed is weggekomen met uitgestelde EK en lange zomerstop. Anders had ik hem het wel voor 2e keer zien scheuren binnen een jaarquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Na een half jaar stond Depay alweer op een voetbalveld.
Zak in de stront joh kk gekquote:
Dan was dat al wel gebeurd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel vrij bizar. Ik denk dat hij heel goed is weggekomen met uitgestelde EK en lange zomerstop. Anders had ik hem het wel voor 2e keer zien scheuren binnen een jaar
nee ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Pokemon en Gangnam Style wel leuk
Nee, verkeerde naam (lol)quote:
Ja die pot 108 gemiddeld was zeer matig iddquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:04 schreef bechirti het volgende:
Klompvoet gaat eraf mer het niveau dat ie nu heeft. Sowieso
Triples for show, doubles for doughquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:06 schreef Szura het volgende:
Nee maar ff serieus, als simpele Chizzy weer triples gaat keilen als een malle wordt dat eerst nog een zware pot voor Dimi.
Chizzy moet daar nog maar komenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:06 schreef Szura het volgende:
Nee maar ff serieus, als simpele Chizzy weer triples gaat keilen als een malle wordt dat eerst nog een zware pot voor Dimi.
Deze keer niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan begin je gewoon weer een nieuw account bedoel je?
Hoop het wel. Chizzy die triples keilt is een genot om naar te kijken. Die pot tegen Anderson een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Chizzy moet daar nog maar komen
Wat een waardeloze gozert ben je ook johquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Om 2330 lig ik sowieso in bed, dat heb ik zojuist met mezelf afgesproken. Dit is echt een kut pot om af te sluiten.
Ja, dit was al gepost.quote:
Wat moet je morgenochtend doen? Doe niet zo raar jongequote:Op dinsdag 22 december 2020 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Om 2330 lig ik sowieso in bed, dat heb ik zojuist met mezelf afgesproken. Dit is echt een kut pot om af te sluiten.
Kan gebeuren ouwe reus.quote:
Ik post het tenminste. Driekwart is al weg uit dit topic zonder even gedag te zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat een waardeloze gozert ben je ook joh
Dat zijn dagjesmensen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik post het tenminste. Driekwart is al weg uit dit topic zonder even gedag te zeggen
Boodschappen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat moet je morgenochtend doen? Doe niet zo raar jonge
Dat is waarquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik post het tenminste. Driekwart is al weg uit dit topic zonder even gedag te zeggen
Denk het niet, vrij rustig vanavondquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben we een inhaalslag gemaakt qua aantal topics?
Gelukkig maar. Nog een keer Paul Lim kan ik echt niet aan hoor.quote:
Lim gooit het op twee na hoogste gemiddelde van de hele avondquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Lim moet met dit soort afgangen toch ook wel eens een keer klaar zijn....
Lim treft t ook wel met zn tegenstanders.. van gerwen, Anderson, VDB4quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Dag lieverdquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gooit ook 100 gemiddeld deze set.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:13 schreef The_Undertone het volgende:
En dat terwijl Lim helemaal niet zo slecht speelde in deze legs
Ik ben er nogquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend is ook sneaky weggeglipt om OP1 te kijken.
Vanaf nu noemen we hem: slOP1ndquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend is ook sneaky weggeglipt om OP1 te kijken.
Wie zijn de commentatoren? Luc Marreel en Eric Clarys?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:14 schreef wimderon het volgende:
https://vtm.be/vtmgo/live-kijken/vtm4
De Belgische striem, voor de liefhebber. Met een account kun je gratis kijken.
Maar hij gooit gewoon 90+quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Nou de groeten hequote:Op dinsdag 22 december 2020 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lieve drt, ik hou het voor gezien, ik ga naar bed. Morgenmiddag ben ik er hopelijk wel bij (maar niet in de avond want dan speelt die Rotterdamse club)
Spelen die 4 uur lang?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lieve drt, ik hou het voor gezien, ik ga naar bed. Morgenmiddag ben ik er hopelijk wel bij (maar niet in de avond want dan speelt die Rotterdamse club)
Sparta hep vandaag al gewonnen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alsof je dan geen darts kunt kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat zijn twee slappe lullers tesamenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:14 schreef wimderon het volgende:
https://vtm.be/vtmgo/live-kijken/vtm4
De Belgische striem, voor de liefhebber. Met een account kun je gratis kijken.
Joequote:Op dinsdag 22 december 2020 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat ik liever darten kijken dan naar die afgrijselijke kutclub momenteel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Witheet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Denk dat ik liever darten kijken dan naar die afgrijselijke kutclub momenteel.
Ik ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Denk dat ik liever darten kijken dan naar die afgrijselijke kutclub momenteel.
Barney fan gespotquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
Dirk zal vast niet bewust een act opvoeren, maar hij begint zich wel elke keer ietsje gekker te gedragen. Vond het in het begin erg leuk, maar het voelt wel een beetje als overacting nu. Maar goed, het is hem vergeven hoor. Zie dit uiteraard wel veel liever dan een saaie emotieloze darter, of darters die hele saaie interviews geven.
Daar hoort hij ookquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dimi speelt PL; dat staat vast.
Vorig jaar 94 na avondsessie. Op dit moment lopen we even veel achter als gisterenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben we een inhaalslag gemaakt qua aantal topics?
Hmm, dit draaien we niet meer om.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vorig jaar 94 na avondsessie. Op dit moment lopen we even veel achter als gisteren
quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Geen woord aan gelogen lijkt me.
Dirk en MVG moeten ver komen, dan heb ik er vertrouwen in. MVG in de finale is een mustquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hmm, dit draaien we niet meer om.
Ik hoop dat Barney dit jaar Mason het darten heeft bijgebracht. Vanaf nu weer elk weekeinde reizen.quote:
Dat is lachwekkend.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Van den Bergh vergelijken met Noppert, juist
Niks mis mee inderdaad, ofja bijna niets.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hij kan nog wel redelijk Engels
Mannen die in vorm zouden zijn: Dimitri, Petersen, Noppert??quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Van den Bergh vergelijken met Noppert, juist
Dat krijg je met die softe Vetterquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad, ofja bijna niets.
Stuk serieuzer als bij RTL, logisch.
Petersen kan je wel benoemenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mannen die in vorm zouden zijn: Dimitri, Petersen, Noppert??
Ja, commentator ging eerst los want MESSI scoorde. Assist was genialer dan dat schotje van Messi.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
@:Szura heb je de Pedri-assist gezien?
Ik ben groot fan van Pedri. Iedereen schrijft zich een ongeluk over Fati als hij speelt, maar dat vind ik een nare jongen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, commentator ging eerst los want MESSI scoorde. Assist was genialer dan dat schotje van Messi.
De groeten bowa was gezellig volgende keer bij jouquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens, toedels. Het is mooi geweest. Tot morgen.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens, toedels. Het is mooi geweest. Tot morgen.
Ja dat bedoelde ik, die 2 waren logisch maar Noppert is raar. Die heeft heel Nederland voor schut gezet op de World Cupquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Petersen kan je wel benoemen
Maar Noppert, wat heeft die gedaan afgelopen jaar dan
Waarom zet Koeman niet vaker Puig erin?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Pedri. Iedereen schrijft zich een ongeluk over Fati als hij speelt, maar dat vind ik een nare jongen.
Dimi voorspeldquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:24 schreef Szura het volgende:
Dimi zorgt er ff voor dat we onze bonuspunten voor MvG gaan halen
Hm meestal heb je niet de meest toffe pot als sluitstuk van de avondquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel onbegrijpelijk dat ze Dirk Vs Rap niet als laatste pot hadden gedaan.
Hadden wellicht gerekend op VDB4 - Koel Handquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel onbegrijpelijk dat ze Dirk Vs Rap niet als laatste pot hadden gedaan.
Hopelijk zitten we niet met Zjurmeen opgescheept komend jaarquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, die 2 waren logisch maar Noppert is raar. Die heeft heel Nederland voor schut gezet op de World Cup
@wimderon vindt dit een leuke vraag.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom zet Koeman niet vaker Puig erin?
Dirkie heeft niets te verdedigen nog denk ik?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk zitten we niet met Zjurmeen opgescheept komend jaar
Hopen op Michael en Dirkquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk zitten we niet met Zjurmeen opgescheept komend jaar
Dat maakt mij niks uit.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan jeposten maar zit je er wel mooi naast
Gewoon een keurig interview met goed accentloos Engels. Dat had ik niet achter hem gezocht.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hij kan nog wel redelijk Engels
Dirk doet zich dommer voor dan hij is volgens mij.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon een keurig interview met goed accentloos Engels. Dat had ik niet achter hem gezocht.
Oneens.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:28 schreef Szura het volgende:
ff ophouden nu Dimi, 107 is hoog genoeg
Ik geloof echt niet het allemaal een act is...dan voel ik me zwaar beduveldquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dirk doet zich dommer voor dan hij is volgens mij.
Merk je wel wanneer hij inhoudelijk over zijn potje gaat praten jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was ook altijd zo'n leuke rubriek met de Bartra's, de Bojans, de Aleenja's, de Carles Perezzen en dat soort rommel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:wimderon vindt dit een leuke vraag.
Het is een enorme chaoot maar niet dom bedoel ik eigenlijk, het is geen act denk ik nee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet het allemaal een act is...dan voel ik me zwaar beduveld
Heeft netjes hbo gedaan dacht ikquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zit je mijn posts nou te kopi๋ren??quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
Dimi dart niet, hij geeft een voorstelling.
Dat zegt niet zoveel over domheid vind ik altijd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft netjes hbo gedaan dacht ik
Dit was indrukwekkend ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
Dimi dart niet, hij geeft een voorstelling.
Ik zou niet durven om aan je oeuvre te toornen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit je mijn posts nou te kopi๋ren??
Mijn collega heeft 'gewoon' haar HBO afgerond en is echt mo-ker-dom.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel over domheid vind ik altijd.
Op het vwo zat ik met een knakker in de klas die geen idee had wat een arabische lente wasquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dirk snijdt geen aubergines.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:32 schreef De_Kraam het volgende:
Straks gaan jullie me nog vertellen dat Dirk helemaal geen aubergines snijdt.
Die zijn er genoeg ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn collega heeft 'gewoon' haar HBO afgerond en is echt mo-ker-dom.
Die heeft al moeite met hebben/zijn; 'ik ben dat nodig'
Die begint toch pas met kerstquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgenmiddag allen. Al zal ik er de laatste dag voor de kerst niet veel zijn en na kerst heeft de Top 2000 uiteraard de voorkeur
Walgelijk gedrag dit, kutboomer.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgenmiddag allen. Al zal ik er de laatste dag voor de kerst niet veel zijn en na kerst heeft de Top 2000 uiteraard de voorkeur
Als Leung had kunnen afreizen naar Hong Kong had die waarschijnlijk die qualifier gewonnen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen zin in. Dan nog liever Prakash Jiwa.
Ze heeft een mooi brits accentje omdat ze een half jaar in Londen heeft gewoond voor haar stage, spreekt constant uit dat iedereen zonder brits accent in haar ogen minderwaardig is en zegt dan vervolgens wel doodleuk 'I let you know how late'quote:
Morgenavond is de vrouw aanwezig, dan is het toch wel gezellig als ik niet de hele avond op FOK! zit.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die begint toch pas met kerst
Dan heb je dus een volledige dag om de switch te maken en verwacht ik je ook morgenavond
Vrijwel iedere fokker claimt een vriendin te hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgenavond is de vrouw aanwezig, dan is het toch wel gezellig als ik niet de hele avond op FOK! zit.
Hier in het oosten doen we niet moeilijk over hebben/zijnquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn collega heeft 'gewoon' haar HBO afgerond en is echt mo-ker-dom.
Die heeft al moeite met hebben/zijn; 'ik ben dat nodig'
Toch veel warme herinneringen aan de muziek die ik heb leren kennen door de jaren heen door die lijst.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag dit, kutboomer.
Waardeloos.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn vriendin is begonnen aan een nieuwe puzzel, ik ben niet gezellig meer volgens haarquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgenavond is de vrouw aanwezig, dan is het toch wel gezellig als ik niet de hele avond op FOK! zit.
Straks ben je de laatste der Mohikanen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vrijwel iedere fokker claimt een vriendin te hebben
Waanzin
Ik kom minstens net zo uit het oosten als jij ่n zij.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier in het oosten doen we niet moeilijk over hebben/zijn
Ik moet de komende anderhalve dag even druk aan mijn tracklist 2020 zitten. Mensonterend veel prima muziek in de breedte dit jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch veel warme herinneringen aan de muziek die ik heb leren kennen door de jaren heen door die lijst.
Die is wel prima jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Leung had kunnen afreizen naar Hong Kong had die waarschijnlijk die qualifier gewonnen.
Dat gun ik je uiteraard, toch hoop ik dat je zo nu en dan wel even komt buurten. Er staat ook genoeg troep in toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch veel warme herinneringen aan de muziek die ik heb leren kennen door de jaren heen door die lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Straks blijkt dat Dirk een gladde marketeer bij een aubergineteler is en deze flauwekul doet om de aubergine aan de man te brengen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:32 schreef De_Kraam het volgende:
Straks gaan jullie me nog vertellen dat Dirk helemaal geen aubergines snijdt.
Zeg maar niets. Maar je moet het afzetten tegen de gemiddelde darter in dezen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks ben je de laatste der Mohikanen.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag dit, kutboomer.
Of een vrouwquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waanzin
Zeker en ik zal hier ook die avonden (en middagen) wel af en toe rondhangen, maar in dat topic posten is nog grotere topsport dan hierquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gun ik je uiteraard, toch hoop ik dat je zo nu en dan wel even komt buurten. Er staat ook genoeg troep in toch?
Ik niet hoor Tag.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waanzin
quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:36 schreef Tagliano het volgende:
We hebben tegenwoordig zelfs de Ronny Huybrechts van DRT
[ afbeelding ] Top 500 van forum Darts van 15-12-2020 t/m 22-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
001 2419 Tagliano Michael van Gerwen
002 1625 Szura Peter Wright
003 1330 El-Stinho Gerwyn Price
004 1270 SlechteWoordgrappen Michael Smith
005 1237 JR-Style-93 Rob Cross
006 0999 Frozen-assassin Nathan Aspinall
007 0978 maxi-mus James Wade
008 0944 Doevelaer Dave Chisnall
009 0742 Zipportal Dimitri Van den Bergh
010 0710 Mani89 Ian White
011 0709 De_Kraam Daryl Gurney
012 0678 Dr_Flash Glen Durrant
013 0658 de_boswachter Gary Anderson
014 0638 Slobeend Jos้ de Sousa
015 0604 Kopiko Krzysztof Ratajski
016 0565 Coco Joe Cullen
017 0537 Mexicanobakker Jonny Clayton
018 0513 wimderon Simon Whitlock
019 0408 GurneyIsBestOke Mervyn King
020 0371 engine Mensur SuljovicGek dat Palletsorteerder nog geld heeft staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Gaat Marcel benoemen dat hij HONDERD PROCENT op z'n dubbels was?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
Wel sympathiek dat Lim met 2 uit 2 op zijn dubbels eindigt haha.
Waar Jan Dekker 'een slimme jongen' is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeg maar niets. Maar je moet het afzetten tegen de gemiddelde darter in dezen.
Ik zie nu pas dat Lennen 7 uit 46 op zijn dubbels was. 7 uit 46, naaaaaaaaaaaah.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat Marcel benoemen dat hij HONDERD PROCENT op z'n dubbels was?
016 0565 Coco Joe Cullen
020 0371 engine Mensur SuljovicCross is nu toch 4e. Rigged!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje zoals Tom Jelte Slagter bij John Deere?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Straks blijkt dat Dirk een gladde marketeer bij een aubergineteler is en deze flauwekul doet om de aubergine aan de man te brengen.
Lachwekkendquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Darten kijken en liedjes luisteren is uitstekend te combinerenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
9 zetpijlen op rij gemist in zet 1, 3 in zet 2.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Lennen 7 uit 46 op zijn dubbels was. 7 uit 46, naaaaaaaaaaaah.
016 0565 Coco Joe Cullen
020 0371 engine Mensur SuljovicRedelijke kloof tussen plaats 41 en 42SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Darten kijken en liedjes luisteren is uitstekend te combineren
Leuk, maar niet hierquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:39 schreef Yannick-d-v het volgende:
Erg mooi dat de erg sympathieke van Duijvenbode heeft gewonnen van de vuile klootzak Cross. Ik gunde van Duijvenbode de volgende ronde meer dan Cross.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben Noppie en Vinny al geweest,quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:39 schreef Vriezzer het volgende:
025 0242 Vriezzer Danny Noppert
Positie behouden. Doen we het voor.
Leuk Gurneyquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:39 schreef Yannick-d-v het volgende:
Erg mooi dat de erg sympathieke van Duijvenbode heeft gewonnen van de vuile klootzak Cross. Ik gunde van Duijvenbode de volgende ronde meer dan Cross.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:42 schreef El-Stinho het volgende:
Evans v Mansell![]()
Anderson v Razma![]()
Bunting v Boulton![]()
Suljovic v Edgar![]()
Chisnall v Brown![]()
Wattimena v Kenny![]()
Aspinall v Waites![]()
![]()
![]()
Smith v Lowe![]()
Heb ik toch ook regelmatig gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
Een pot gel in je haar doen en dan de haartjes strak achterover, dat kan niet.
Ian Whitequote:
Die gele die altijd zo stonkenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:44 schreef De_Kraam het volgende:
Dimi gebruikt ook zo'n pot gel van de Kruidvat.
Houdt rekening met een stukje Blitzkrieg.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
''Ook een gelukkig nieuwjaar als het zover komt'' (lol)
quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
''Ook een gelukkig nieuwjaar als het zover komt'' (lol)
Deze opmerking kan nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:45 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Houdt rekening met een stukje Blitzkrieg.
Noppie sabbelt graag op Dimitri's doppie?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou hop nu naar de kamer van Noppert voor een bruin feestje op beider overwinningen
2,5quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
Een buitengewoon grote glimlach want er zijn 2 NEDERLANDERS door
Voor een middagsessie wel grote namen maar heel bijzonder ook weer niet qua affichesquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie niet wat er zo bijzonder is aan de sessies morgen.
Hink stap sprong gaat niet meer lukken maar pijltjes speren moet Gary niet verleerd zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:47 schreef Szura het volgende:
Ik ben benieuwd of Gerrie nog kan darten
Huh?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wattimena vliegt er gemakkelijk uit.
Komt goedquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik kan morgenmiddag niet posten. Dan moet @:Tagliano dat maar goed maken
Dit is 10000x beter dan Bas Muijs of Francis Hoenselaarquote:
Ik bekijk dan even het programma van morgen (meestal voor de 3e keer op een dag) en vul de pick'em in.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:48 schreef Tagliano het volgende:
Die analyse na de laatste pot kijk ik ook echt alleen nog voor de bingo
Koert mag sowieso wel meer avondsessies doen. De loonslaaf krijgt nu alleen Maijer voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan met Koert (al handelde hij de infantiele vraagjes van Marcel wel goed af).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |