quote:
Als je het een beetje slim aanpakt is het belastingtechnisch nog aftrekbaar ookquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wat allemaal he. Maak een topic. Fokkers helpen fokkers van hun nood Wie weet levert het nog wat op
Maak je niet zo druk mario. Het gaat zoals het gaat.quote:
Zo mooi die Nederlandse taalquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:52 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je het een beetje slim aanpakt is het belastingtechnisch nog aftrekbaar ook
Alles gaat kaput!quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk mario. Het gaat zoals het gaat.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:53 schreef Homijn het volgende:
Mods hebben niet voor niets blauw als kleur. Na 19:00 uur 's avonds zijn ze amper nog aanspreekbaar.
Grote mond...ik ga uitloggenquote:
Proost!quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:53 schreef Homijn het volgende:
Mods hebben niet voor niets blauw als kleur. Na 19:00 uur 's avonds zijn ze amper nog aanspreekbaar.
Je hebt het gemeld meer kan je niet doen. Heeft geen zin iedereen te roepen. Probeer lekker punten te pakken voor ik je straks inhaal.quote:
Sooooooooooooooowwquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nuchter mod zijn is vast niet te doen met die proleten af en toe 😜
JIJ SPEELT MET MIJN PRIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik heb de waarheid in pachtquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nuchter mod zijn is vast niet te doen met die proleten af en toe 😜
Dat is wel een voordeel dan. Hoop dat tegen die tijd de boel weer open is allemaal duurt wel,heel lang zo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Februari en april, als dingen dan niet meer op slot zijn. Alles volledig flexibel geboekt, vlucht kan tot 24u voor vertrek kostenloos geannuleerd worden en het hotel zelfs tot 21u op de dag van aankomst.
Ben jij dat lief konijntjuhquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
JIJ SPEELT MET MIJN PRIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TR geplaatstquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Mario, als jij nou eens rustig wordt en voor de posts die ver gaan een tr plaatst, dan kijk ik er naar.
Ach naja, de boel is nog niet (helemaal) dicht geweest hier, dus we zien wel. Gelukkig woon ik in een vrij groot land.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel dan. Hoop dat tegen die tijd de boel weer open is allemaal duurt wel,heel lang zo.
Valt tegen maar goed.quote:
Dat is dan ook niet echt normaal. Toxische uitwerking fb op de mods dan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Die facebookmoderators zijn wel zwaar aan de alcohol om die shit aan te kunnen las ik ooit in een interview
Heb je die zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Weet niet hoe verstandig het is, maar ik eet chocolade met koffie erin
Was er ook nooit een lockdown geweest?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach naja, de boel is nog niet (helemaal) dicht geweest hier, dus we zien wel. Gelukkig woon ik in een vrij groot land.
In de zomer nog naar Spitsbergen geweest, was wel tof.
Je kunt niet alles weten. Zou je dat willen? Dan word je gek.quote:
Hoe is daar dan met corona?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach naja, de boel is nog niet (helemaal) dicht geweest hier, dus we zien wel. Gelukkig woon ik in een vrij groot land.
In de zomer nog naar Spitsbergen geweest, was wel tof.
Ze krijgen dan ook de meest extreme beelden te zien die ze moeten beoordelenquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet echt normaal. Toxische uitwerking fb op de mods dan.
1 tr heb ik gedaan en in fb geplaatst alles heb ikquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Mario, als jij nou eens rustig wordt en voor de posts die ver gaan een tr plaatst, dan kijk ik er naar.
Je bent toch al nachts in vleermuismode 😜 beetje koffie ben jw vast immuun voorquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Weet niet hoe verstandig het is, maar ik eet chocolade met koffie erin
Nouja niet alles. Toch zou ik wel meer willen weten dan ik nu weetquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je kunt niet alles weten. Zou je dat willen? Dan word je gek.
quote:
Nee niet heel erg meerquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je bent toch al nachts in vleermuismode 😜 beetje koffie ben jw vast immuun voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |