Wie?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:27 schreef aloa het volgende:
Wat een nare users toch weer hier op FOK!
Succes verder
Tot straksquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
hey punten jagers, ik ga er vandoor. joe joe!![]()
IK BOLK JOU DE MOEDER!quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:23 schreef Straatverlichting het volgende:
Hmz. Ik mag die klootzak niet maar laat zn moeder of iemand zijn / haar familie er gewoon buiten hier.
Hé er zitten ook vrouwen hier hoor.quote:
oh dan hoef je toch niet hier weg te gaan?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:29 schreef aloa het volgende:
[..]
In onzin feedback. Iets met Fok en it die zich er weer mee moet bemoeien...
Dat is dan ook weer waarquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh dan hoef je toch niet hier weg te gaan?
Ja grappig.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:27 schreef aloa het volgende:
Succes verder
lang verhaal, over moeders enzo?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
van post 267 ,de andere mod gelooft me niet![]()
![]()
ONZ / [ONZ FB] ❨️ Welcome
Slaap lekker Aloa. Tot morgen 😘quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:27 schreef aloa het volgende:
Succes verder
Ik hou dat allemaal niet meer bij. Slecht voor de bloeddruk. Ik heb ooit eens meerdere topics over banaanvragen gemeld en aangedrongen op een centraal banaanvraagtopic, zodat alle vragen over deze mooie vrucht makkelijk vindbaar zijn. Dat werd geweigerd. Sindsdien ben ik teleurgesteld.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:29 schreef aloa het volgende:
[..]
In onzin feedback. Iets met Fok en it die zich er weer mee moet bemoeien...
quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
lang verhaal, over moeders enzo?
Zou me niet te druk maken verder.
Probeer het te laten gaan Mario. Het is gestopt. Ga lekker punten pakken en doe je best ik sta dicht achter je.quote:
Jij post niet handig maar de reacties zijn ook niet leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
van post 267 ,de andere mod gelooft me niet![]()
![]()
ONZ / [ONZ FB] ❨️ Welcome
komt door de taalbarrierequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |