Zou het haar vragen als ze weer beltquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Heeft ze ook een blinde geleidehond?
Neehoor case closed kortste dag (gisteren)quote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Neehoor case closed kortste dag (gisteren)
behoorlijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ow okay. Wel goed gekomen?
Kan ernstig zijn.
Ik ken haar verder nietquote:
Zekrs, ik ken het van heel dichtbij en die heeft het op het nippertje overleefdquote:
Kan gewoon. Is dat een speciale dag? 😜quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Nog even en dan gaan we het over 29 februari hebben.![]()
![]()
Hij was weer boos over iets.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat is er gebeurt met mario?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat is er gebeurt met mario?
Ja das heel vies. Oom van mij heeft er maanden van jn het ziekenhuis gelegen kantje boordquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Zekrs, ik ken het van heel dichtbij en die heeft het op het nippertje overleefd![]()
Maar die was dan ook gesprongen zeg maar.
Jep. Kan helemaal verkeerd gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja das heel vies. Oom van mij heeft er maanden van jn het ziekenhuis gelegen kantje boord
Heb ik ook gehad. Kostte me 7 weken ziekenhuis en een halve meter darmquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Zekrs, ik ken het van heel dichtbij en die heeft het op het nippertje overleefd![]()
Maar die was dan ook gesprongen zeg maar.
Hij gaat maar naar fok.atquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was weer boos over iets.
Ja. Ellendequote:
Altijd positief denkenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Kostte me 7 weken ziekenhuis en een halve meter darm![]()
Maar what doesn't kill you makes you stronger
Wauw. Heftigquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Kostte me 7 weken ziekenhuis en een halve meter darm![]()
Maar what doesn't kill you makes you stronger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |