abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196892975
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Nieuwsuur: 27% positief geteste mensen houdt zich niet aan quarantaine.

^O^
-O-
pi_196893006
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Want die spreken goed Nederlands, natuurlijk.
Dat bedoel ik, altijd in problemen denken. Waarvan de politiek zelf de oorzaak was :').

Als je het echt wilt oplossen hadden ze genoeg tijd gehad om iets te verzinnen. Nu is het enkel schuilen achter te weinig bedden, te weinig personeel, te weinig tests, te weinig vaccins te laat, etc.

Crisis is al bijna een jaar aan de gang, en elke dag is het weer net alsof wat er gebeurt een verassing is.
pi_196893020
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:35 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Zit dat probleem niet meer in het gebruik van BOA's dan in de regel? :@
Maar je hebt wel gelijk. Als ik in die Kruidvat had gewerkt, had ze niet afgerekend. :N
Vandaag ook niet als ik er als klant was geweest overigens. }:|
Het is gewoon raar. Ik zou er mee weg kunnen komen er geen 1 te dragen (astma), maar ik heb echt geen zin in die discussies. Gevolg, zo’n katoenen kapje ademt redelijk, dus dan die maar. Of het iets helpt is een tweede. Als je dan een heleboel mensen ziet lopen die een mondkapje onder hun neus hebben en daar wordt door diezelfde BOA’s niets van gezegd wordt het wel gek
  dinsdag 22 december 2020 @ 22:41:06 #104
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196893064
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:34 schreef Tijger_m het volgende:
Beetje onzin, natuurlijk, iedere Kerst werkt personeel in de zorg gewoon door, net als nu,
Voorgaande kersten werkte minder zorgpersoneel door, dat het vaak ook nog eens rustiger had dan op normale dagen.
Nu is volle bak gas, dat is toch wel iets anders.

Het hád een enigzins normale kerst kunnen worden voor het zorgpersoneel als we ons een beetje gedragen hadden. Hebben we niet gedaan, andere zaken waren belangrijker, dus mag nu heel Nederland zich volvreten met kerst muv het zorgpersoneel. Maar die hebben dan wel een applaus gehad... in maart... -O-
So we just called him Fred
pi_196893073
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:38 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, altijd in problemen denken. Waarvan de politiek zelf de oorzaak was :').

Als je het echt wilt oplossen hadden ze genoeg tijd gehad om iets te verzinnen. Nu is het enkel schuilen achter te weinig bedden, te weinig personeel, te weinig tests, te weinig vaccins te laat, etc.
Een ander verwijten dat die altijd in problemen denkt, terwijl je zelf niet anders doet dan op de Nederlandse regels zeiken en je zelf niet eens in Nederland woont? Damn.... }:|
pi_196893102
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:41 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Een ander verwijten dat die altijd in problemen denkt, terwijl je zelf niet anders doet dan op de Nederlandse regels zeiken en je zelf niet eens in Nederland woont? Damn.... }:|
Onzinregels enkel voor de bühne en geen effect. Raar zeg :')
pi_196893204
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:42 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Onzinregels enkel voor de bühne en geen effect. Raar zeg :')
Is toch niet jouw probleem? :{
pi_196893270
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:46 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Is toch niet jouw probleem? :{
Beetje op de man spelen, kansloos :')

Als 90% van mn familie in NL woont is het wel een probleem.
  dinsdag 22 december 2020 @ 22:50:24 #109
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196893316
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:48 schreef Jed1Gam het volgende:

Je hebt iets pragmatisch over de zorg gezegd, dan krijg je hier sowieso de volle laag over je heen.
pi_196893424
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:38 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Crisis is al bijna een jaar aan de gang, en elke dag is het weer net alsof wat er gebeurt een verassing is.
Ja dat snap ik ook nooit, op elk voorstel kunnen wel 100 problemen verzonnen worden. Zolang iemand Engels spreekt is het geen probleem. Je kunt tussen alle patienten op de IC echt wel mensen vinden waarvan een gedeelte geen problemen heeft met Engels (als de familie dat spreekt).
  dinsdag 22 december 2020 @ 22:53:52 #111
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196893431
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dan hoeft ze toch niet haar hele jeugd met de medewerkster te bespreken? Is ook niet de directe reden dat ze geen mondkapje kan dragen, dat zouden bijvoorbeeld paniekaanvallen kunnen zijn. Dat is met één woord te benoemen. En met het invullen van zo'n formuliertje hoeft ze zelfs niets meer te zeggen.
Hoewel het eenvoudig lijkt is verontschuldigen voor wie iemand (zelf) is, is het kleinerend.
Het is een soort van toestemming vragen voor een gebrek en dan "overgeven" aan een oordeel.

Eenvoudiger voor winkeliers is er uit gaan dat die ander een reden heeft.
Zolang dit geen gevaar oplevert, daar ook niet mee zitten.
Ik zou eerder pleiten dat BOA's hier hun prioriteiten anders uitvoeren dan is opgelegd.
Gewoon vriendelijk groeten naar iemand die geen kapje draagt en hen juist de ruimte geven.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 22 december 2020 @ 22:56:40 #112
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196893496
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Nieuwsuur: 27% positief geteste mensen houdt zich niet aan quarantaine.

^O^
27% van de mensen is blijkbaar na 9 maanden nog steeds niet in staat om tot zich door te laten dringen dat dit ernst is.

Hard times create strong men,
Strong men create good times,
Good times create weak men,
Weak men create hard times.

Wij vallen blijkbaar tussen fase/regel 3 en 4. We hebben het te goed gehad. Heb weer eens een echo in mijn hoofd van mijn moeders stem: "Jullie konden er niet mee omgaan, nu gaat het helemaal weg. Gefeliciteerd!"
  dinsdag 22 december 2020 @ 22:57:10 #113
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196893507
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:53 schreef Anton91 het volgende:
Ja dat snap ik ook nooit, op elk voorstel kunnen wel 100 problemen verzonnen worden. Zolang iemand Engels spreekt is het geen probleem. Je kunt tussen alle patienten op de IC echt wel mensen vinden waarvan een gedeelte geen problemen heeft met Engels (als de familie dat spreekt).
Valt er dan nog wat te praten als je met een slang in je mond op je buik aan de beademing ligt?

Zolang het zorgpersoneel onderling elkaar maar blijft begrijpen zou de taal van een individuele verpleegkundige niet uit hoeven te maken.
pi_196893574
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:48 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe jij hier tegen regels aan zit te schoppen en niet open staat voor de antwoorden waarom iets niet kan. Dan kan je wel zeggen dat 'we' alleen maar in problemen denken, maar de 'oplossingen' waar jij mee aankomt, zijn domweg niet mogelijk. Opmerkingen als 9 maanden de tijd om het ic-probleem op te lossen bijvoorbeeld.
Als het allemaal zo simpel was, hadden we het wel gedaan, denk je niet?
  dinsdag 22 december 2020 @ 22:59:56 #115
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196893578
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:56 schreef Qarrad het volgende:
27% van de mensen is blijkbaar na 9 maanden nog steeds niet in staat om tot zich door te laten dringen dat dit ernst is.
Die andere 73% heeft het mogelijk ook laten afweten: die hadden vast niet allemáál dermate belangrijke dingen te doen die een risico op een besmetting waard waren.
pi_196893579
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:57 schreef Fred het volgende:

[..]

Valt er dan nog wat te praten als je met een slang in je mond op je buik aan de beademing ligt?

Zolang het zorgpersoneel onderling elkaar maar blijft begrijpen zou de taal van een individuele verpleegkundige niet uit hoeven te maken.
Ja lijkt mij ook helemaal, ik zie het probleem dan ook niet.
pi_196893674
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:53 schreef Vallon het volgende:

[..]

Hoewel het eenvoudig lijkt is verontschuldigen voor wie iemand (zelf) is, is het kleinerend.
Het is een soort van toestemming vragen voor een gebrek en dan "overgeven" aan een oordeel.

Eenvoudiger voor winkeliers is er uit gaan dat die ander een reden heeft.
Zolang dit geen gevaar oplevert, daar ook niet mee zitten.
Ik zou eerder pleiten dat BOA's hier hun prioriteiten anders uitvoeren dan is opgelegd.
Gewoon vriendelijk groeten naar iemand die geen kapje draagt en hen juist de ruimte geven.
Mja, wel eens. Zou er ook niet op zitten te wachten om me te moeten verantwoorden.
Daarom vond ik het formuliertje wel een goede oplossing.
pi_196893727
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:59 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe jij hier tegen regels aan zit te schoppen en niet open staat voor de antwoorden waarom iets niet kan. Dan kan je wel zeggen dat 'we' alleen maar in problemen denken, maar de 'oplossingen' waar jij mee aankomt, zijn domweg niet mogelijk. Opmerkingen als 9 maanden de tijd om het ic-probleem op te lossen bijvoorbeeld.
Als het allemaal zo simpel was, hadden we het wel gedaan, denk je niet?
Dit zijn praktische problemen. Een te kleine IC, te weinig personeel, te weinig tests, laat beginnen met vaccins. En dat kan je aanpakken.

Stoppen van de virusverspreiding is iets abstracts. Waarbij ik geen waarde zie in maatregelen als na 20h geen alcohol verkopen, met een kar door de supermarkt lopen om afstand te houden, of in Zwitserland(hebben ze er ook genoeg) een kapje moeten dragen in een lege bushalte.
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:09:15 #119
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196893767
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:59 schreef Fred het volgende:

[..]

Die andere 73% heeft het mogelijk ook laten afweten: die hadden vast niet allemáál dermate belangrijke dingen te doen die een risico op een besmetting waard waren.
Een van de valkuilen in dit soort onderzoeken die wenselijk gedrag meten.
Ik zou benieuwd zijn waarom 27% dat niet deden en dan vragen waarmee ze geholpen zouden zijn.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:10:46 #120
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196893795
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:59 schreef Fred het volgende:

[..]

Ik vind het echt van een andere orde als je willens en wetens besmet op pad gaat.
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:12:07 #121
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196893827
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:09 schreef Vallon het volgende:

[..]

Een van de valkuilen in dit soort onderzoeken die wenselijk gedrag meten.
Ik zou benieuwd zijn waarom 27% dat niet deden en dan vragen waarmee ze geholpen zouden zijn.
Zeker. Boodschappen? Apotheek? Noodzakelijke klus? Er gaat bij mij alleen niet in dat alles dringend en noodzakelijk is, daar is het percentage te hoog voor...
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:13:20 #122
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196893860
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:12 schreef Fred het volgende:

[..]

Dat is niet in het belang van de ziekenhuizen. Die zijn gebaat bij deze schaarste. Ziekenhuizen zijn al enige jaren een samenraapsel van allerlei stichtingen en bv's, met als gevolg dat nu individuele belangen niet perse hetzelfde zijn als het landsbelang.
[..]

Het zijn imho dan ook vooral allerlei schijnmaatregelen omdat Nederlanders "blijf thuis" niet snappen en toch steeds maar weer gaan winkelen, naar familie gaan, etc.
Dat is niet inherent aan Nederlanders hoor. Bijna overal zie je dat terug. Zit in de mens blijkbaar.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:13:42 #123
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196893869
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:12 schreef Qarrad het volgende:
Noodzakelijke klus?
Wat kan er tijdens quarantaine noodzakelijker zijn dan thuis blijven en het waard zijn om potentieel iemand anders te besmetten?
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:15:23 #124
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196893904
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:13 schreef Drekkoning het volgende:
Dat is niet inherent aan Nederlanders hoor. Bijna overal zie je dat terug. Zit in de mens blijkbaar.
Je ziet het inderdaad in meerdere landen. Terwijl ze ziet dat landen waar men meer gehoor geeft aan dit soort oproepen men sneller terug kan iets wat op het normale leven lijkt.
pi_196893946
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:07 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Dit zijn praktische problemen. Een te kleine IC, te weinig personeel, te weinig tests, laat beginnen met vaccins. En dat kan je aanpakken.

Stoppen van de virusverspreiding is iets abstracts. Waarbij ik geen waarde zie in maatregelen als na 20h geen alcohol verkopen, met een kar door de supermarkt lopen om afstand te houden, of in Zwitserland(hebben ze er ook genoeg) een kapje moeten dragen in een lege bushalte.
Ik heb het hier al vaker aangekaart, de zorg voor coronapatienten had gecentraliseerd moeten worden, personeel kan uit het buitenland ingevlogen worden. Wees creatief,geld speelt geen rol.
Maar dat schijnt allemaal onmogelijk te zijn ofzo. Beter is natuurlijk om gewoon alles dicht te gooien en we zien wel waar het schip strandt.
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:18:20 #126
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196893975
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:13 schreef Fred het volgende:

[..]

Wat kan er tijdens quarantaine noodzakelijker zijn dan thuis blijven en het waard zijn om potentieel iemand anders te besmetten?
Nou ik kan me nog voorstellen dat als het water langs de muren naar beneden komt en je netwerk niet groot is...
pi_196893980
quote:
Grondwaterexpert bevestigt: "Duvel wordt inderdaad gemaakt met hetzelfde water als coronavaccin"

Brouwerij Moortgat gebruikt wel degelijk hetzelfde grondwater voor zijn Duvel, als geneesmiddelenproducent Pfizer voor het coronavaccin. Dat heeft Marijke Huysmans uitgezocht. Zij is grondwaterhydroloog aan de KU Leuven en de Vrije Universiteit Brussel. "Ze hebben allebei een vergunning om grondwater op te pompen uit dezelfde grondwaterlaag", legt ze uit op Radio 2 Antwerpen. Beide bedrijven zijn gevestigd in Puurs - Sint-Amands. Ook watermaatschappij Pidpa bevestigt dat de bedrijven hetzelfde water gebruiken: "Dat van ons!", zegt het trots.
Doe mij maar dat Pfizer vaccin. B:)B

Dat moeten ze gebruiken om het te promoten.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)t-inderdaad-gemaakt/
pi_196894010
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 22:15 schreef Salina het volgende:

[..]

Klopt, dat eerste, je schreef het net wat anders inderdaad: dat winkelpersoneel niet naar de medische reden van de uitzondering mag vragen. Ze mogen wel vragen om de uitzondering anderszins aannemelijk te maken.
Een klant is echter niet verplicht de medische gegevens te verstrekken (of anderszins duidelijk te maken dat men onder de uitzondering valt). Wel zijn dan de consequenties voor de klant, niet voor de winkel.
Ik schreef het wat verkeerd op.

Ik ga er van uit dat het nog toegevoegd / aangepast wordt in de echte wetteksten. Zoals ik al zei, dit is een recente versie. Daar zal vast wel een update van komen (en dan nog een, en nog een). Wellicht heeft iemand hier zitten slapen en e.e.a. nog niet overal doorgevoerd. Gebeurd wel vaker bij (relatieve) haastklussen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heb je ook nog

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2020-62032.html

Artikelen 2a.4 tot en met 2a.8 Uitzonderingen

quote:
Personen die zich beroepen op een van de uitzonderingen zullen de beperking of ziekte desgevraagd op enigerlei wijze aannemelijk moeten maken (of hun begeleider indien zij daartoe niet in staat zijn, bijvoorbeeld vanwege een verstandelijke beperking).
...
quote:
Deze uitzonderingen zijn uitputtend bedoeld. Dit betekent dat de beheerder van een publieke binnenruimte, stationsgebouw, luchthaven, onderwijsinstellingen en de beoefenaar van een contactberoep zich in beginsel zal houden aan de uitzonderingen, zoals opgenomen in deze regeling. Wanneer een persoon bijvoorbeeld aannemelijk maakt geen mondkapje te kunnen dragen vanwege een beperking of ziekte, zal de beheerder of beoefenaar van het contactberoep in beginsel een uitzondering te maken voor deze persoon.
Zeg het maar. Alles hangt van het begrip aannemelijk af. En waarom zou een klant die zegt "ik kan geen mondkapje dragen vanwege een beperking of ziekte" niet voldoende aannemelijk zijn?
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:21:23 #129
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196894024
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nou ik kan me nog voorstellen dat als het water langs de muren naar beneden komt en je netwerk niet groot is...
Das wel een goed punt :@
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:22:45 #130
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196894053
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:13 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Gek genoeg zie je dit minder terug in Oost-Azië en West-Afrika. Zo inherent is dit niet. Zijn toevallig ook de landen waar er extreem streng wordt opgevoed. Zijn toch echt mensen.
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:25:28 #131
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196894112
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:21 schreef Fred het volgende:

[..]

Das wel een goed punt :@
Hadden mijn buren dus. Die hebben extreme lekkage, echt de dat stukken van de muur komen. Liep ook over naar mij een beetje. Daar mocht dus niemand over de vloer komen want de vrouw was positief getest (besje van 80, bijna geen klachten gelukkig). Ze hadden het geluk dat hun zoon zei dat hij het ging doen voor ze en ook in quarantaine kon.
pi_196894191
Ik vertik het om in een winkel, ten overstaan van al die wolven die dan verlekkerd met de oren gespitst staan toe te kijken hoe ik word aangesproken, wat mijn medische reden is waarom ik geen mondkapje op heb.

Het woord 'medisch' zou genoeg moeten zijn.

En anders zet me maar de winkel uit, dan verdien je maar niks aan me. Nu niet, na corona niet.

Of, als een boa of agent meent me te moeten beboeten hiervoor, dan maar in bezwaar bij de rechter.

Ik ben er niet zo bang voor dat ik het niet aannemelijk kan maken dat ik een medische aandoening heb. Maar ik vind het te gek voor woorden dat ik anno '20 als een crimineel of moordenaar behandeld wordt, als ik niet open en bloot aan iedereen mijn stempel 'psychiatrische stoornis' laat zien. Ik verrek het. Dan geef me maar een boete als je ego niet bevredigd is dat ik mezelf niet zo ver verlochen. Het is al erg zat dat ik het heb. En als cadeautje word je dan ook nog gedwongen om het te pas en te onpas aan iedere nitwit te vertellen zodat die dan kan oordelen of het wel legitiem is. Ineens mag half NL op de stoel van een arts gaan zitten en erover oordelen. No way dat ik daar aan mee ga werken.

Zum kotsen dit gemicromanagement :r

Die 3 mensen in NL die er wel misbruik van maken overleven we ook nog wel.
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:39:22 #133
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196894380
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vertik het om in een winkel, ten overstaan van al die wolven die dan verlekkerd met de oren gespitst staan toe te kijken hoe ik word aangesproken, wat mijn medische reden is waarom ik geen mondkapje op heb.

Het woord 'medisch' zou genoeg moeten zijn.

En anders zet me maar de winkel uit, dan verdien je maar niks aan me. Nu niet, na corona niet.

Of, als een boa of agent meent me te moeten beboeten hiervoor, dan maar in bezwaar bij de rechter.

Ik ben er niet zo bang voor dat ik het niet aannemelijk kan maken dat ik een medische aandoening heb. Maar ik vind het te gek voor woorden dat ik anno '20 als een crimineel of moordenaar behandeld wordt, als ik niet open en bloot aan iedereen mijn stempel 'psychiatrische stoornis' laat zien. Ik verrek het. Dan geef me maar een boete als je ego niet bevredigd is dat ik mezelf niet zo ver verlochen. Het is al erg zat dat ik het heb. En als cadeautje word je dan ook nog gedwongen om het te pas en te onpas aan iedere nitwit te vertellen zodat die dan kan oordelen of het wel legitiem is. Ineens mag half NL op de stoel van een arts gaan zitten en erover oordelen. No way dat ik daar aan mee ga werken.

Zum kotsen dit gemicromanagement :r

Die 3 mensen in NL die er wel misbruik van maken overleven we ook nog wel.
Ik merk (lees) dat je het raakt. Maar het systeem heeft het gepeupeltje opgehitst om niet mondkapjes dragers met een lange nek aan te kijken.

Ik ben echt bang dat je niet meer bereikt dan een hoge bloeddruk. Écht.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:48:45 #134
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196894513
twitter
pi_196894548
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Binnen drie weken ook hier.

Dit is voor alle mensen die dachten dat 2020 een shitjaar was en 2021 veeel beter ging worden. _O-
pi_196894554
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Speaking of, ik vraag me werkelijk af of er al een boete is uitgeschreven vanwege die plicht (van 1 december). Mag zo langzamerhand wel eens voor de rechter komen.

Ik weet wel dat er binnenkort een kort geding dient tegen mondkapjesplicht op scholen.
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:55:27 #137
3542 Gia
User under construction
pi_196894579
Jeetje, ongeduldig zuurstokje zit bij Beau regelmatig met de ogen te draaien en te puffen dat het zo lang duurt tot zij aan de beurt is.

Echt grof!
pi_196894596
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:52 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dit is voor alle mensen die dachten dat 2020 een shitjaar was en 2021 veeel beter ging worden. _O-
We hebben toch al een lockdown?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 22 december 2020 @ 23:58:29 #139
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_196894603
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:52 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Altijd positief blijven? UK is NL niet
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_196894613
twitter
  woensdag 23 december 2020 @ 00:02:44 #141
12221 Tijn