SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei![]()
Mex zou zeggen dat jij Darts een kutsport vindtquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: dit WK had gecancelled moeten worden.
En het sympathieke atletiquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij feliciteren het erg sympathieke PSV.
Ik heb ook Ziggyquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:18 schreef Doevelaer het volgende:
Ah fijn, Lennon gooit bij mij nu pas. Thanks Ziggy!
Nee, maar ik lees hier maar weinig positieve verhalen. Ik heb mij gewoon erg vermaakt en maar een paar érg vervelende potjes gezien.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mex zou zeggen dat jij Darts een kutsport vindt
Ik kijk via Ziggy Goquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb ook Ziggy
Dit is geen excuus
Oh nee hoor. Ik ben louter positief. Alleen morgen weinig partijen waarvoor ik de broek op de enkels hangquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar ik lees hier maar weinig positieve verhalen. Ik heb mij gewoon erg vermaakt en maar een paar érg vervelende potjes gezien.
Zullen we een klachtenbrief schrijven?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:19 schreef Tagliano het volgende:
We hebben vanavond helemaal geen waar voor ons geld
Wat een aids
Ik ben voorquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zullen we een klachtenbrief schrijven?
Is quoten ook goed?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:18 schreef Caland het volgende:
Zou iemand mij kunnen mentionen als dit potje voorbij is
Meer dan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over 100 gemiste dubbels vandaag
Maar we kunnen wel een bingovakje vullenquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Een Cross in zijn gebruikelijke matige vorm zal nog erger zijn om naar te kijken. Vreselijke neuroot.
Hebben ze daar al vaccins voor?quote:
Gerapporteerd voor valse tussenstand.quote:
Is goed, ben alleen te lui om drank te gaan halen beneden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Shotje nemen als Cross een slokje water neemt of zijn hand afveegt aan zijn shirt ook al mist hij alsnog die dubbel met een halve meter.
En 10x tegen de oche aan trappenquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Shotje nemen als Cross een slokje water neemt of zijn hand afveegt aan zijn shirt ook al mist hij alsnog die dubbel met een halve meter.
Ik voel me al op sterven na doodquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:25 schreef Mani89 het volgende:
quote:
29 dagen droogquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Het speelschema volgens mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2020 21:28:26 ]
@Calandquote:
Is dit nodigquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
Ik was een stukje Sparta aan het kijken en dat Twente wordt aardig weggetikt zeg
@:trein2000
quote:
Ik kan ook niet heel even gaan pissen hequote:Op dinsdag 22 december 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Maijer kreeg live een hersenbloeding.
Loop zou erg mooi zijnquote:
Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Loop zou erg mooi zijn
Ik zal Harry even bellen.quote:
Nog even paar frames eraf!quote:
Ken wel Danny, nog bij AZ gespeeld.quote:
Een aubergine?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Speciaal voor Dirk stop ik ook wel even iets in mijn neus
Zipportalgodquote:
Vreet de hele dag aubergines dus niet zo gek.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:34 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dirk begint ook behoorlijk dik te worden.
Lijkt er wel op dat ie dan z'n beste darts gooitquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:34 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dik van Duijvenbode, stukje bodyshaming. Niks mis meequote:Op dinsdag 22 december 2020 21:34 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dirrek POMPT niet hard genoeg.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:34 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee waar het naar smaaktquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien
Aubergines zijn wel echt lekker
Groente met de textuur van rubberquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee waar het naar smaakt
Meisje blond vond het zichtbaar leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik vond de danseresjes leuker dan dirk
Lijkt mij niet prettig voor die onzichtbare vriend van hem om zo hard op het podium gefist te worden.quote:
Ja best leuk om te zienquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meisje blond vond het zichtbaar leuk.
Vroeg aan het bier gegaan vandaagquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:37 schreef de_boswachter het volgende:
En dan deze flikker. Dirk gooi hem helemaal scheel die kale pisbak.
Smaakt prima als je het even grillt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Groente met de textuur van rubber
Waar is die hypetrein gebleven?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:37 schreef de_boswachter het volgende:
En dan deze flikker. Dirk gooi hem helemaal scheel die kale pisbak.
Ja, evt. met wat tapenade erop.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Smaakt prima als je het even grillt.
Textuur is matig maar het smaakt wel lekker. Heeft vrij veel umami voor een groente waardoor het lekker is in veel vegetarische gerechten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee waar het naar smaakt
Goede recensie.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Textuur is matig maar het smaakt wel lekker. Heeft vrij veel umami voor een groente waardoor het lekker is in veel vegetarische gerechten.
Lekker en vegetarische gerechten gaan niet samen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Textuur is matig maar het smaakt wel lekker. Heeft vrij veel umami voor een groente waardoor het lekker is in veel vegetarische gerechten.
Op dit niveau sowieso een surround gebruiken is beschamendquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Die surround hangt niet recht tegen de muur aan
Daar kan ik niet tegen
sp*rs fan gespotquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:40 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Kutclub, flikker op met Arteta.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker en vegetarische gerechten gaan niet samen.
Dit is onzin.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:40 schreef Doevelaer het volgende:
Dirk kan het allemaal niet meer aubergine
Neenquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iedereen hier een hekel aan Rap Kras?
Ton Kas?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuh, maar DIRK mag wel winnen van mijquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hekel is een groot woord.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende ronde.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:42 schreef BB-King het volgende:
Waarom gooit Dirk met blauwe pijltjes en niet met een aubergine kleur? Gemiste kans!
Hij vond het te kort op het WK om van pijlen te gaan switchen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:42 schreef BB-King het volgende:
Waarom gooit Dirk met blauwe pijltjes en niet met een aubergine kleur? Gemiste kans!
Sorry, ik niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook niet. Hup Rap Kras.quote:
Mag ook wel, we liggen drie kwartier achter inmiddelsquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:42 schreef Szura het volgende:
Deze twee zetten er tenminste vaart achter
quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij zijn Nederland. Wij zijn Nederland!!
Halfuur toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ook wel, we liggen drie kwartier achter inmiddels
Ja dat ook wel. Maar echt zonde man. Mooie club maar 15 jaar wanbeleid.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:42 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Integendeel, maar Arsenal is zo ver afgezakt, die kunnen grandioos de tering genieten.
Pantastisch.quote:
Zeer oneensquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Partijen staan toch gepland op kwart over?quote:
Pics van je zus?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeer oneens
Verbaas mij vooral wat mijn zus allemaal weet te koken, dat is echt genot (geen pics van mijn zus)
Pics van je zus haar aubergines?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeer oneens
Verbaas mij vooral wat mijn zus allemaal weet te koken, dat is echt genot (geen pics van mijn zus)
In dartsdata stonden ze eerst allemaal op het hele uur, maar Noppert/Carolissen begon idd pas om 19.15quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Partijen staan toch gepland op kwart over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |