SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Verweij en Zjek hadden je al een dikverdiende block gegevenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De hoofdredacteur van de Storie die even het morele geweten van Nederland uit gaat hangen. Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Oh, hij hep me al een lijk gegeven.
Mike geeft mij ook regelmatig weer een unblock, vergevingsgezind als hij is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Verweij en Zjek hadden je al een dikverdiende block gegeven
Jaquote:
Geplaatste speulert.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even vorige toernooien van Noppert bekeken, ook allemaal rond 80 gemiddeld. Erg slecht
Deze uitvoering was van Thin Lizzyquote:
Die was ook origineler geloof ik dan Metallica. I stand corrected.quote:
Had je ook Keira Knightley als crush?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste weet ik niet, maar in elk geval een crush ja.
JAquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had je ook Keira Knightley als crush?
Nee zij deed mij nooit zoveel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had je ook Keira Knightley als crush?
Overigens had ik liever de Metallica-versie gehoordquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die was ook origineler geloof ik dan Metallica. I stand corrected.
Hoogstens ouder.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die was ook origineler geloof ik dan Metallica. I stand corrected.
Laat maar. Had Jennifer Connelly in gedachten en die is toch echt een stuk lekkerder.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jennifer Lawrence
Uitstekende iPhone-leaks toen
Benieuwd wat Rammstein ervan zou maken...quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Overigens had ik liever de Metallica-versie gehoord
Vond ik ook nooit veel aan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jennifer Lawrence
Ik kijk ook voetbal dus ik reageer niet altijd.quote:
Beetje een pointy knees -reactiequote:Op dinsdag 22 december 2020 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond ik ook nooit veel aan.
Trok altijd zo'n zielig gezicht dat meisje.
Wel een paar keer een snokske op geplaceerd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jennifer Lawrence
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Beetje een pointy knees -reactie
Wel weer blij om El Mago te zien.quote:
Terminale troep.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
Jongens ik ben er
Nog iets gemist dat eerste potje?
Ja, was een geweldige pot.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
Jongens ik ben er
Nee. Je hebt de kans op vliegende triple oogbalaids aan beide ogen tegelijk gemist. Prijs je gelukkigquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
Jongens ik ben er
Fries brandhout draagt daar niet echt heel hard aan bij.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het idee dat de opleving van Petersen weer voorbij is.
Die had toch een reisbureau voor expats?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jan Piereszoon Coen heeft niets verkeerd gedaan
GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, en Lewis gaan we niet meer krijgen. Het leven heeft geen zin meer.
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jan Pieterszoon Coen heeft niets verkeerd gedaan
Laten we maar opgeven.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, en Lewis gaan we niet meer krijgen. Het leven heeft geen zin meer.
quote:
quote:
Je hebt nog plannen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:43 schreef Szura het volgende:
Ik had gehoopt dat dit allemaal voor 23u klaar zou zijn, maar het schiet allemaal niet op
Dan beginnen de samenvattingen van de eredivisiequote:
Waarom staat PSV nog niet voor?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het BDO WK vandaag begonnen?
Slavernij is altijd zo een groot woord, die mensen kregen eindelijk kleren aan en leerde een menselijke taal enzo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent wel voor slavernij?
Ik hoop dat Ted Hankey zo meteen moet!quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het BDO WK vandaag begonnen?
Niet zo bescheiden met je mening.quote:
Omdat z[e niet meer goals hebben weten te maken dan VVVquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staat PSV nog niet voor?
Ik wist dat je dit ging antwoorden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat z[e niet meer goals hebben weten te maken dan VVV
Zonde, zoveel gemist.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik was trouwens in slaap gevallen tijdens de wedstrijd van Noppert maar nu ben ik er
PSV wel beter maar missen iemand die op de keeper kan schieten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging antwoorden.
Je weet toch wel dat Lennen een choker is? Die kon twee jaar terug niet eens een intens matige Norris eruit kieperen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat deed Lennon daar nou weer joh
In de finale. Heeft een bye.quote:
https://streamable.com/vevfjgquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan beginnen de samenvattingen van de eredivisie
Het was leuk voor even.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Nou de tekenen van vorige maand blijken wel bevestigd, de Petersen opleving zit erop.
Het is wel te hopen voor PSV dat ze beter zijn ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV wel beter maar missen iemand die op de keeper kan schieten.
Erg dom om op PSV te vertrouwen, je eigen schuld dus.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb Gakpo als aanvoerder in mijn scorito en het is 300% speelronde
Ik ben woedend @:coco @:mexicanobakker @:buitendam
Prima goaltje van VVVquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://streamable.com/vevfjg
https://streamable.com/d39oxh
Afgehandeld
Risico van het vak.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb Gakpo als aanvoerder in mijn scorito en het is 300% speelronde
Ik ben woedend @:coco @:mexicanobakker @:buitendam
Dat herinner ik mij nog wel maar verder weet ik echt vrijwel niks meer over Lennon. In mijn hoofd had Norris toen een schim van zijn oude vorm. Gek eigenlijk, Lennon zijn achternaam en hoofd vallen best wel op maar verder is het zo’n kleurloze darter. Heb weinig andere darters waar ik zo neutraal tegenover staquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat Lennen een choker is? Die kon twee jaar terug niet eens een intens matige Norris eruit kieperen.
Dank.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://streamable.com/vevfjg
https://streamable.com/d39oxh
Afgehandeld
Real Sociedad geeft ook een lesje AZ eruit knikkeren en vervolgens alles verliezen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:51 schreef Szura het volgende:
Real Sociedad geeft even een lesje hoe je niet de buitenspelval moet gebruiken
Precies. Inhoudelijk voegt hij niks toe maar je herinnert hem wel ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Lennon is gewoon opvallend door zijn onopvallendheid
Leukquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:52 schreef Zorro het volgende:
Hebben ze ook het niveau van de BDO overgenomen?
Wel creatief bedacht, anders hadden die buitenste ringen eigenlijk vrijwel niks toegevoegdquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Het schijnt dat je zo'n pijltje ergens in de buitenste ring moet gooien voor je een leg hebt
Ja maar omdat ik er niks van kan betekent niet dat hun er wel wat van kunnenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel nog steeds beter dan mijn niveau
De laatste keer dat ik heb gedart had ik 122 pijlen nodig om D1 uit te gooien.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel nog steeds beter dan mijn niveau
TE ligt hahahaha @bianconeriquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Ligt laat zich in de luren leggen
@de_boswachter trainingsmaatje voor je gespotquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik heb gedart had ik 122 pijlen nodig om D1 uit te gooien.
bianconeri in DRTquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
TE ligt hahahaha @:bianconeri
Prachtige bal van Riberyquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Ligt laat zich in de luren leggen
Kan je nagaan hoe slecht je tegenstander was.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
TE ligt hahahaha @:bianconeri
Nou, die gooide D1 in iets van 100 pijlen uit. Maar ik ging nog even door.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht je tegenstander was.
Mooi moment om niet te kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Iemand vroeg zich nog af of er een grotere tegenstelling dan deze twee spelers is toch
Morgenmiddag Mansell-Evans jawel
ik gooi vaak series van 30 pijlen, gewoon puur scorend. Boven de 450 punten is schaars.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oei ik was vergeten dat dat nog kwamquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Iemand vroeg zich nog af of er een grotere tegenstelling dan deze twee spelers is toch
Morgenmiddag Mansell-Evans jawel
Rapid rickyquote:
In dit tempo maak ik de finale niet meer meequote:Op dinsdag 22 december 2020 20:59 schreef raptorix het volgende:
In dit tempo hebben we weer publiek bij de finale.
Elk jaar tijdens het WK denk ik "Moet weer eens een dartbord aanschaffen", maar ieder jaar denk ik ook "Ik heb nergens ruimte om hem op te hangen".quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik gooi vaak series van 30 pijlen, gewoon puur scorend. Boven de 450 punten is schaars.
Niet zo negatief.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In dit tempo maak ik de finale niet meer mee
Ja dat kan je voorlopig bij Van Gerwen sowieso wel doen in dat stukje schemaquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel lachen tegen vGerwen, maar je kan in principe daar al een 1 invullen.
Flikker op met allebei. Ook dit lijkt weer nergens op.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:59 schreef T3hTommay het volgende:
Waardeloos, flikker op met die Zuid-Afrikaan man.
Gewoon in je vriending haaar walkinn closet, wel zo handig als je mist, dan vallen de pijlen in haar kleding en worden ze niet stomp.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Elk jaar tijdens het WK denk ik "Moet weer eens een dartbord aanschaffen", maar ieder jaar denk ik ook "Ik heb nergens ruimte om hem op te hangen".
Op je tenen geprobeerd?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, die gooide D1 in iets van 100 pijlen uit. Maar ik ging nog even door.
Lennon gooit bijna 90 met 4 uit 26quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Flikker op met allebei. Ook dit lijkt weer nergens op.
Echt lachwekkend ja. Alhoewel hij nog best eens over Clayton kan struikelen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat kan je voorlopig bij Van Gerwen sowieso wel doen in dat stukje schema
Sterktequote:Op dinsdag 22 december 2020 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In dit tempo maak ik de finale niet meer mee
Ah jawel joh ik heb hem tegen de achterdeur hangen. Berging is niet eens lang genoegquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Elk jaar tijdens het WK denk ik "Moet weer eens een dartbord aanschaffen", maar ieder jaar denk ik ook "Ik heb nergens ruimte om hem op te hangen".
Wow, dat moet wel beter werken inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Op je tenen geprobeerd?
[ afbeelding ]
één tip; maak niet de roekie misteek om hem in de garage of schuur te hangen, dat is veel te koud.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt ook van die standaardenquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één tip; maak niet de roekie misteek om hem in de garage of schuur te hangen, dat is veel te koud.
Wilde hem gewoon in de woonkamer, maar dat vond moeders niet zo'n goed idee. En op mijn zolderkamer (jaja, rasFOK!ker hier) heb maar één wand en daar hangt al van alles.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één tip; maak niet de roekie misteek om hem in de garage of schuur te hangen, dat is veel te koud.
... zoals?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
En op mijn zolderkamer (jaja, rasFOK!ker hier) heb maar één wand en daar hangt al van alles.
Op jezelf gaan wonen jongen, de wijde wereld in.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wilde hem gewoon in de woonkamer, maar dat vond moeders niet zo'n goed idee. En op mijn zolderkamer (jaja, rasFOK!ker hier) heb maar één wand en daar hangt al van alles.
Dit is niet goedquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Op je tenen geprobeerd?
[ afbeelding ]
Ik heb juist eindelijk weer fatsoenlijk ruimte om af en toe te kunnen dartenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wilde hem gewoon in de woonkamer, maar dat vond moeders niet zo'n goed idee. En op mijn zolderkamer (jaja, rasFOK!ker hier) heb maar één wand en daar hangt al van alles.
Dan gooi ik erlangs, heel mijn kamer onder de gaten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt ook van die standaarden
Wacht effe
Waarom trekt ze dat niet uit?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Mijn gevoel zegt dat dit topic het volgende even nodig heeft
[ afbeelding ]
Dat zou dan niet anders zijn dan als je een standaard gebruiktquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan gooi ik erlangs, heel mijn kamer onder de gaten.
Neuh, zit wel goed hier verder.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op jezelf gaan wonen jongen, de wijde wereld in.
Surroundje kopenquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
Hier hangt een dartbord in de schuur maar er zitten meer gaten in de muur dan in het bord.
Een drieluik canvas met een strandprint. Maar vooral staat mijn platenspeler daar enzo, daar hoef ik geen gaten inquote:
De ellende hiervan is dat als die pijl compleet uit mn hand schiet hij nog in de muur komtquote:
Prima dubbel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Mijn gevoel zegt dat dit topic het volgende even nodig heeft
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De ellende hiervan is dat als die pijl compleet uit mn hand schiet hij nog in de muur komt
Dan vervloek ik mezelf wer eens
Dat soort aandoeningen mag je voor naar de dokter hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De ellende hiervan is dat als die pijl compleet uit mn hand schiet hij nog in de muur komt
Ja dan heb ik hem dus niet stevig genoeg vast en geef ik hem dus nauwelijks kracht meequote:
quote:
Dat heb zelfs ik slechts zelden. Dus dan moet je wel echt een Vollidiot zijn tagliquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is een nutteloze wedstrijd.quote:
Het gebeurt mij gelukkig ook niet vaakquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb zelfs ik slechts zelden. Dus dan moet je wel echt een Vollidiot zijn tagli
Hij miste de single bull en gooide vervolgens in het verkeerde vlak.quote:
Petersen gaat winnen. Zal niet tot kamervragen leiden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk in die wedstrijd?
Best eng.quote:
Wanneer?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:10 schreef Tagliano het volgende:
Petersen gaat deze ellende beëindigen
Dat lees ik steeds. Soms lijkt het alsof iedereen hier darten stiekem een klotesport vindt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Morgen zijn er echt weinig interessante partijen.
Wat worden we beter van die lijks?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel like gegeven vanwege de effort. Zouden meer mensen moeten doen
Donkerrood.quote:
Morgenmiddag kunnen we overslaan. Wel zin in Aspinall-Waites in de avond.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lees ik steeds. Soms lijkt het alsof iedereen hier darten stiekem een klotesport vindt.
ja maar als we na de kerst pas beginnen komen we nooit aan de 200 topicsquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
R3 en daarna gaat het pas los
Schwalbe.quote:
We werken gewoon door met kerstdagenquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar als we na de kerst pas beginnen komen we nooit aan de 200 topics
Ik vind Fortuna - RKC een weinig interessante partij, maar dat wil niet zeggen dat ik voetbal een klotesport vindquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lees ik steeds. Soms lijkt het alsof iedereen hier darten stiekem een klotesport vindt.
Bean reviewen of wat?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We werken gewoon door met kerstdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |