Netjes. Sommige subs krijg je het ook wel sneller dan andere hoor. op die meme en r/aww achtige subs enzo.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh
Ik had tijdje geleden 1200 lol. Op een F1 filmpje
Ik vroeg je gvd watquote:
Maar die conclusie had je qua postgedrag op FOK! ook kunnen trekken maatquote:Op donderdag 24 december 2020 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar ik had maar 3 awards dus jouw post is blijkbaar nog kwalitatiever
Ja klopt, op F1game of zo was het. Knal er andere F1 filmpjes van mijn YouTube op soms, maar dit was een mooie save waarbij ik hem Verstappen-stijl uit de muur hieldquote:Op donderdag 24 december 2020 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes. Sommige subs krijg je het ook wel sneller dan andere hoor. op die meme en r/aww achtige subs enzo.
Hoogste wat ik ooit haalde was 350 ongeveer
Dan zou je dus het aantal likes per post moeten berekenenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die conclusie had je qua postgedrag op FOK! ook kunnen trekken maat
Sorry hoor jeetje mina.quote:
Wtfquote:Op donderdag 24 december 2020 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry hoor jeetje mina.
Is gewoon soort van kudos voor je post of topic. Maar mensen betalen ervoor ipv gratis likes. Zou ik zelf echt nooit doen maar oke
Michel Lotito overleed op natuurlijke wijze op 57-jarige leeftijd.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje winkelwagen en een vliegtuig eten. Niks mis mee.
Een beter milieu begint bij jezelf.
Wholesome memesquote:Op donderdag 24 december 2020 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
10k likes en 20 awards.
lol.
EDIT: https://www.reddit.com/r/(...)that_you_are_worthy/
Denk dat zijn lever wel behoorlijk gehavend was. Al die rommel afvoeren.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Michel Lotito overleed op natuurlijke wijze op 57-jarige leeftijd.
Vindt dit dan ook weer beetje lastig te geloven. Is toch heel wat grovere aanslag op je lichaam dan Maccas pakken
Inderdaad, Reddit is boven jouw allooiquote:Op donderdag 24 december 2020 12:21 schreef Solotovski het volgende:
Nooit op dat reddit gepost en dat wil ik zo houden ook
En reddit ook, denk ik zo
Beter tijdverdrijf dan FOK! nglquote:Op donderdag 24 december 2020 12:21 schreef Solotovski het volgende:
Veel massaler dus altijd wel iets interessants waar je in kan duikenquote:
Ik vertoef liever in de donkere krochten van fokquote:Op donderdag 24 december 2020 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel massaler dus altijd wel iets interessants waar je in kan duiken
En ze hebben goeie subs om je leven beetje te beteren. Niks mis mee
En in andere donkere holletjesquote:Op donderdag 24 december 2020 12:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vertoef liever in de donkere krochten van fok
Daar zijn we het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:21 schreef Solotovski het volgende:
Wat voor koekjes?quote:Op donderdag 24 december 2020 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker koekjes bakken vandaag.
Nuttig bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |