Ik moest glimlachen. Vind die Youp verder niet zo veelquote:Op woensdag 23 december 2020 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gezien.
Ik vond hem eigenlijk niet zo grappig/geniaal als "iedereen" dat vond.
Die mij maar kalkoen. Heb ooit zo’n kabeljauw gefilleerd, was wel lachen. Hou ook wel van gerookte zalm, maar doe voor de rest maar gewoon koeienvlees, kip of kalkoen.quote:Op woensdag 23 december 2020 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1ste kerstdag kan nog vlees worden. 2de kerstdag eet ik alleen en heb ik een zalmrollade gekocht voor mezelf. 3de kerstdag nodigen we m'n oma en gaan we mosselen eten.
Hou je niet van vis?
Ik heb dan weer nog nooit van mijn leven kalkoen op. Is dat niet gewoon praktisch hetzelfde als kip?quote:Op woensdag 23 december 2020 01:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die mij maar kalkoen. Heb ooit zo’n kabeljauw gefilleerd, was wel lachen. Hou ook wel van gerookte zalm, maar doe voor de rest maar gewoon koeienvlees, kip of kalkoen.
Heb het nooit naast elkaar gelegd. Maar kalkoen is wel wat sappigerquote:Op woensdag 23 december 2020 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dan weer nog nooit van mijn leven kalkoen op. Is dat niet gewoon praktisch hetzelfde als kip?
Jij hebt mijn werk-gerelateerde vraag nooit beantwoord in jouw topic bedenk ik me nuquote:Op woensdag 23 december 2020 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gezien.
Ik vond hem eigenlijk niet zo grappig/geniaal als "iedereen" dat vond.
Misschien voelt het anders aan bij een bingewatch, er zat bij mij twee jaar tussen die seizoenen.quote:Op woensdag 23 december 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ben het niet helemaal met je eens over seizoen 3. Denk dat ik hem leuker vond dan seizoen 2
Ik vind Anne ook echt leuk, hoop dat ze die ook nog wat meer in seizoen 4 laten zien
Claire Foy was zeker goed ja. Al vind ik oude Philip weer beter dan jonge Philipquote:Op woensdag 23 december 2020 09:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien voelt het anders aan bij een bingewatch, er zat bij mij twee jaar tussen die seizoenen.
Maar Claire Foy was altijd wel een dikke + dus ja.
Duurder worden van vlees an sich is geen slechte ontwikkeling thoughquote:Op woensdag 23 december 2020 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer eens wat vlees gekocht. Blijf verbaasd dat het afvalvlees zo duur is.
Jammer dat het bij de overheid en groothandels terechtkomt in plaats van bij de boeren.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurder worden van vlees an sich is geen slechte ontwikkeling though
Jammer dat de boeren hun eigen glazen ingooien wat betreft sympathie opwekken bij zowel burger als overheidquote:Op woensdag 23 december 2020 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer dat het bij de overheid en groothandels terechtkomt in plaats van bij de boeren.
Beter maken ze Beyond Meat eens wat goedkoperquote:Op woensdag 23 december 2020 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurder worden van vlees an sich is geen slechte ontwikkeling though
Dingen van de blue butcher zijn hier nu geregeld goedkoop, omdat ze het anders weg moeten gooien.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Beter maken ze Beyond Meat eens wat goedkoper
Dat merk ken ik niet. Sowieso is de AH hier nogal schaars met vleesvervangersquote:Op woensdag 23 december 2020 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen van de blue butcher zijn hier nu geregeld goedkoop, omdat ze het anders weg moeten gooien.
Nouja, goedkoop...helft van de prijs.
Die moet ik nog steeds een keer proberenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Beter maken ze Beyond Meat eens wat goedkoper
Boh de burgersquote:Op woensdag 23 december 2020 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keer proberen
Ken het ook pas sinds kort. Mijn oog valt altijd op de grote rode stickers met -50%quote:Op woensdag 23 december 2020 16:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat merk ken ik niet. Sowieso is de AH hier nogal schaars met vleesvervangers
Maar 1 iemand met een mondkapje. Niet heel erg coronaproof ditquote:
Ben jij diegene die de hele tijd fuck me in the ass schreeuwt?quote:
Ah Plus, dat zit hier nietquote:Op woensdag 23 december 2020 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken het ook pas sinds kort. Mijn oog valt altijd op de grote rode stickers met -50%
Deze liggen niet bij de AH maar bij de Plus. AH XL hier heeft behoorlijk wat vleesvervangers, geen idee hoe goed het verkoopt.
Je ziet je kans schoon?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij diegene die de hele tijd fuck me in the ass schreeuwt?
Nou ja zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |