Coming from the bottom now we upquote:Op woensdag 23 december 2020 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Thanks. Het is nog niet zo ver maar we komen dichterbij
Started from the bottom now we’re here!!!quote:
Bijnaquote:Op woensdag 23 december 2020 01:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Started from the bottom now we’re here!!!
Bijna watquote:
Je verbeterde me tochquote:
Aha ja oke op die manier jaquote:
En de kerstgangen moeten nog beginnenquote:
Dit is een gevoel in mijn bovenlichaam, niet mijn maag lolquote:Op woensdag 23 december 2020 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de kerstgangen moeten nog beginnen
Het wordt voor mij waarschijnlijk 3 dagen vis/vega. Zal ook de eerste keer zijn. Niks mis mee verderquote:Op woensdag 23 december 2020 01:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die kerstgangen boeien me eigenlijk niet zoveel. Heb liever borrelnootjes en toostjes met paté
Misschien ben je vergeten uit te ademen.quote:Op woensdag 23 december 2020 01:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is een gevoel in mijn bovenlichaam, niet mijn maag lol
Hallo Fok-itquote:Op woensdag 23 december 2020 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wordt voor mij waarschijnlijk 3 dagen vis/vega. Zal ook de eerste keer zijn. Niks mis mee verder
Ik begin sowieso altijd pas om 11 uur met werkenquote:Op woensdag 23 december 2020 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Fok-it![]()
Jij bent hier ook altijd snachts he
Heb je geen werk ofzo
Bahquote:Op woensdag 23 december 2020 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wordt voor mij waarschijnlijk 3 dagen vis/vega. Zal ook de eerste keer zijn. Niks mis mee verder
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 23 december 2020 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begin sowieso altijd pas om 11 uur met werkenMaar zo tegen de kerst is het rustig en heb ik nog wat verlofdagen hier en daar
Dat was het. Bedankt vriendquote:Op woensdag 23 december 2020 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien ben je vergeten uit te ademen.
Goedenavond GGMMquote:Op woensdag 23 december 2020 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Wat relax om pas om 11:00 te hoeven beginnen
Jawel he, ik ben geen ochtendmens moet ik eerlijk bekennen dus dat is prima opgelost zoquote:Op woensdag 23 december 2020 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Wat relax om pas om 11:00 te hoeven beginnen
Hallo forumgebruiker MCHquote:
Al gezien.quote:
1ste kerstdag kan nog vlees worden. 2de kerstdag eet ik alleen en heb ik een zalmrollade gekocht voor mezelf. 3de kerstdag nodigen we m'n oma en gaan we mosselen eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |