Champignons had ik ook bij de kalkoen, gaat er op zich wel in hier. Olijven zijn GENOT, en paprikareepjes vind ik ook wel prima.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alles trouwens. Ik eet al een stuk veelzijdiger als op mijn 16de maar ik gruwel nog steeds van champignons, olijven en paprika.
Dat is het belangrijkste.quote:
Niet zulke grote porties dus daar ligt het niet aan. Maar ik raak gewoon verveeld van te lang aan tafel zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
4gangen is dan nog best veel voor jou doen of eet je verder dan de hele dag niks?
Heb je een geslaagde kerst so far?quote:
Ja smaakpapillen veranderen he om de paar jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Champignons had ik ook bij de kalkoen, gaat er op zich wel in hier. Olijven zijn GENOT, en paprikareepjes vind ik ook wel prima.
Maar ik ging ergens vanaf mijn 20/21e ineens veel meer eten gek genoeg, zonder er heel erg tegenaan te eten.
Hm dat weet ik niet echt. Heb volgens mij als kind ooit chili con carne op maar dat vond ik echt vreselijk volgens mij want daarna nooit meer op maar tijdje terug bonensoep en die smaakte primaquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Champignonspaprika
![]()
Waar ik echt niet tegen kan zijn bonen, walgelijk.
Structuur is te vies voor mij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm dat weet ik niet echt. Heb volgens mij als kind ooit chili con carne op maar dat vond ik echt vreselijk volgens mij want daarna nooit meer op maar tijdje terug bonensoep en die smaakte prima
Ja dat heb ik dus bij de structuur van champignons. Is ook echt zo'n toevoeging aan een gerecht waarbij je dat meteen merkt, en eigenlijk hoef ik mn hele eten dan al niet meerquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Structuur is te vies voor mij.
Daar kan ik echt van genieten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus bij de structuur van champignons. Is ook echt zo'n toevoeging aan een gerecht waarbij je dat meteen merkt, en eigenlijk hoef ik mn hele eten dan al niet meer
Gember is ook wel heel unieke smaak ja. in thee is het opzich niet verkeerd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan ik echt van genieten.
Gember is nog iets wat ik echt niet weg krijg.
Het smaakt naar bedorven voedsel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gember is ook wel heel unieke smaak ja. in thee is het opzich niet verkeerd.
Heb je nog leuke boekjes gekregen voor kerst?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het smaakt naar bedorven voedsel.
Wij doen niet aan kerstcadeaus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog leuke boekjes gekregen voor kerst?
Oh lol. Dacht dat je ook aan kerstcadeautjes deedquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij doen niet aan kerstcadeaus.
Sinterklaas net geweest hč.
Boek van Lubach en over anatomisch tekenen ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh lol. Dacht dat je ook aan kerstcadeautjes deed
Nou ja, voor sinterklaas dan?
Welk boek van Lubach? Ik ben nu ook met mijn eerste Lubach bezig. Mensen die ik ken die mijn moeder hebben gekendquote:
Stoorzender.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk boek van Lubach? Ik ben nu ook met mijn eerste Lubach bezig. Mensen die ik ken die mijn moeder hebben gekend
Oh die lijkt me ook wel leuk. Hij schrijft sowieso wel leuk vind ik. Verfrissendquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stoorzender.
Moet nog beginnen, nog geen tijd voor gehad.
Zal best, intelligente kerel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die lijkt me ook wel leuk. Hij schrijft sowieso wel leuk vind ik. Verfrissend
Dat is hij zeker. Kan ook niet anders anders zijn al die wappies niet zo allergisch voor hemquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal best, intelligente kerel.
"Linkse deuger!!!"quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is hij zeker. Kan ook niet anders anders zijn al die wappies niet zo allergisch voor hem
Is gewoon antipathie tegen mensen die ontwikkeld zijn, boeken lezen, geėngageerd zijn. Snap niet wat daar mis mee is ook, zijn juist vaker interessantere mensen om mee te praten dan diegene die niks te melden hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Linkse deuger!!!"
En meer van dat soort proletenuitspraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |