SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei![]()
Wel een beetjequote:
ik kende hem eigenlijk helemaal niet. En nog steeds niet echt natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik zie geen kwaad in de beste man.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben altijd fan van Whitlock. Voormalig hoerenloper of niet.
Jaume en Bono houden er wel wat balletjes uit, maar het voetbal van Sevilla is nooit te harden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:06 schreef Szura het volgende:
Lekker 0-0 tussen de lamme en de blinde @:el-stinho?
De 1,5 meter bestaat ook niet meerquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg kriebels van al dat handen schudden.
Weinig tijd om te trainen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:09 schreef Tagliano het volgende:
Als ik deze beelden zie heb ik wel het idee dat Rop is afgevallen het afgelopen jaar
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:10 schreef El-Stinho het volgende:
Net of ze een stuk land in India hebben gekocht. Wat een afgebeund stuk land en huis.
Lekker partijtje.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:11 schreef K_uit_h het volgende:
Toen Crossgod de halve finale van MvG won
Godverquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is opgenomen voor corona
Dat zei Maijert nog
Het Bert & Ernie effectquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:12 schreef Tagliano het volgende:
Heel raar om Bob de Bouwer in een andere taal te horen
Is het alweer biertijd?quote:
Mijn schoonvader was ziedend, ik zat lachend te genieten. Al die smerige finishes dat toernooi van Cross, MvG die tig dubbels verneuktequote:Op dinsdag 22 december 2020 19:11 schreef K_uit_h het volgende:
Toen Crossgod de halve finale van MvG won
Daar word je geil van hè, chocola.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik pak een kerstbiertje zo
Eerst wat chocola
Ik merk er tot nu toe niet zo heel veel vanquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar word je geil van hè, chocola.
Lekker met de backhoe naar de supermarkt voor wat kratjes schultenbrau jwzquote:
Twee NEEEEDEUWRLANDEUWRSSSquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Geen HOLLANDSE AVOND genoemd dus?
Zuid Afrikaanse avond genotquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Komt als ze allebei winnen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Poh dit is absoluut niet verkeerdquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:14 schreef borisz het volgende:
[..]
In het pakket van Beer in a Box zat vandaag
[ afbeelding ]
In z’n broek ookquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Petersen heeft ook van die lange Afrikaanse speren
Je drinkt wel wijn?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Poh dit is absoluut niet verkeerd
Ik heb vandaag een kerstpakketje met een levensvoorraad wijn gekregen
Pics?quote:
Op zijn tijd vind ik het wel lekker jaquote:
BLIJF GEWOON AF OKEEquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ging het geluid nou zachter of zat ik weer aan een knopje ergens?
Dan heb je er in ieder geval nog wat aan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zijn tijd vind ik het wel lekker ja
Bier is bij mij wel de standaard
Dat is een prima pakketje welquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je er in ieder geval nog wat aan.
Mijn vader kreeg ook zijn kerstpakket vandaag, flesjes Coca Cola, flesjes wijn, paar Grolsch beugels, pringles, popcorn en haribo
Is ook wel eens anders geweest met allemaal meuk en dingen.
Hater. Je MAG gewoon voor een vlaggetje juichen hoor. Doe ik ook. Kijk, ik word ook niet vermoordquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:17 schreef Szura het volgende:
Noppert met z’n babyface en domme stem, die stoer probeert te doen met een lading tattoos, een baardje en een dik oormerk. Het klopt allemaal voor geen meter hé.
Mijn (draaibare) speakerknop heeft ergens binnenin een slechte verbinding, is heel gevoelig dus schiet soms van hot naar her qua volume.quote:
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ging het geluid nou zachter of zat ik weer aan een knopje ergens?
oh dat had ik ook een keer nadat ik die draaiknop bijna kapot gegooid had. Toch maar afdanken uiteindelijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn (draaibare) speakerknop heeft ergens binnenin een slechte verbinding, is heel gevoelig dus schiet soms van hot naar her qua volume.
Wie weet wordt één van ons nog ooit in de studio uitgenodigd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:19 schreef Tagliano het volgende:
Nu Frank en Sjaak het zelfs over de zusjes van gaan hebben is wel definitief bevestigd dat ze hier meelezen
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
Sean Hogan doet ook al een tijdje mee hoorquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wist niet dat Zuid-Afrika meer dan 1 darter had
Onderliggend lijden in den helder @Zipportalquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn (draaibare) speakerknop heeft ergens binnenin een slechte verbinding, is heel gevoelig dus schiet soms van hot naar her qua volume.
Bij voorkeur dan Poepzor ofzo, heel het land op stelten gezetquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Wie weet wordt één van ons nog ooit in de studio uitgenodigd.
Zo zonde weet je wel, voor de rest is alles nog goed aan het setje. Kun je ook nergens los kopen die regelaars.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat had ik ook een keer nadat ik die draaiknop bijna kapot gegooid had. Toch maar afdanken uiteindelijk
Nee dat zou wel beter zijn idd. Bij mij was het een Paradigit 2.1 setje dus nog geen 100 eurie. Schade was te overzien.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo zonde weet je wel, voor de rest is alles nog goed aan het setje. Kun je ook nergens los kopen die regelaars.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sean Hogan doet ook al een tijdje mee hoor
Hier ook niet te duur hoor, maar toch.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zou wel beter zijn idd. Bij mij was het een Paradigit 2.1 setje dus nog geen 100 eurie. Schade was te overzien.
heh, Vergis ik me dan zo hard? Er was toch een ZAF met een blind oog? Die heette toch Sean Hogan?quote:
Fries en homo, het zit Noppert niet mee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:17 schreef Szura het volgende:
Noppert met z’n babyface en domme stem, die stoer probeert te doen met een lading tattoos, een baardje en een dik oormerk. Het klopt allemaal voor geen meter hé.
Ho effe Kraamquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Fries en homo, het zit Noppert niet mee.
Shawn Hogan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heh, Vergis ik me dan zo hard? Er was toch een ZAF met een blind oog? Die heette toch Sean Hogan?
Totaal onbegrijpelijk inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:25 schreef wimderon het volgende:
Als je op 80 staat voor de 16 gaan is érg dom.
Neequote:Op dinsdag 22 december 2020 19:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is dit je recensie van Mina_Arnhem?
Maar Friezen mag je wel belachelijk maken, toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ho effe Kraam
Wij zijn tegen homofobie
Zeer zekerquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maar Friezen mag je wel belachelijk maken, toch?
Moet zelfsquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maar Friezen mag je wel belachelijk maken, toch?
Thank yuuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Dan is mijn hogeschool zo ver weg.quote:
En Limburg ook niet!quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als Noppert dit verliest hoort Friesland niet meer bij Nederland
Als ie m wint ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als Noppert dit verliest hoort Friesland niet meer bij Nederland
Ik heb de eerste zet gemist.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:23 schreef wimderon het volgende:
Dat @:maxi-mus voor deze Fries zijn kappersafspraak verzet heeft zeg.
Hallo maximusquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de eerste zet gemist.
Hey, de altijd sympathieke Rae.
Prijs je gelukkig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de eerste zet gemist.
Hey, de altijd sympathieke Rae.
Ik vind dat een erg leuke rubriek.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:31 schreef Szura het volgende:
Utrecht wilde toch meedoen voor de topplaatsen?
Nee het was een te grote chaos vandaag helaasquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goenavond. Heb je nog iets van de middagsessie kunnen zien?
Met Mimoun Mahi.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:31 schreef Szura het volgende:
Oh matig zeg, 2 mooie finishes gemist.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee het was een te grote chaos vandaag helaas
Tot de kerst mis ik geen minuut meer
Die kunnen veertiende worden binnen een paar dagenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:31 schreef Szura het volgende:
Deze hele pot kan wel aan de wetenschap gedoneerd worden ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
Ik denk dat het me geen hol boeit wie dit wint.
Kerona krijg je gratisquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:33 schreef Szura het volgende:
De mokerdomme Kleermaker had gratis een derde ronde kunnen ophalen
zo slecht staat Carolissen niet te spelen hoorquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:33 schreef Szura het volgende:
De mokerdomme Kleermaker had gratis een derde ronde kunnen ophalen
Hij voelt zich niet lekker op teevee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is echt heel erg sneu zeg... Noppert in goede doen had best wat mensen moeilijk kunnen maken... Voorlopig lijkt het erop dat ie afgelopen maanden lekker op bank heeft gelegen
Met een zak aardappelen in de goal, met Mark van de Maarel als plaatsvervangende captain, met Justin Hoogma.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:31 schreef Szura het volgende:
Als-ie hem maar niet laat glippen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:34 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Noppert heeft zeep in ze handen
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij voelt zich niet lekker op teevee.
84 gemiddeld, je zou voor minder.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo slecht staat Carolissen niet te spelen hoor
Daar ging het paginagrote interview een paar weken geleden voor 3/4 over, dus het zal wel aardig in zijn hoofd zitten.quote:
Mag je slecht vinden, maar had Kleermaker daar zomaar even van gewonnen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
84 gemiddeld, je zou voor minder.
Dit is dus ook vrijwel alleen maar scorende pijlen hequote:
Ben je naar tevredenheid geknipt?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ging het paginagrote interview een paar weken geleden voor 3/4 over, dus het zal wel aardig in zijn hoofd zitten.
Een wesseltjequote:Op dinsdag 22 december 2020 19:35 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan het niet bewijzen, maar heb wel vermoedens van
Ja, maar 3 pijlen op de dubbel in 5 legsquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is dus ook vrijwel alleen maar scorende pijlen he
Da's de juiste analyse.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:35 schreef tja77 het volgende:
Weggespeeld worden door iemand die 85 gem. gooit.
En conclusie.quote:Ga een andere hobby zoeken
Ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je slecht vinden, maar had Kleermaker daar zomaar even van gewonnen dan?
De mensen die hier ongewijzigd winst voor Klerengod hebben staan komen echt weg in HET SPELquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Floppie trekt een gezicht alsof hij op punt staat die zwarte piet van het podium af te rossen.
Ik heb niets te klagen, al mocht er geen darts op. (er stond RTL Boulevard op)quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben je naar tevredenheid geknipt?
Vinny.gifquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Als je cynisch gaat juichen ben je af.
Dit kan nog net al is het maar omdat ie het nog met wat interactie doetquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Taylor_HUH.gifquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Het Sjohn is weg effectquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kunnen veertiende worden binnen een paar dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |