Oké, nemen we mee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Emmengoden, daarna hup VVV, en uiteraard hup Twente
Wiedwald was de tweede keeper van Werder, go figurequote:Op dinsdag 22 december 2020 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Telgenkamp.
Was die Duitser dan nog echt slechter ook?
Telgenkamp staat bij een gemiddeld bierelftal nog niet onderdelat, go figure.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wiedwald was de tweede keeper van Werder, go figure
Gewoon met minimaal 24 goals verschil winnen, dan staan we in ieder geval voor eventjes bovenaanquote:
Top 3 aanvallen genotquote:
Mooi, had m op de bank in scorito omdat de rest allemaal geblesseerd isquote:
Zal wel een vervelende wedstrijd worden tegen Twente.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Maar bedankt voor de tip, misschien dat ik dan toch nog voetbal ga kijken vanavond.
Ja dat is geen fijne tegenstander tegenwoordig. Voor niemand eigenlijk, best knap van die Jans.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel een vervelende wedstrijd worden tegen Twente.
quote:
Schoot ie wel aardig binnen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat is geen fijne tegenstander tegenwoordig. Voor niemand eigenlijk, best knap van die Jans.
Heb je de goal van Burger dit weekend ook gezien eigenlijk? Was dat wat?
Dit was een foutieve aannamequote:Op dinsdag 22 december 2020 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga uit van de voetbalshow van PSV.
Wat is je huidige mening over Burger?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schoot ie wel aardig binnen.
Op minuut 10.
Ja die vallen mij ook erg tegen. Maar die achterhoede is wel hopeloosquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Emmen heeft op papier nog best een aardig team, maar het best in prestatie om nu onder ADO en VVV te staan.
Die is nog steeds hetzelfde want hij heeft weinig minuten gemaakt. Sparta was wat dat betreft niet zo'n slimme keuze.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is je huidige mening over Burger?
Toen stond wel een onervaren 2e doelman in de basis die niet goed wist hoe hij de bus moest laten inparkeren. Once bitten Twice shyquote:
Deze maakte ik net ook al. Dan weet je dat ie niet zo sterk is.quote:
Zelfkennis is wel de beste kennis die je kunt hebben hèquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze maakte ik net ook al. Dan weet je dat ie niet zo sterk is.
Helemaal niet. Is steunende arm, dan telt het niet.quote:
Nooit gehoord die regel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Helemaal niet. Is steunende arm, dan telt het niet.
Ik volg de colleges van Hij Basnuis bij VI nauwgezet.quote:
NOS liegt altijd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:44 schreef TLC het volgende:
hmm volgens de nos staat het bij psv-vvv 1-1 en typ ik het in op google is het nog 0-0
Iemand zit keihard te liegen![]()
![]()
Nee man, het is al 17-1quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:44 schreef TLC het volgende:
hmm volgens de nos staat het bij psv-vvv 1-1 en typ ik het in op google is het nog 0-0
Iemand zit keihard te liegen![]()
![]()
Davy Oyen , Bogelund of een Gakhokidzequote:Op dinsdag 22 december 2020 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV mist een type Guardado, Luuk de Jong, Moreno, Alex en Gomes.
Bøgelundquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Davy Oyen , Bogelund of een Gakhokidze
quote:Met uitzondering van bovenstaande overtredingen, is het geen overtreding als de bal de hand of arm van een
speler raakt:
• rechtstreeks vanaf het eigen hoofd of lichaam (inclusief de voet) van de speler;
• rechtstreeks vanaf het hoofd of lichaam (inclusief de voet) van een andere, dichtbij zijnde, speler;
• als de hand of arm dicht tegen het lichaam wordt gehouden en het lichaam niet op onnatuurlijke wijze
groter maakt;
• als een speler valt en de hand of arm zich tussen de bal en de grond bevindt om het lichaam te
ondersteunen, maar niet zijwaarts of verticaal van het lichaam af uitgestrekt.
Jan Jood alles!!1!1!11__1!quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach, Jan Joost met een mea culpa omdat het geen 13-0 staat.
Ajax kan voetballen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
Toen stond wel een onervaren 2e doelman in de basis die niet goed wist hoe hij de bus moest laten inparkeren. Once bitten Twice shy
Maar het kan dus nog 10-1 of zo worden het begin is net gemaakt
fake news, typ psv in op google en je ziet dat t nog 1-1 staatquote:
Torgeilheitquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sangaré is niet geil voor de gol
Dikkequote:
Vettig ;iquote:
Vitesse.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Juichen we voor AZ of Vitesse?
Heb ik nog wat aan mijn avond.quote:
Omdat foxquote:
Dank je maat! Ik juich straks ook voor julliequote:
Andersom bedoel je...belachelijk slecht verdedigd verder.quote:
Yats, wat doet die gast nouquote:Op woensdag 23 december 2020 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dank je maat! Ik juich straks ook voor jullie
Madquote:Op woensdag 23 december 2020 16:34 schreef Slobeend het volgende:
De Vitesse-hype kan me niet snel genoeg voorbij zijn.
Weg glijden op een glijbaan.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Yats, wat doet die gast nou
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is altijd bij vrouwelijk voetbal, zodat alle kids ook naar de stadions kunnen.
Hier ookquote:Op woensdag 23 december 2020 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
Straks even lekker pizzaatje in de oven.
Hier een gehaktbal.quote:
Zie post hierboven.quote:
Jezus, dat zijn er 2quote:
Prima tieten, niks mis mee.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet ook maar weer eens pasta eten.
[ afbeelding ]
Kijkt ze op haar telefoon nu naar haar eigen tieten?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of ze kwam op een idee door een post van een vriendin ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijkt ze op haar telefoon nu naar haar eigen tieten?
Dat wordt de bus opwachten vandaag Yats.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:52 schreef yats het volgende:
Dit word gewoon 3-0. Waar zit Vitesse met de gedachte vandaag?
Waarom? We zijn PSV niet die de bus opwachten als ze een keer 5e staan. Als we uiteindelijk 5e worden zijn wij tevreden, alles hoger dan dat is een bonus.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt de bus opwachten vandaag Yats.
1 grote glibberzooiquote:
Regent ook al de hele dag.quote:
Dan kan Marcel weer zichzelf zijn in plaats van zo'n fanboy.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:34 schreef Slobeend het volgende:
De Vitesse-hype kan me niet snel genoeg voorbij zijn.
Wel.quote:
Gewoon weer biljartlakentje in de Kuip straks, dat geef ik je op een briefje.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
AZ creëert ook vrijwel niets. Als dit 0-0 was zou dat logisch zijn geweest.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:02 schreef LordVoldermort het volgende:
AZ begon goed, maar de 1-1 hangt nu eerder in de lucht.
Dit zijn ook twee prima voetballende ploegen.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze wedstrijd best leuk om te zien
2-0 na weer een glibberpartij incomingquote:Op woensdag 23 december 2020 17:05 schreef LordVoldermort het volgende:
AZ stort weer eens helemaal in. Je verwacht het niet. @:yats en ik wachten op de gelijkmaker.
Niet zo schelden Yats.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:05 schreef yats het volgende:
@%%#$ Maak hem nou gewoon. Dit hoef je niet te verliezen.
Momenteel.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:07 schreef RamboDirk het volgende:
Wanneer krijgt het DSB stadion een nieuw dak?
Mwah, Feyenoord had 2 echt grote kansen en verder veel kansloze afstandsschoten.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
Vitesse is een beetje net als Feyenoord zondag. Missen nu al 6 open kansen.
Typisch Vitesse.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
En dan valt die aan de aan de andere kant: 2-0
Voetbalwet.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
En dan valt die aan de aan de andere kant: 2-0
Linssen voor open doel, Jorgensen voor open doel, Botteghin voor het intikken, Botteghin met een open kopkans, Toornstra eerste helft, Sinisterra lat, Spajic lat, volgens mij mis ik er nog watquote:Op woensdag 23 december 2020 17:09 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, Feyenoord had 2 echt grote kansen en verder veel kansloze afstandsschoten.
Jij hebt dan ook geen verstand van voetbal.quote:
Arme meisjes met dit weer.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is ook wel iets voor in Nederland trouwens.
[ afbeelding ]
Daarvan waren die kansen van Linssen en Jorgensen in dezelfde aanval, dus dat zou max 1 goal zijn geweest. Die schoten op de lat waren er nooit in gegaan en dat schot van Toornstra had Vitesse ook meerdere schoten van. Ik kom niet verder dan 2 grote gemiste kansen.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Linssen voor open doel, Jorgensen voor open doel, Botteghin voor het intikken, Botteghin met een open kopkans, Toornstra eerste helft, Sinisterra lat, Spajic lat, volgens mij mis ik er nog wat
Oh?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:13 schreef yats het volgende:
[..]
Die schoten op de lat waren er nooit in gegaan
Ja dat is vaak zo, als de bal op de lat komt.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:13 schreef yats het volgende:
Die schoten op de lat waren er nooit in gegaan
Maak je niet druk. Zodra die geldschieter zicht terugtrekt kun je het licht uit doen in Arnhem. Ga je nergens meer heen.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:14 schreef yats het volgende:
Nu weet ik weer wat ik tegen AZ heb. Het is altijd winderig en nat daar en de wedstrijden zijn altijd bagger. Kunnen we niet in plaats van tegen AZ twee keer naar Tilburg gaan?
Pasta? Welke pasta?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet alles waar jij op hoopt komt ook uit.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Zodra die geldschieter zicht terugtrekt kun je het licht uit doen in Arnhem. Ga je nergens meer heen.
Ja, jammer genoeg was tegen Feyenoord pas de eerste keer dit seizoen dat er onterecht gewonnen werd. Wat dat betreft hebben we echt nog flink wat tegoed tov bepaalde andere clubs.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Waar Vitesse zondag geluk had is het nu het tegenovergestelde. Raar fenomeen toch.
Aldus een fan van een club die regelmatig gratis penalties krijgt.quote:
Zo dan.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Aldus een fan van een club die regelmatig gratis penalties krijgt.
Wat loop jij altijd enorm te janken zeg als iemand iets zegt over Vitesse. Misschien kun je beter op het Vitesse-forum gaan posten, als die bestaat.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Aldus een fan van een club die regelmatig gratis penalties krijgt.
Valt ook moeilijk te ontkennen. Als zelfs de media schande spreken van die penalty tegen RKC.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo dan.
TomPSV weet weer even waar hij staat met deze comeback
Ja ik was sarcastischquote:Op woensdag 23 december 2020 17:40 schreef yats het volgende:
[..]
Valt ook moeilijk te ontkennen. Als zelfs de media schande spreken van die penalty tegen RKC.
De enige die hier nu jankt ben jij.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat loop jij altijd enorm te janken zeg als iemand iets zegt over Vitesse. Misschien kun je beter op het Vitesse-forum gaan posten, als die bestaat.
Echt heel benieuwd welke club daar intrapt voor 20 miljoen.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stengs is een speeltuinvoetballer.
Post Ben van Kammen daar ook?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:41 schreef yats het volgende:
[..]
De enige die hier nu jankt ben jij.
En ja, dat forum bestaat. Het is zelfs een vrij drukbezocht forum.
Geen idee. Ze hebben meer dan 2500 leden. Ik ken niet ieder lid.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Post Ben van Kammen daar ook?
Geen Nederlandse club.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Echt heel benieuwd welke club daar intrapt voor 20 miljoen.
Die club waar Guus Til ook speelt.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Echt heel benieuwd welke club daar intrapt voor 20 miljoen.
Die zit ondertussen al bij Freiburg.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die club waar Guus Til ook speelt.
Guusje inteelthoofdquote:Op woensdag 23 december 2020 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zit ondertussen al bij Freiburg.
Toch al 9 minuten meegedaan dit seizoen.
Ik niet zo, die tijd van middelmatige AZ-aankopen ligt alweer even achter ons.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
Guus Til, ik was echt doodsbang dat Ajax daar in zou trappen.
Verschoven naar Utrecht.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet zo, die tijd van middelmatige AZ-aankopen ligt alweer even achter ons.
Dat is te Bizot voor woordenquote:Op woensdag 23 december 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
Bizot die weer als een downie uitkomt
AZ act dat ze niet meer aan de top 3 willen verkopenquote:Op woensdag 23 december 2020 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet zo, die tijd van middelmatige AZ-aankopen ligt alweer even achter ons.
Binnenkort te zien bij SC Heerenveen.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zit ondertussen al bij Freiburg.
Toch al 9 minuten meegedaan dit seizoen.
Koppeltje met Siem de Jong genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Binnenkort te zien bij SC Heerenveen.
Ze hebben de lijntjes getrokken. Zij zullen het wel weten. Het scheelde bijna niks iig helaasquote:Op woensdag 23 december 2020 17:55 schreef yats het volgende:
Dat was geen buitenspel
VAR weer bedankt
Dat is hun goed recht verder als ze die spelers voor grotere bedragen in het buitenland kwijt kunnen.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
AZ act dat ze niet meer aan de top 3 willen verkopen
Vitesse zie ik er ook wel voor aan.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Binnenkort te zien bij SC Heerenveen.
Schattig dat vertrouwen in de VAR.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze hebben de lijntjes getrokken. Zij zullen het wel weten. Het scheelde bijna niks iig helaas
Zijn salaris zal best pittig zijn inmiddels.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse zie ik er ook wel voor aan.
Ilan Boccara ook. Nou, dat verhaal kennen we.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Football Manager was hij ooit wel prima.
Alleen als de prijs daar ook naar is. Kortom, alleen als huren mogelijk is.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse zie ik er ook wel voor aan.
Richairo Zivkovic won de Ballon d'Or.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ilan Boccara ook. Nou, dat verhaal kennen we.
Fysiek ook niet, haha.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:59 schreef GGMM het volgende:
Bazoer lijkt mij mentaal niet helemaal 100
Ja of als hij ooit weer transfervrij is en zijn carrière nieuw leven wil inblazen.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen als de prijs daar ook naar is. Kortom, alleen als huren mogelijk is.
Ongetwijfeld. Ik ben wat gekleurd door mijn ervaringen met de VAR de laatste twee jaar.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]ik kijk neutraal naar deze wedstrijd. Dat scheelt.
Maar dan moet hij flink salaris inleveren. Vitesse betaald max 4 ton per jaar.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of als hij ooit weer transfervrij is en zijn carrière nieuw leven wil inblazen.
Ja als zijn contract is afgelopen en hij er jaren niks van heeft gebakken kan hij moeilijk ergens miljoenen gaan eisen.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:01 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dan moet hij flink salaris inleveren. Vitesse betaald max 4 ton per jaar.
Uitstraling van een drillrappert.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:59 schreef GGMM het volgende:
Bazoer lijkt mij mentaal niet helemaal 100
?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:01 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dan moet hij flink salaris inleveren. Vitesse betaald max 4 ton per jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je niet zo schelden er lezen hier ook kinderen meequote:Op woensdag 23 december 2020 18:06 schreef yats het volgende:
Tuurlijk joh, eerst geen rood voor Bizot en dan direct de 3-1. @%$#$arbitrage
ziedendquote:Op woensdag 23 december 2020 18:06 schreef yats het volgende:
Tuurlijk joh, eerst geen rood voor Bizot en dan direct de 3-1. @%$#$arbitrage
quote:Op woensdag 23 december 2020 18:03 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
?Die krijgt ook 'maar' 4 ton...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Vind je het gek? Zoveelste keer dat dit gebeurt.quote:
Dat zei je al in je vorige zin. "Vitesse betaald max 4 ton per jaar."quote:
Het was gewoon niet zo’n leuke grapquote:Op woensdag 23 december 2020 18:08 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat zei je al in je vorige zin. "Vitesse betaald max 4 ton per jaar."
Ik zie dat de geweldige grap niet geslaagd is.
Ben je nou nog boos na afgelopen zondag?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:08 schreef GGMM het volgende:
Vitesse mag heel blij zijn dat het slechts 3-1 is gebleven.
Wat is er toen gebeurd waar ik boos om zou moeten zijn?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ben je nou nog boos na afgelopen zondag?
Bedankt voor de feedback.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon niet zo’n leuke grap
Hopelijk denk je de volgende keer goed na voordat je lollig tracht te doen.
Jij ziet PSV niet als topper?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
Vitesse blijft op één gewonnen topper staan dit seizoen.
Wie?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik impliceerde daar eigenlijk mee dat Feyenoord geen topclub is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |