Oké, nemen we mee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Emmengoden, daarna hup VVV, en uiteraard hup Twente
Wiedwald was de tweede keeper van Werder, go figurequote:Op dinsdag 22 december 2020 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Telgenkamp.
Was die Duitser dan nog echt slechter ook?
Telgenkamp staat bij een gemiddeld bierelftal nog niet onderdelat, go figure.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wiedwald was de tweede keeper van Werder, go figure
Gewoon met minimaal 24 goals verschil winnen, dan staan we in ieder geval voor eventjes bovenaanquote:
Top 3 aanvallen genotquote:
Mooi, had m op de bank in scorito omdat de rest allemaal geblesseerd isquote:
Zal wel een vervelende wedstrijd worden tegen Twente.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Maar bedankt voor de tip, misschien dat ik dan toch nog voetbal ga kijken vanavond.
Ja dat is geen fijne tegenstander tegenwoordig. Voor niemand eigenlijk, best knap van die Jans.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel een vervelende wedstrijd worden tegen Twente.
quote:
Schoot ie wel aardig binnen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat is geen fijne tegenstander tegenwoordig. Voor niemand eigenlijk, best knap van die Jans.
Heb je de goal van Burger dit weekend ook gezien eigenlijk? Was dat wat?
Dit was een foutieve aannamequote:Op dinsdag 22 december 2020 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga uit van de voetbalshow van PSV.
Wat is je huidige mening over Burger?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schoot ie wel aardig binnen.
Op minuut 10.
Ja die vallen mij ook erg tegen. Maar die achterhoede is wel hopeloosquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Emmen heeft op papier nog best een aardig team, maar het best in prestatie om nu onder ADO en VVV te staan.
Die is nog steeds hetzelfde want hij heeft weinig minuten gemaakt. Sparta was wat dat betreft niet zo'n slimme keuze.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is je huidige mening over Burger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |