abonnement Unibet Coolblue
pi_196897395
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 08:15 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat hier een aparte topicreeks voor moest komen omdat users in POL/AMV zich aan dit onderwerp schenen te storen. En gek genoeg zijn redelijk wat van deze users hier nu terug te vinden, waarbij men voornamelijk wat aan het provoceren is en andere visies tracht te bespotten. Vrij tegenstrijdig met het zogenaamde "hoge niveau" van "discussiëren" wat men graag in AMV wil zien.

Ik heb een beetje het gevoel dat er met twee maten wordt gemeten: AMV moet een links-progressief georiënteerde echokamer zijn waar geen weerwoord mag worden gegeven, maar hier mag men er zelf wél compleet op los trollen. Het getuigt weer eens van weinig zelfreflectie.
Het grote verschil met AMV is dat boude beweringen over grootschalige verkiezingsfraude en andere complotten in deze reeks niet wordt verwijderd. Want in BNW is (bijna) alles geoorloofd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2020 10:28:11 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 23 december 2020 @ 09:08:08 #77
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196897429
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 08:15 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat hier een aparte topicreeks voor moest komen omdat users in POL/AMV zich aan dit onderwerp schenen te storen. En gek genoeg zijn redelijk wat van deze users hier nu terug te vinden, waarbij men voornamelijk wat aan het provoceren is en andere visies tracht te bespotten. Vrij tegenstrijdig met het zogenaamde "hoge niveau" van "discussiëren" wat men graag in AMV wil zien.

Ik heb een beetje het gevoel dat er met twee maten wordt gemeten: AMV moet een links-progressief georiënteerde echokamer zijn waar geen weerwoord mag worden gegeven, maar hier mag men er zelf wél compleet op los trollen. Het getuigt weer eens van weinig zelfreflectie.
AMV hoeft helemaal niet links-progressief te zijn, zolang je maar met feiten en met onderbouwing komt, mag je net zo rechts-regressief zijn als je maar wil.

Wat ik persoonlijk bespot zijn de gebruikers die staatsgrepen en misbruik van macht wel OK vinden. Die lopen te janken over fraude zonder enig bewijs, die het wel een goed idee vinden wanneer de oranje idioot via niet democratische weg alsnog de macht probeert vast te houden.

Ik zie eigenlijk helemaal geen links-rechts verdeling. Ik zie fact-based versus emotion-based politics. De feiten zijn dat Trump verloren heeft, dat fraude niet bewezen is, dat de GOP extreem naar nationalistisch-rechts is opgeschoven, dat zaken als systematische discriminatie gewoon bestaan en dat vier jaar Trump bitter weinig positieve resultaten heeft opgeleverd.

De verdenkingen zijn dat Trump en zijn aanhang geen enkele moeite zou hebben met een staatsgreep en dat daar zelfs wel wat (democratisch) bloed bij mag vloeien. De verdenkingen zijn dat nogal wat mensen hier een dergelijke staatsgreep, inclusief het bloed, zouden toejuichen.
  woensdag 23 december 2020 @ 09:23:31 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196897624
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:08 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

AMV hoeft helemaal niet links-progressief te zijn, zolang je maar met feiten en met onderbouwing komt, mag je net zo rechts-regressief zijn als je maar wil.

Wat ik persoonlijk bespot zijn de gebruikers die staatsgrepen en misbruik van macht wel OK vinden. Die lopen te janken over fraude zonder enig bewijs, die het wel een goed idee vinden wanneer de oranje idioot via niet democratische weg alsnog de macht probeert vast te houden.

Ik zie eigenlijk helemaal geen links-rechts verdeling. Ik zie fact-based versus emotion-based politics. De feiten zijn dat Trump verloren heeft, dat fraude niet bewezen is, dat de GOP extreem naar nationalistisch-rechts is opgeschoven, dat zaken als systematische discriminatie gewoon bestaan en dat vier jaar Trump bitter weinig positieve resultaten heeft opgeleverd.

De verdenkingen zijn dat Trump en zijn aanhang geen enkele moeite zou hebben met een staatsgreep en dat daar zelfs wel wat (democratisch) bloed bij mag vloeien. De verdenkingen zijn dat nogal wat mensen hier een dergelijke staatsgreep, inclusief het bloed, zouden toejuichen.
Vroeger pre Trump (Bush en Obama) werd de overheid gezien als de big bad evil en dus ook de bron van vele complotten.
Nu is het dus 180 graden gedraaid en is de overheid en dus de president het slachtoffer.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196897783
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het grote verschil met AMV is dat boude beweringen over grootschalige verkiezingsfraude en andere complotten in deze reeks niet wordt verwijderd. Want in BNW is (bijna) alles geoorloofd.
Fair enough, dit wist ik niet :).

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:08 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

AMV hoeft helemaal niet links-progressief te zijn, zolang je maar met feiten en met onderbouwing komt, mag je net zo rechts-regressief zijn als je maar wil.
Jeetje, wel apart dan dat enkel linksgeoriënteerde bronnen daar als feiten en onderbouwing worden gezien. CNN kan wél, FoxNews niet, HuffPost kan wél, New York Post niet, Daily Beast kan wél, Daily Wire niet, MSNBC kan wél, The Blaze niet.

Je zou bijna gaan denken dat het dan toch wat anders ligt dan het beeld dat jij nu schetst ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2020 10:28:46 ]
pi_196898074
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:35 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Fair enough, dit wist ik niet :).
[..]

Jeetje, wel apart dan dat enkel linksgeoriënteerde bronnen daar als feiten en onderbouwing worden gezien. CNN kan wél, FoxNews niet, HuffPost kan wél, New York Post niet, Daily Beast kan wél, Daily Wire niet, MSNBC kan wél, The Blaze niet.

Je zou bijna gaan denken dat het dan toch wat anders ligt dan het beeld dat jij nu schetst ;).
Wat een onzin. Alles kan, zolang voorzien van feiten en onderbouwing.

Laat het daar bij Trumpetjes nog al eens aan schelen.
  woensdag 23 december 2020 @ 10:19:55 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196898316
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:35 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Fair enough, dit wist ik niet :).
[..]

Jeetje, wel apart dan dat enkel linksgeoriënteerde bronnen daar als feiten en onderbouwing worden gezien. CNN kan wél, FoxNews niet, HuffPost kan wél, New York Post niet, Daily Beast kan wél, Daily Wire niet, MSNBC kan wél, The Blaze niet.

Je zou bijna gaan denken dat het dan toch wat anders ligt dan het beeld dat jij nu schetst ;).
uitslag van de rechtbank. sites rechtbank.
uitslagen van de verkiezingen zelf, overheids sites.

De media die je noemt vermelden dat alleen..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196898557
quote:
80s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:35 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Fair enough, dit wist ik niet :).
[..]

Jeetje, wel apart dan dat enkel linksgeoriënteerde bronnen daar als feiten en onderbouwing worden gezien. CNN kan wél, FoxNews niet, HuffPost kan wél, New York Post niet, Daily Beast kan wél, Daily Wire niet, MSNBC kan wél, The Blaze niet.

Je zou bijna gaan denken dat het dan toch wat anders ligt dan het beeld dat jij nu schetst ;).
Website van Fox News is vaak wel betrouwbaar. Alleen wordt niemand wijzer van filmpjes waarin Lou Dobbs of Tucker Carlson een feitenvrij betoog afsteken. Die hoef je dus ook niet te posten in AMV.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 23 december 2020 @ 10:38:42 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196898565
quote:
Gaat dit stiekem over de mensen in deze foto? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196898682
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Gaat dit stiekem over de mensen in deze foto? :D
Op wie zou dat 'you' trouwens slaan?

Team Trump is namelijk vooral verwikkeld in een strijd met Republikeinse ambtsdragers (zie Trumps tirade richting Brian Kemp) en rechters die in veel gevallen door de huidige president zelf zijn benoemd.

De Democraten houden zich juist opvallend afzijdig, wat natuurlijk goed valt te begrijpen. Laat Trump maar lekker zijn partijgenoten aanvallen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196898690
Well, here is your smoking gun!

BLM mensen natuurlijk weer! Maar ze zijn er gloeiend bij. :D :D
  woensdag 23 december 2020 @ 10:53:16 #86
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196898761
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:47 schreef Bocaj het volgende:
Well, here is your smoking gun!

BLM mensen natuurlijk weer! Maar ze zijn er gloeiend bij. :D :D
Extreem knap wanneer je dat uit zo'n vaag filmpje kunt halen knul. Het slaat weer helemaal nergens op.
  woensdag 23 december 2020 @ 10:53:29 #87
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196898766
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:23 schreef theguyver het volgende:
Vroeger pre Trump (Bush en Obama) werd de overheid gezien als de big bad evil en dus ook de bron van vele complotten.
Nu is het dus 180 graden gedraaid en is de overheid en dus de president het slachtoffer.
Er wordt een bijzonder vies spelletje gespeeld door de Trumpeteers. In de media (voornamelijk twitter) wordt er van alles geroepen, is er zogezegd bewijs voor van alles maar daarvan wordt helemaal NIETS voor een rechter gebracht.

Omdat ze ook wel weten dat ze daar geen schijn van kans maken, maar intussen is het gullible deel van het 'publiek' al overtuigd van hun gelijk, en dat is waar het ze om te doen is. De publieke opinie beinvloeden. Twijfel zaaien. Mensen en instituten verdacht maken. Feiten worden ontkent als 'fake news' & fake news gebracht als feit. (volgens mij zou ie graag een 'ministerie van waarheid' oprichten, geheel in Orwellian style)

Trump is een autocraat. Een despoot. Voor wie nepotisme niets vreemds is. Wie kritiek levert wordt de mond gesnoerd. Liefst zou ie regeren a la Loekasjenko in Belarus & dat wordt hier gewoon gesteund door mensen die al heel lang doen alsof ze daar tegen strijden. Lachwekkend, als het niet zo triest was.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196898774
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:47 schreef Bocaj het volgende:
Well, here is your smoking gun!

BLM mensen natuurlijk weer! Maar ze zijn er gloeiend bij. :D :D
Geweldige journalistiek dit. Waar is het wederhoor? Waar zijn de deskundigen?

Als iemand die enige ervaring heeft met het bedrijven van journalistiek, zou ik de mensen in het filmpje eerst om een reactie vragen, evenals hun leidinggevenden. Vervolgens zou ik de staat te benaderen en meerdere verkiezingsdeskundigen het filmpje laten zien en hen vragen of er iets niet pluis is.

Maar bij OAN hoeft dat allemaal niet. De verslaggever laat gewoon de interpretatie van zijn redactie los op de video.

Zo'n item zou bij ons niet eens de krant of website halen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 23 december 2020 @ 10:57:29 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196898838
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Op wie zou dat 'you' trouwens slaan?

Team Trump is namelijk vooral verwikkeld in een strijd met Republikeinse ambtsdragers (zie Trumps tirade richting Brian Kemp) en rechters die in veel gevallen door de huidige president zelf zijn benoemd.

De Democraten houden zich juist opvallend afzijdig, wat natuurlijk goed valt te begrijpen. Laat Trump maar lekker zijn partijgenoten aanvallen.
Dat vroeg ik me ook al af ja, de deep state misschien?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196898897
https://leadstories.com/h(...)rkers-dismissed.html

Die video is allang volledig ontkracht.
Wat ook bevestigd werd door het hoofd toezicht op de verkiezingen in Georgia, een republikein George Sterling


De claim is ook gebruikt in een van de vele verloren rechtzaken met claims over fraude en is toen ook onder Ede ontkracht door een hoge official (Chief investigator of the Secretary of State in Georgia) voor Republikeinse gouverneur Brian Kemp , Frances Watson
https://beta.documentclou(...)ces-watson-affidavit
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_196898921
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:53 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Extreem knap wanneer je dat uit zo'n vaag filmpje kunt halen knul. Het slaat weer helemaal nergens op.
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geweldige journalistiek dit. Waar is het wederhoor? Waar zijn de deskundigen?

Als iemand die enige ervaring heeft met het bedrijven van journalistiek, zou ik de mensen in het filmpje eerst om een reactie vragen, evenals hun leidinggevenden. Vervolgens zou ik de staat te benaderen en meerdere verkiezingsdeskundigen het filmpje laten zien en hen vragen of er iets niet pluis is.

Maar bij OAN hoeft dat allemaal niet. De verslaggever laat gewoon de interpretatie van zijn redactie los op de video.

Zo'n item zou bij ons niet eens de krant of website halen.
Nou ik denk dat Ruby en haar dochter nu beter kunnen onderduiken en een goede advocaat zoeken want dat zullen ze nu wel nodig hebben!

En daarmee hengelen we de Amerikaanse 2020 verkiezingen 'slowly but sure' binnen! :Y :Y
  woensdag 23 december 2020 @ 11:04:07 #92
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196898926
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Op wie zou dat 'you' trouwens slaan?
Wat mij betreft op iedereen die daar op de foto staat en nog wel een paar anderen.

quote:
Team Trump is namelijk vooral verwikkeld in een strijd met Republikeinse ambtsdragers (zie Trumps tirade richting Brian Kemp) en rechters die in veel gevallen door de huidige president zelf zijn benoemd.

De Democraten houden zich juist opvallend afzijdig, wat natuurlijk goed valt te begrijpen. Laat Trump maar lekker zijn partijgenoten aanvallen.
Wat dat betreft ben ik ook wel zeer benieuwd wat er 5 januari gaat gebeuren met die 2 zetels voor 't congres.
Gaan de reps die winnen of verliezen? Ik durf geen voorspelling te doen, maar het lijkt me een goede graad meter voor hoe die publieke opinie er voor staat. (in Georgia iig)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  woensdag 23 december 2020 @ 11:05:50 #93
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196898946
quote:
Jeetje, wel apart dan dat enkel linksgeoriënteerde bronnen daar als feiten en onderbouwing worden gezien. CNN kan wél, FoxNews niet, HuffPost kan wél, New York Post niet, Daily Beast kan wél, Daily Wire niet, MSNBC kan wél, The Blaze niet.

Je zou bijna gaan denken dat het dan toch wat anders ligt dan het beeld dat jij nu schetst ;).
CNN - Fox - HuffPost - New York Post - Daily Wire - The Blaze --> Mixed en biased. Zou ik allemaal nog een keer checken
Daily Beast --> Factual, klopt vaak wel.

Mensen die echt in feiten geïnteresseerd zijn lezen echte kwaliteitsmedia:
New York Times - Washington Post - Boston Globe - Financial Times --> High Factual
APNews - C-Span - CSIS - NPR --> Very High Factual

Kortom, zodra je begrijpt dat nieuws en opinie twee verschillende zaken zijn en je kwaliteitsmedia leest valt wellicht het kwartje? Maar ja,je kunt ook de telegraaf blijven lezen.
  woensdag 23 december 2020 @ 11:10:03 #94
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196898990
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:03 schreef Bocaj het volgende:
Nou ik denk dat Ruby en haar dochter nu beter kunnen onderduiken en een goede advocaat zoeken want dat zullen ze nu wel nodig hebben!
Yep. Samen met al die andere toezichthouders en vrijwilligers die aan de verkiezingen hebben meegewerkt en nu worden bedreigt door Trump idioten.

quote:
En daarmee hengelen we de Amerikaanse 2020 verkiezingen 'slowly but sure' binnen! :Y :Y
Nog niet misschien. Maar droom lekker verder. Schrik alleen niet als je op 21 jan. ruw wakker wordt met Biden als president van Amerika.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196899050
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:03 schreef Bocaj het volgende:

[..]

[..]

Nou ik denk dat Ruby en haar dochter nu beter kunnen onderduiken en een goede advocaat zoeken want dat zullen ze nu wel nodig hebben!

En daarmee hengelen we de Amerikaanse 2020 verkiezingen 'slowly but sure' binnen! :Y :Y
Denk je echt dat Trump aan een 2e termijn gaat beginnen? :?

"we" ook echt, je woont in Nederland knul, er is geen "we". :P
  woensdag 23 december 2020 @ 11:20:57 #96
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196899153
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:13 schreef illusions het volgende:
Denk je echt dat Trump aan een 2e termijn gaat beginnen? :?

"we" ook echt, je woont in Nederland knul, er is geen "we". :P
Misschien dat ie wil emigreren?
Grappige is dat ie dan volgens o.a. Trump geen stemrecht mag krijgen, als immigrant >:)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196899179
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:03 schreef Bocaj het volgende:

[..]

[..]

Nou ik denk dat Ruby en haar dochter nu beter kunnen onderduiken en een goede advocaat zoeken want dat zullen ze nu wel nodig hebben!

En daarmee hengelen we de Amerikaanse 2020 verkiezingen 'slowly but sure' binnen! :Y :Y
Waarom ben jij niet in staat dergelijke items kritisch te benaderen? Op FOK! wordt altijd driftig afgegeven op de 'MSM', en dan met name de NOS. Maar het zijn juist de bronnen die figuren zoals jij aanhalen, die alle journalistieke normen met voeten treden.

Denk toch eens na. Als je zo'n filmpje ziet en vreest dat er iets niet in de haak is, dan wil je toch juist meer informatie?

Maar goed, ik snap wel dat OAN niet de journalistieke weg bewandelt. Dan blijft er namelijk niets over van dat zogenaamd explosieve item.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196899247
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:13 schreef illusions het volgende:
"we" ook echt, je woont in Nederland knul, er is geen "we". :P
I believe! I believe! God Bless America!

"O! say can you see
by the dawn’s early light,
What so proudly we hailed
at the twilight’s last gleaming,
Whose broad stripes and bright stars
through the perilous fight,
O’er the ramparts we watched,
were so gallantly streaming?"
  woensdag 23 december 2020 @ 11:30:00 #99
80382 manny
30 is best veel
pi_196899303
Wanneer is normaliter de overdracht ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196899325
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:30 schreef manny het volgende:
Wanneer is normaliter de overdracht ?
Januari 2025...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')