'geloven' staat eenider vrij....quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Het boeit me niet wat een ander wel of niet gelooft of wel of niet ontkent want daar heb ik geen invloed op
Rinse-Repeatquote:Never believe that anti-SemitesTrumpers are completely unaware of the absurdity of their replies.
They know that their remarks are frivolous, open to challenge. But they are amusing themselves, for it is their adversary who is obliged to use words responsibly, since he believes in words.
The anti-SemitesTrumpers have the right to play. They even like to play with discourse for, by giving ridiculous reasons, they discredit the seriousness of their interlocutors. They delight in acting in bad faith, since they seek not to persuade by sound argument but to intimidate and disconcert. If you press them too closely, they will abruptly fall silent, loftily indicating by some phrase that the time for argument is pas
check jij het lekker bij CNNquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'geloven' staat eenider vrij....
maar als iemand vanuit een 'geloof' uitspraken doet over de realiteit... zoals bv wat de uitkomst is van een bepaalde verkiezing, en dat dus aan een Realiteit gechecked kan worden... gaat het toch wél erom of die voorspelling ook uitgekomen is....?
Als iemand gelooft dat de wereld tenonder gaat op 31 december, is dat verder zijn individuele recht...
maar als dat niet gebeurt en op 1 januari gaat alles leuk door, zal hem toch wel de vraag gesteld kunnen worden; _waarom_ die voorspelling waarin ij 'geloofde' dan niet uitgekomen is...
en kunnen mensen bv aanmerkingen maken over 'geloofwaardgheid'
Vind jij dan een bewering geloofwaardig dat Sidney Powell haar rechtzaken gewonnen heeft en dat Trump het electoral colege gewonen heeft, of dat Het Supreme Court die rechtzaak van Texas wel erkend zou hebben ?quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:37 schreef Summers het volgende:
[..]
check jij het lekker bij CNNDat vinden andere mensen weer niet geloofwaardig .
Beter ten halve gekeerd...quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vrees dat het voor users zoals Summers en 4moreyears simpelweg te pijnlijk is om de realiteit onder ogen te zien. Dan moet je immers toegeven dat er geen ene kloot klopt van je wereldbeeld.
Of gewoon een ander account aanmaken eind volgende maand.quote:
nuja.... ik vind het over het algemeen geen al te groot probleem om te discussieren met mensen die een ander wereldbeeld hebben als dat ik zelf heb.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vrees dat het voor users zoals Summers en 4moreyears simpelweg te pijnlijk is om de realiteit onder ogen te zien. Dan moet je immers toegeven dat er geen ene kloot klopt van je wereldbeeld.
Nee, zo werkt het niet. Hun wereldbeeld klopt, het is de rest onder aanvoering van de MSM et al die jou en anderen een rad voor ogen draait. Het is toch zo simpel, gewoon even op Youtube wat filmpjes kijken en je ogen gaan open maar nee hoorquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ze probeert het niet, ze doet het gewoon. Al zo lang ik op Fok! zit. (12 jaar)quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:42 schreef RM-rf het volgende:
<snip>
maar als die persoon vanuit zijn geloof beweringen over de realiteit doet, en dat soort beweringen zijn falisificeerbaar, dan kun je het gewoon aantoonbaar onwaar zijn niet eindeloos proberen te ontkennen?
Nee dat geeft niks weer.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:36 schreef Summers het volgende:
Dit geeft wel weer hoe corrupt het rechtsysteem is geworden wat nu zichtbaar word![]()
https://www.citizenfreepress.com/breaking/judge-troupis-goes-off/
Probeer eens een flat earther uit te leggen dat de aarde rond is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
We gaan lekker door... The Best is Yet to Come!quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
Nothing can stop what 's comingquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We gaan lekker door... The Best is Yet to Come!
Fox, durft dit wel (weer) uit te zenden...
We schoppen Biden terug zijn kelder in!quote:
Biden wordt volgende maand geïnaugureerd, waarna Trump langzaam naar de achtergrond verdwijnt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We schoppen Biden terug zijn kelder in!![]()
Je bedoelt vast: slepen we Trump aan z'n haren de bunker uit.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We schoppen Biden terug zijn kelder in!![]()
Ik schaam mij nergens voor hoor. Voor mij persoonlijk staat vast dat er fraude is gepleegd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe kijk je dan terug op alles wat je hier hebt gepost?
Zoals? En: hoe verklaar je dat men daar ehhhh..., anders, over oordeelt in de rechtszaal?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik schaam mij nergens voor hoor. Voor mij persoonlijk staat vast dat er fraude is gepleegd.
En naar mijn mening zijn er voldoende bewijzen aangeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |