Doe ik straks; hij is nog bezig met foto's te uploaden!quote:
Ik had wat plugins waarbij je fb helemaal naar je wens kon instellen maar die zijn ook de nek omgedraaid.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, vind er zo niets meer aan.
Reihen dickquote:
Ja iemand had hier een linkje gepost van die plugin, maar nog voor ik het kon uitproberen, zag ik al een bericht van dat het niet meer werkte.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had wat plugins waarbij je fb helemaal naar je wens kon instellen maar die zijn ook de nek omgedraaid.
Dat was ik.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iemand had hier een linkje gepost van die plugin, maar nog voor ik het kon uitproberen, zag ik al een bericht van dat het niet meer werkte.
Dacht ik al wel!quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen.
[..]
Dat was ik.
fijn om te weten dat als ik een vagina zoek dat ik dan mobiel moet gaanquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:59 schreef DJMO het volgende:
Heeft iemand het linkje van het wie woont waaar topic in GC voor me? FOK! is teringtraag op m'n desktop en op mobiel is het kut zoeken.
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
fijn om te weten dat als ik een vagina zoek dat ik dan mobiel moet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |