SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb nog met de gedachte gespeeld om die bak te houden voor de PMD zakken. Maar ze registreren blijkbaar de bakken die ingenomen worden.. En als je niet inlevert betaal je dubbele afvalheffing (wat op zich vreemd is want straks legen ze alleen de nieuwe containers met RFID) :/quote:
SCHEITquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:13 schreef Karzai het volgende:
wat krijg je als je een schaap en een geit kruist?
rene van der geipquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:13 schreef Karzai het volgende:
Erdogan?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:13 schreef Karzai het volgende:
rfid van de irritante buren kopieeren en in je eigen container plaatsenquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb nog met de gedachte gespeeld om die bak te houden voor de PMD zakken. Maar ze registreren blijkbaar de bakken die ingenomen worden.. En als je niet inlevert betaal je dubbele afvalheffing (wat op zich vreemd is want straks legen ze alleen de nieuwe containers met RFID) :/
mja not worth it.. ben hier toch binnen 4 weken weg als alle puzzelstukjes op z'n plaats vallenquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
rfid van de irritante buren kopieeren en in je eigen container plaatsen
Ik heb een chuck norrisje gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik heb nog wel iets geslapen haha.
narcismus maximusquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)egveld-met-zijn-naam
heb je toeschouwers?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Dat je denkt 'laat ik het gordijn eens opendoen' maar dat is al open
quote:Het coronavaccin dat door de Amerikaanse farmaceut Pfizer en de Duitse biotechnologiefirma BioNTech is ontwikkeld, kan naar alle waarschijnlijkheid ook voorkomen dat mensen ziek worden van een gemuteerde variant van het coronavirus.
Gelukkig is de donkerste dag geweest.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat uitgebreid m'n neus leeg te baggeren dus het valt nog mee dat ik niet al op Dumpert sta.quote:
nooit last vanquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Je doet 'm gewoon nooit open, als een eckte eckte?quote:
Weer een planeet uit zijn baan gekickt ja?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een chuck norrisje gedaan
Ik heb geen eens gordijnen in mn slaapkamer, anders dan glasgordijnen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je doet 'm gewoon nooit open, als een eckte eckte?
Niet geslapen, maar gerust.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer een planeet uit zijn baan gekickt ja?
Ik heb rolgordijnen in de slaapkamer, die gaan nooit open. Beneden doen we wel braaf dicht en open.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb geen eens gordijnen in mn slaapkamer, anders dan glasgordijnen.
Heb een rolluik, maar die gaat bijna nooit van de ventilatiestand af.
Ja mij ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb rolgordijnen in de slaapkamer, die gaan nooit open. Beneden doen we wel braaf dicht en open.
Mij boeit het overigens niet zo, Joop meer.
Ik had ze genomen tegen de herrie van de karren 's ochtends maar dat werkt echt minimaal. 's Zomers is het wel prettig tegen de zon. En als het 's nachts twintig graden zou vriezen zou ik ze ook wel gebruiken.quote:
Of je zegt niksquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
“Naar alle waarschijnlijkheid”
Oftewel de indekking voor dat enkele geval dat toch nog corona krijgt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ze zaten heir al.. En boven is 't een beetje raar om andere gordijnen te hangen dan glasgordijnen. Want met die glasgordijnen kunnen de ramen al niet echt fatsoenlijk open zonder alles uitgebreid aan de kant te halen (de draaikiepramen kunnen net aan open kiepen).quote:
Viel me ook al op, ik denk dat ze iets verbergen...quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ja maar Kees Kut wil zeggen "Naar alle waarschijnlijkheid" == "niet".quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oftewel de indekking voor dat enkele geval dat toch nog corona krijgt.
Ik zou ze ook niet van een huis gaan afhalen nee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ze zaten heir al.. En boven is 't een beetje raar om andere gordijnen te hangen dan glasgordijnen. Want met die glasgordijnen kunnen de ramen al niet echt fatsoenlijk open zonder alles uitgebreid aan de kant te halen (de draaikiepramen kunnen net aan open kiepen).
Wat lospedo poogt te zeggen, had ik door.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar Kees Kut wil zeggen "Naar alle waarschijnlijkheid" == "niet".
Zou ze ook niet direct achteraf installeren denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niet van een huis gaan afhalen nee.
En boven zijn het uitzetramen (want dak), dus rolluik is dan wel zo logisch.
Heb het hier ook op de slaapkamer; daar is met grof geweld door een kozijn geboord en het is niet bepaald afgewerktquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou ze ook niet direct achteraf installeren denk ik.
M'n ouders hebben dat wel gedaan, helpt wel met temperatuur in de zomer hoor, maar daar zijn er maar 2 elektrisch en die banden enzo zijn lelijk geīnstalleerd.
teringquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)egveld-met-zijn-naam
quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het hier ook op de slaapkamer; daar is met grof geweld door een kozijn geboord en het is niet bepaald afgewerkt![]()
Achja, wel lekker donker als ik ga slapen.
Zou stiekem die naam wijzigen van dat vliegdekschip dan, The USS Donald John Flump.quote:
Alsof jij geen Bitterbal International Airfryer wiltquote:
heeft in mijn slaapkamer weinig effect open of dicht met postzegel raampjesquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je doet 'm gewoon nooit open, als een eckte eckte?
CLITquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al CherryLips International Translations.
Ik had het niet over mijn zwembandjequote:Op dinsdag 22 december 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zwembandje zit toch boven je ster?
Airflyer dan toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij geen Bitterbal International Airfryer wilt
geen selfiestick hebben...quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:48 schreef crv het volgende:
[..]
Ik had het niet over mijn zwembandje![]()
Rn je moet toch over je buik in de spiegel kijken of ben jij zo lenig dat je op een andere manier je eigen ster kan bekijken ?
Ohquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:48 schreef crv het volgende:
[..]
Ik had het niet over mijn zwembandje![]()
Rn je moet toch over je buik in de spiegel kijken of ben jij zo lenig dat je op een andere manier je eigen ster kan bekijken ?
Die op de grnd ligt he niet waar je voor staatquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OhDas dan wel echt een grote zwemband als je dan niet meer in de spiegel kan kijken
Heb je al een levensmoeë testpiloot gevonden dan?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
misschien is dit de kans om er tussen te komen met YasAir
Arafat?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Have nice flight Allahoe Akbarquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
En dan struikelen en dan heb je darmfotosquote:
jij toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al een levensmoeë testpiloot gevonden dan?
Ik heb zelfs darmvideo dusja..quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:52 schreef crv het volgende:
[..]
En dan struikelen en dan heb je darmfotos
quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Have nice flight Allahoe Akbar
Grotere spiegel?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:51 schreef crv het volgende:
[..]
Die op de grnd ligt he niet waar je voor staat
Eehm, neequote:
Ja ben toch niet levensmoe.quote:
Dat schiet lekker op.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
lekker veel flatjes vandaag
Siberië lijkt me wel watquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens afgelegen in Alaska.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
Volgens buienradar zou het nu droog moeten zijn maar er valt zo'n viezer dunne miezer
Eens. Hier ook, sta op het punt om te mtben maar heb een hekel aan miezerquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
Volgens buienradar zou het nu droog moeten zijn maar er valt zo'n viezer dunne miezer
Sissi?quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil vanavond een kerstklassieker kijken maar kan hem niet meer vinden
Die Hard?quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Dat had ik gisteren.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nationalgeogr(...)1N1vSj0-h-4VGLmRMcuw
quote:Though Sheikh and others strongly suspect that the signal is really human in origin,
Sound of music?quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Wel belangrijk met al het servies dat vies wordt jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben vaatwastabletten vergeten
The Grinch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel belangrijk met al het servies dat vies wordt ja
Moeten we een inzamelingsactie houden?quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaIk heb er nog 3 dus dat red ik niet.
Wat staat er bij jou voor lekkers op het menu?
Shaving ryans privates?quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Töltött káposzta op de 25e, kippenpasteitjes op de 26e. En monchoutaartquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaIk heb er nog 3 dus dat red ik niet.
Wat staat er bij jou voor lekkers op het menu?
Ik moet donderdag nog even mijn leven wagen in de AH. Dan koop ik wel gelijk een zakjequote:Op dinsdag 22 december 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten we een inzamelingsactie houden?
Oh the gremlinsquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gremlins
Die Hard heb ik helaas ook niet.
monchoutaartquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Töltött káposzta op de 25e, kippenpasteitjes op de 26e. En monchoutaartMaar met Philadelphiakaas, want Monchoukaas kan ik hier nergens krijgen
![]()
En bij jou?
Ja de kersenvlaaikersen heb ik hier in de nederlandse winkel kunnen kopenquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
f
[..]
monchoutaart
met kersen?
Mijn ma gebruikt daar altijd kaas van de Aldi voor, kaas = kaas hoor
Aaaw de koolrollen doe je voor Gergiquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Töltött káposzta op de 25e, kippenpasteitjes op de 26e. En monchoutaartMaar met Philadelphiakaas, want Monchoukaas kan ik hier nergens krijgen
![]()
En bij jou?
Hier is alles van woensdag t/m zondag dicht, dus moest even goed nadenken en plannenquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet donderdag nog even mijn leven wagen in de AH. Dan koop ik wel gelijk een zakje
Jezus, zoo lang?quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is alles van woensdag t/m zondag dicht, dus moest even goed nadenken en plannen
quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja de kersenvlaaikersen heb ik hier in de nederlandse winkel kunnen kopen
En ik weet zeker dat ik hem op dvd hebquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh the gremlinsAl 15 jaar niet gezien denk ik.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je wel wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is alles van woensdag t/m zondag dicht, dus moest even goed nadenken en plannen
Dat is ook niks, dan weet je al dat er traantjes gaan vloeien en een paar dagen lopen als John Wayne.quote:
Gewoon á la Fles tot in 2021 babi pangang eten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat ik kerstavond Chinees bestel en daar ook eerste kerstdag van ga eten
Ook lekkerquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw de koolrollen doe je voor Gergi![]()
Tweede kerstdag eet ik bij mijn broer. Geen idee wat we precies gaan eten.
Eerste Kerstdag maak ik rollade, met gebakken aardappeltjes en doperwtjes. En toe heb ik tiramisu
quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon á la Fles tot in 2021 babi pangang eten.
Kon ik dat hier maar, dan had ik dat ook gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat ik kerstavond Chinees bestel en daar ook eerste kerstdag van ga eten
quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kerststress. Heb je voldoende chocolade in huis?
Dat je de babi pangang roept vanaf de bank en die komt aanrennen vanuit de keukenquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon á la Fles tot in 2021 babi pangang eten.
Ja komt gewoon omdat nu op zondag en feestdagen geen winkels meer open mogen zijn, en natuurlijk valt kerst dit jaar dan net zo dat de 27e op zondag is.quote:
Wist ikquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook lekkerEn ja dat is voor Gergi want ik was er na één keer eten al wel klaar mee
Oh ja, handig wel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja komt gewoon omdat nu op zondag en feestdagen geen winkels meer open mogen zijn, en natuurlijk valt kerst dit jaar dan net zo dat de 27e op zondag is.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je de babi pangang roept vanaf de bank en die komt aanrennen vanuit de keuken [ afbeelding ]
Zeker chaos in de winkels nu?quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja komt gewoon omdat nu op zondag en feestdagen geen winkels meer open mogen zijn, en natuurlijk valt kerst dit jaar dan net zo dat de 27e op zondag is.
Ik heb wel eens in driedeling op maat gesneden pak zitten kerst-gourmetten bij de ouders van mijn kapstervriendinnetje, inschattingsfoutje maar jasje uit, hand door mijn haren, bier op tafel en het was toch nog kersterig gezelligquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat de kans groot is dat wij ook Chinees halen op Tweede Kerstdag. Niet helemaal mijn idee, maar goed, het gaat om het samenzijn
RIPquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop wel dat ik van de tiramisu af kan blijven. Mijn potjes trifle hebben de kerst niet gehaald
quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in driedeling op maat gesneden pak zitten kerst-gourmetten bij de ouders van mijn kapstervriendinnetje, inschattingsfoutje maar jasje uit, hand door mijn haren, bier op tafel en het was toch nog kersterig gezellig
Ze waren wel lekker.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze waren wel lekker.In Engeland verkopen ze trifle in dezelfde bakken waar ook salades in worden verkocht. Zo’n bak eet ik gerust in mijn eentje op
Ik weet niet of chique het juiste woord is, dezelfde kerst kwam Ernst Daniël Smit op eerste kerstdag voor ieder persoonlijk het menu voorzingen (en je kon hem je toespraak voor laten lezen) en stond er een koortje engelen te zingen in chique-spannende kleding dus voor kapstervriendin was dat ook wel een heel avontuur, maar zodra die plichtplegingen voorbij zijn staat iedereen echt wel te feesten als een dolle.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik schuif gewoon in mijn spijkerbroek aan de kerstdis. Maar ik heb sowieso geen pakken.
![]()
Is kerst bij jouw familie een chique bedoening dan?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze waren wel lekker.In Engeland verkopen ze trifle in dezelfde bakken waar ook salades in worden verkocht. Zo’n bak eet ik gerust in mijn eentje op
quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet of chique het juiste woord is, dezelfde kerst kwam Ernst Daniël Smit op eerste kerstdag voor ieder persoonlijk het menu voorzingen (en je kon hem je toespraak voor laten lezen) en stond er een koortje engelen te zingen in chique-spannende kleding dus voor kapstervriendin was dat ook wel een heel avontuur, maar zodra die plichtplegingen voorbij zijn staat iedereen echt wel te feesten als een dolle.
En het is een tijdje in zwang geweest om echt extreme cadeaus te geven.
Dit jaar zal het allemaal iets ingetogener zijn
Kerststrikjes op je poezenonesie?quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind kerst-bij-anderen wel altijd een mooie gelegenheid om wat extra moeite in m'n outfit te steken, maar dan wel op mijn manier.
Da's voor thuis.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kerststrikjes op je poezenonesie?
Tijd dat er een goretex-versie komtquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's voor thuis.
Poezenonesie is niet zo goed in wind tegenhouden, da's fris buiten.
Yep, die geurkaars van een of andere Roemeense glaskunstenaar of wat was hetquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Vorig jaar was het een geurkaars, toch?
Doe eens normaalquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je de babi pangang roept vanaf de bank en die komt aanrennen vanuit de keuken [ afbeelding ]
Dat klinkt toch minder comfortabel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd dat er een goretex-versie komt
Cadeaus hebben we vorige week ook afgeblazen, mijn zusje zei ja maar ik heb al wat voor jou, ok primaquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Cadeaus doen we dit jaar helemaal niet aan. Ga nog wel even kijken of ik een goede kluif kan vinden voor de hondenbeestjes
Hrrrquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:17 schreef Haags het volgende:
Ik zit een garnalencocktail te eten
Ja om 11.15
Bah.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:17 schreef Haags het volgende:
Ja om 11.15
Garnalenquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:17 schreef Haags het volgende:
Ja om 11.15
crevette?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
Ohja m'n ma doet tomaat crevette met kerst.. jammer van de tomaat wel
ah ja, dat is inderdaad jammer van de tomaatquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo'n met garnalen gevulde tomaat
Kerstgenotquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:17 schreef Haags het volgende:
Ja om 11.15
Heerlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb al 4 jaar coole kerstsokken in de kast liggen die ik elke kerst vergeet aan te trekkenIk ga het nu even in m'n agenda zetten
Idd, gewoon de garnalen losquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, dat is inderdaad jammer van de tomaat
Wij eisen wel pics he dat snap jequote:Op dinsdag 22 december 2020 11:32 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb al 4 jaar coole kerstsokken in de kast liggen die ik elke kerst vergeet aan te trekkenIk ga het nu even in m'n agenda zetten
Zet ik er ook even bij in de agendaquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij eisen wel pics he dat snap je
Extra baan?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
werd gebeld door anoniem nummer. dacht ggd...
Maar was uitzendbureau :p
Kerstsokken Fles, sokken, geen kort kerstjurkje hč?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij eisen wel pics he dat snap je
Ah, als we die foto dan aan je vorige foto monteren hebben we een totaalplaatjequote:Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zet ik er ook even bij in de agenda
Ieder zijn fetish.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerstsokken Fles, sokken, geen kort kerstjurkje hč?
'heb je het liefst een goeden handdruk of een premie?'quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ineens de directeur aan de telefoon.
Maar het was een onschuldig vraagje.
Nee, het ging om een openstaande factuurquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'heb je het liefst een goeden handdruk of een premie?'
klinkt wel sjiek.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
Wie serveert er eigenlijk in de Groene Gerbil nu de vaste serveerster in bankzaken gaat?
Laten we er zelfbediening van maken. Dat je gewoon je dienblaadje over zo'n counter schuift en dan afrekent bij de kassa.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
Wie serveert er eigenlijk in de Groene Gerbil nu de vaste serveerster in bankzaken gaat?
Maar wie bemant de kassa?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we er zelfbediening van maken. Dat je gewoon je dienblaadje over zo'n counter schuift en dan afrekent bij de kassa.
Zo zo!quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:46 schreef Karzai het volgende:
Kijk eens wat ik heb gekocht![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het ging om een openstaande factuur
quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:46 schreef Karzai het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:46 schreef Karzai het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Helaasch. Dit waren de vertaalwerkzaamheden die ik heb laten doen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]je had een Thaise massage gedeclareerd?
oooh.. je bruid aan het werk houden..quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaasch. Dit waren de vertaalwerkzaamheden die ik heb laten doen.
dan heb je, mierenneukerig gezienquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:48 schreef Karzai het volgende:
ik vind ze rauw juist lekker met een beetje citroensap
Nou en. Ook leukquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerstsokken Fles, sokken, geen kort kerstjurkje hč?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, als we die foto dan aan je vorige foto monteren hebben we een totaalplaatje
het zijn er twaalf, zal eens googelen wat je er allemaal mee kanquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan heb je, mierenneukerig gezien, al garing van het citroensap en zijn ze niet meer rauw
Veelquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
het zijn er twaalf, zal eens googelen wat je er allemaal mee kan
quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we er zelfbediening van maken. Dat je gewoon je dienblaadje over zo'n counter schuift en dan afrekent bij de kassa.
Wacht watquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
Zolang je ze maar niet zoals een brit door een omelet gooit
brrrquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:46 schreef Karzai het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ja.quote:
die zag ik ook net bij de plus, maar fijn laten liggen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:46 schreef Karzai het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Jij houdt er wel van om 's nachts een ziltig kwakje in je mond te krijgen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Oesters kun je in mijn mond stoppen als ik lig te slapen![]()
Heerlijk
quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij houdt er wel van om 's nachts een ziltig kwakje in je mond te krijgen?
dan eerder scheermessen..quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Oesters kun je in mijn mond stoppen als ik lig te slapen![]()
Heerlijk
Gatverdamme snotlappenquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:46 schreef Karzai het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Daar zie ik ze daar wel voor aan. Zeker als het chauffeurs uit EU-landen zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:59 schreef crv het volgende:
Hoor net van mijn engelse werkster dat ze in engeland truckers parkeerboetes hebben gegeven die dus klem stonden op de rijksweg
kopen op afbetaling yoquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch echt pas de 30ste salaris. Was wel mooi geweest om het voor de kerstdagen te hebben![]()
Weet nu wel wat ik ga krijgen; dus kan alvast geld uit gaan geven
Wat ontzettend vaag, eigenlijk nog nooit gehoord, na de kerst salaris, is dat een islamitisch bedrijf of wat?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch echt pas de 30ste salaris. Was wel mooi geweest om het voor de kerstdagen te hebben![]()
Wij krijgen het in December altijd rond de 15e.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik krijg m'n salaris van maand x in maand x+1 rond de voorlaatste werkdag.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ontzettend vaag, eigenlijk nog nooit gehoord, na de kerst salaris, is dat een islamitisch bedrijf of wat?
Ik vind dat ronduit onbeschoft en dom.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik krijg m'n salaris van maand x in maand x+1 rond de voorlaatste werkdag.
In december is het altijd een beetje Russische roulette of ze 't voor of na de kerst doen.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ontzettend vaag, eigenlijk nog nooit gehoord, na de kerst salaris, is dat een islamitisch bedrijf of wat?
Tja, 'maar je zit met overwerk en opnames aan boord wat via salaris verrekend moet worden' is het antwoord danquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat ronduit onbeschoft en dom.
Ja antwoord blijft hetzelfde, sommige dingen zijn gewoon niet chique.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja, 'maar je zit met overwerk en opnames aan boord wat via salaris verrekend moet worden' is het antwoord dan
Ik vind het ook niet zo handig, maar overleef het wel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat ronduit onbeschoft en dom.
Dan heb je vast genoeg geld om normaal gesproken de maand door te komenquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik raar dat het me echt niet boeit of ik m'n geld voor of na kerst krijg?
Oh ik lig er ook niet wakker van, ik weet hoe het werkt en dat het wel komt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
echt heel raar!quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Inderdaad eu chauffeursquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zie ik ze daar wel voor aan. Zeker als het chauffeurs uit EU-landen zijn.
Ja. Of steenrijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
nu niet maar voorheen was het met kerst wel fijn als salaris voor de kerst kwam :pquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, just checking.Ik kon het me niet echt voorstellen dat er hier veel zitten die aan het eind van hun geld nog maand over hebben.
deze maand wel, heb gisteren mijn nieuwe bank binnen gekregenquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, just checking.Ik kon het me niet echt voorstellen dat er hier veel zitten die aan het eind van hun geld nog maand over hebben.
maar krijgen het nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiddelde persoon op FOK! verdiend sowieso minstens 2-3x modaal salaris.
foto!!quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze maand wel, heb gisteren mijn nieuwe bank binnen gekregen
There's a little bit of US in all of usquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiddelde persoon op FOK! verdiend sowieso minstens 2-3x modaal salaris.
Dat vind ik zo onoverzichtelijk. Reden waarom ik vaak bij dezelfde blijf.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:12 schreef Karzai het volgende:
maar overgestapt van ziektekosten verzekering, kon mijn tandarts dekiing niet verhogen bij de oude verzekering
en de nieuwe is goedkoper
Afgelopen maanden wel, merk nu hoeveel geld ik uitgaf aan de trein en parkeren en benzine en vreten buiten de deur en onzin bij Primark en de Intratuinquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik iedere maand het bedrag van December zou krijgen dan was ik wel blij geweestquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
There's a little bit of US in all of us
Hm doe mij die van Oktober dan maarquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik iedere maand het bedrag van December zou krijgen dan was ik wel blij geweest
slecht licht in de woonkamerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
k denk niet dat jouw kinderen zo oud wordenquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
Ja mijn kinderen zouden in 2450 nog niet hoeven werken, daar gaat het niet om, het is een fatsoenskwestie.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slecht licht in de woonkamerHoe s die nu binnen gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slecht licht in de woonkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Check.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik iedere maand het bedrag van December zou krijgen dan was ik wel blij geweest
armleuning er af gehaald zodat die rechtop door de deur past.quote:
Ik had dit jaar een spaardoel voor mezelf; maar dat ga ik net niet halen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:17 schreef Karzai het volgende:
Over het algemeen houd ik wel iets over, maar sommige maanden zijn duurder dan andere. Als de auto door de apk moet bijvoorbeeld.
Nice:D Zit lekker zeker?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
armleuning er af gehaald zodat die rechtop door de deur past.
Dat scheelt zeker.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:17 schreef Karzai het volgende:
Over het algemeen houd ik wel iets over, maar sommige maanden zijn duurder dan andere. Als de auto door de apk moet bijvoorbeeld.
Het keuren an sich is één ding, de boel oplappen dat 'ie erdoor komt...quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
apk kost me een tientje ofzo, grote beurt was vorig jaar 400
ah ik was 1200 kwijt dit jaarquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
apk kost me een tientje ofzo, grote beurt was vorig jaar 400
Volgend jaar remschijven en blokken.. En dan is 't voorlopig wel weer ff klaar hoop ik.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar daar heb ik voorlopig geen last meer van.
En ik heb geen oud barrel waar onwijs veel mee gereden wordt, dus ik stond echt vanquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het keuren an sich is één ding, de boel oplappen dat 'ie erdoor komt...
Geen eigen auto meer.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgend jaar remschijven en blokken.. En dan is 't voorlopig wel weer ff klaar hoop ik.
Teveel stilstaan kunnen auto's ook niet echt lekker tegen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik heb geen oud barrel waar onwijs veel mee gereden wordt, dus ik stond echt van![]()
![]()
mja ik ga ze zelf wel ff vervangen als ik de beschikking heb over een brug tegen dan. Anders ff naar een maatje. Dan betaal ik alleen de onderdelen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen eigen auto meer.
Laatste keer had ik ook remschijven inderdaad. Die was pijnlijk.
En alleen korte ritjes net zo min..quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teveel stilstaan kunnen auto's ook niet echt lekker tegen.
Dat zou nu het geval zijn, maar vorig jaar stond hij ook niet bepaald stil.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarheden dit.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En alleen korte ritjes net zo min..
Oudere auto's hebben wel vaak als voordeel dat ze retesimpel zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Wel apart, m'n zus heeft een auto van 19 jaar oud die ze alleen 10 km voor haar werk gebruikt, ding gaat nooit de snelweg op, en zij zat op de helft.
Gaat weer een hoop leed opleverenquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
11 MINUTEN GELEDEN
Alle planbare ziekenhuiszorg gestaakt vanwege coronadruk
Alle planbare reguliere zorg in ziekenhuizen en zelfstandige klinieken wordt gestaakt om personeel vrij te maken voor de behandeling van coronapatiënten. Dat meldt minister Van Ark voor Medische Zorg.
"Het is echt alle hens aan dek in de ziekenhuizen de komende weken", zegt Van Ark. "Helaas moet planbare reguliere zorg in deze bijzondere periode toch worden afgeschaald."
Door het stijgend aantal corona-patiënten in ziekenhuizen, loopt de druk op de zorg op. De ziekenhuizen kampen door de hoge werkdruk en besmettingen onder personeel nu al met een hoog ziekteverzuim. En de piek komt naar verwachting in januari.
Verder worden voorbereidingen getroffen om het aantal IC-bedden op te schalen naar 1450. Normaal zijn dat er 1150. Ook worden er weer patiënten verplaatst naar Duitsland
M'n buitenspiegelverwarming, wat doe je.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Dingen die er niet op zitten, hoeven immers niet onderhouden of gerepareerd te worden.
Waarheidquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oudere auto's hebben wel vaak als voordeel dat ze retesimpel zijn.
Mijn vriendin heeft ook geen auto. Woont midden in de stad dus kan dat ding sowieso niet kwijt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Waarheden dit.
Ook een van de redenen dat ik nu aan het kijken ben hoe noodzakelijk een auto is voor persoonlijke ritjes. Best kans dat ik 'm er helemaal uit ga gooien. (Joop heeft immers ook een auto)
Lampje verwisselen kun je ook de halve auto demonterenquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waarheid
die Kadjar van m'n ouders is zelf olieverversen al een pijn in de poepert.
Nou ja, ik speel wel vals, want ik kan de werkbus gewoon voor woon-werk pakken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook geen auto. Woont midden in de stad dus kan dat ding sowieso niet kwijt.
Zelf vind ik het wel handig om er een te hebben.
Ik ben straks blij met de garage onder het appartementquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook geen auto. Woont midden in de stad dus kan dat ding sowieso niet kwijt.
Zelf vind ik het wel handig om er een te hebben.
ja halve voorbumper moet er af geloof ikquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lampje verwisselen kun je ook de halve auto demonteren
Het aantal niet-ontdekte hartinfarcten blijft zich ook opstapelen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat weer een hoop leed opleveren
Aantal van mijn vrienden wonen ver weg; als ik ze dan wil bezoeken is een auto wel handig. Zelfde verhaal met het doen van boodschappen. Nu gooi ik alles achterin en boeit het niet zoveel hoeveel ik mee moet slepen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat er ook over na te denken om hem weg te doenMaar het is wel verdomd makkelijk
Mocht het ooit weer normaal worden zou ik hem flink missen.
voor mij meestal een teken dat ik teveel op schermen heb zitten loeren, of dat ik te weinig drink.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel vaker dagenlang vage hoofdpijn en dan is het ineens weer weg een tijdje.
Gisteren best veel gedronken maar eerste kan ook prima hoor, hoewel ik afgelopen weekend bijna niet achter de laptop heb gezeten en het begon zondagavond.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor mij meestal een teken dat ik teveel op schermen heb zitten loeren, of dat ik te weinig drink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |