SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb nog met de gedachte gespeeld om die bak te houden voor de PMD zakken. Maar ze registreren blijkbaar de bakken die ingenomen worden.. En als je niet inlevert betaal je dubbele afvalheffing (wat op zich vreemd is want straks legen ze alleen de nieuwe containers met RFID) :/quote:
SCHEITquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:13 schreef Karzai het volgende:
wat krijg je als je een schaap en een geit kruist?
rene van der geipquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:13 schreef Karzai het volgende:
Erdogan?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:13 schreef Karzai het volgende:
rfid van de irritante buren kopieeren en in je eigen container plaatsenquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb nog met de gedachte gespeeld om die bak te houden voor de PMD zakken. Maar ze registreren blijkbaar de bakken die ingenomen worden.. En als je niet inlevert betaal je dubbele afvalheffing (wat op zich vreemd is want straks legen ze alleen de nieuwe containers met RFID) :/
mja not worth it.. ben hier toch binnen 4 weken weg als alle puzzelstukjes op z'n plaats vallenquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
rfid van de irritante buren kopieeren en in je eigen container plaatsen
Ik heb een chuck norrisje gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik heb nog wel iets geslapen haha.
narcismus maximusquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)egveld-met-zijn-naam
heb je toeschouwers?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Dat je denkt 'laat ik het gordijn eens opendoen' maar dat is al open
quote:Het coronavaccin dat door de Amerikaanse farmaceut Pfizer en de Duitse biotechnologiefirma BioNTech is ontwikkeld, kan naar alle waarschijnlijkheid ook voorkomen dat mensen ziek worden van een gemuteerde variant van het coronavirus.
Gelukkig is de donkerste dag geweest.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat uitgebreid m'n neus leeg te baggeren dus het valt nog mee dat ik niet al op Dumpert sta.quote:
nooit last vanquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Je doet 'm gewoon nooit open, als een eckte eckte?quote:
Weer een planeet uit zijn baan gekickt ja?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een chuck norrisje gedaan
Ik heb geen eens gordijnen in mn slaapkamer, anders dan glasgordijnen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je doet 'm gewoon nooit open, als een eckte eckte?
Niet geslapen, maar gerust.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer een planeet uit zijn baan gekickt ja?
Ik heb rolgordijnen in de slaapkamer, die gaan nooit open. Beneden doen we wel braaf dicht en open.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb geen eens gordijnen in mn slaapkamer, anders dan glasgordijnen.
Heb een rolluik, maar die gaat bijna nooit van de ventilatiestand af.
Ja mij ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb rolgordijnen in de slaapkamer, die gaan nooit open. Beneden doen we wel braaf dicht en open.
Mij boeit het overigens niet zo, Joop meer.
Ik had ze genomen tegen de herrie van de karren 's ochtends maar dat werkt echt minimaal. 's Zomers is het wel prettig tegen de zon. En als het 's nachts twintig graden zou vriezen zou ik ze ook wel gebruiken.quote:
Of je zegt niksquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
“Naar alle waarschijnlijkheid”
Oftewel de indekking voor dat enkele geval dat toch nog corona krijgt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ze zaten heir al.. En boven is 't een beetje raar om andere gordijnen te hangen dan glasgordijnen. Want met die glasgordijnen kunnen de ramen al niet echt fatsoenlijk open zonder alles uitgebreid aan de kant te halen (de draaikiepramen kunnen net aan open kiepen).quote:
Viel me ook al op, ik denk dat ze iets verbergen...quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ja maar Kees Kut wil zeggen "Naar alle waarschijnlijkheid" == "niet".quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oftewel de indekking voor dat enkele geval dat toch nog corona krijgt.
Ik zou ze ook niet van een huis gaan afhalen nee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ze zaten heir al.. En boven is 't een beetje raar om andere gordijnen te hangen dan glasgordijnen. Want met die glasgordijnen kunnen de ramen al niet echt fatsoenlijk open zonder alles uitgebreid aan de kant te halen (de draaikiepramen kunnen net aan open kiepen).
Wat lospedo poogt te zeggen, had ik door.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar Kees Kut wil zeggen "Naar alle waarschijnlijkheid" == "niet".
Zou ze ook niet direct achteraf installeren denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niet van een huis gaan afhalen nee.
En boven zijn het uitzetramen (want dak), dus rolluik is dan wel zo logisch.
Heb het hier ook op de slaapkamer; daar is met grof geweld door een kozijn geboord en het is niet bepaald afgewerktquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou ze ook niet direct achteraf installeren denk ik.
M'n ouders hebben dat wel gedaan, helpt wel met temperatuur in de zomer hoor, maar daar zijn er maar 2 elektrisch en die banden enzo zijn lelijk geīnstalleerd.
teringquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)egveld-met-zijn-naam
quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het hier ook op de slaapkamer; daar is met grof geweld door een kozijn geboord en het is niet bepaald afgewerkt![]()
Achja, wel lekker donker als ik ga slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |