SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb nog met de gedachte gespeeld om die bak te houden voor de PMD zakken. Maar ze registreren blijkbaar de bakken die ingenomen worden.. En als je niet inlevert betaal je dubbele afvalheffing (wat op zich vreemd is want straks legen ze alleen de nieuwe containers met RFID) :/quote:
SCHEITquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:13 schreef Karzai het volgende:
wat krijg je als je een schaap en een geit kruist?
rene van der geipquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:13 schreef Karzai het volgende:
Erdogan?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:13 schreef Karzai het volgende:
rfid van de irritante buren kopieeren en in je eigen container plaatsenquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb nog met de gedachte gespeeld om die bak te houden voor de PMD zakken. Maar ze registreren blijkbaar de bakken die ingenomen worden.. En als je niet inlevert betaal je dubbele afvalheffing (wat op zich vreemd is want straks legen ze alleen de nieuwe containers met RFID) :/
mja not worth it.. ben hier toch binnen 4 weken weg als alle puzzelstukjes op z'n plaats vallenquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
rfid van de irritante buren kopieeren en in je eigen container plaatsen
Ik heb een chuck norrisje gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik heb nog wel iets geslapen haha.
narcismus maximusquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)egveld-met-zijn-naam
heb je toeschouwers?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Dat je denkt 'laat ik het gordijn eens opendoen' maar dat is al open
quote:Het coronavaccin dat door de Amerikaanse farmaceut Pfizer en de Duitse biotechnologiefirma BioNTech is ontwikkeld, kan naar alle waarschijnlijkheid ook voorkomen dat mensen ziek worden van een gemuteerde variant van het coronavirus.
Gelukkig is de donkerste dag geweest.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat uitgebreid m'n neus leeg te baggeren dus het valt nog mee dat ik niet al op Dumpert sta.quote:
nooit last vanquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |