Viel mij ook op, vaak rekenen ze dat goed.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:48 schreef svann het volgende:
Hm, hij zei gemalen, toch?
Moest het poedervorm zijn.
Dat was die autistische cabaretierquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wie was dat ook alweer die ook staand de finale speelde?
Goh, nou weet ik het weer, maar hoe heette die knakker? Is Frank ook autistisch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was die autistische cabaretier
Neuh, niet bepaald.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Goh, nou weet ik het weer, maar hoe heette die knakker? Is Frank ook autistisch?
Geen leuke man? Vervelende stem? Hahaquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik ben elke keer blij als Sjinkie Knegt er niet bij is.
Dat was die gast die bij Aldi alle dozen netjes ordende en netjes in de rekken zette waar ze hoorden. Toen iemand hem vroeg waar de koffie stond zei hij: de koffie? Ik werk hier helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Goh, nou weet ik het weer, maar hoe heette die knakker? Is Frank ook autistisch?
Ja, of hij leeft al jaren op alleen frikandellen en cola.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef Remco het volgende:
Die Minne ziet eruit alsof die al een week wakker is.
Waarom?quote:Op maandag 28 december 2020 20:40 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik hoop dat die Andries er uit gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |