Dat zeg ik niet. Maar ze heeft wel 'de blik' in haar ogen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je enthousiast en fanatiek bent heb je direct borderline?
Ze is gewoon gepassioneerd en expressief.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:55 schreef MegaKaas het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ze heeft wel 'de blik' in haar ogen.
zo'n wijf waar als je er ruzie mee hebt snachts je jongeheer eraf snijdt
Ja dat werd dr bijna fataal ...quote:Op woensdag 23 december 2020 00:30 schreef hhh38 het volgende:
Emma mag wel iets minder onzinantwoorden geven, soms moet je gewoon passen
Ja dat denk ik ook. Ze is leuk genoeg van haarzelf als ze normaal doet, dat hysterische is helemaal niet nodig. Misschien komt het nog goed als ze wat ouder is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
En dat iets te uitbundige is volgens mij gewoon verdedigingsmechanisme.
Je merkt soms ook dat ze zich niet altijd houding weet te geven. Is puur onzekerheidquote:Op woensdag 23 december 2020 01:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Ze is leuk genoeg van haarzelf als ze normaal doet, dat hysterische is helemaal niet nodig. Misschien komt het nog goed als ze wat ouder is.
Alleen zie je die kijkcijferkannonnen van 'de commerciëlen' nog steeds amper.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
En vanavond Ricky Koole. Voordeel van de lockdown, en dat was bij de zomereditie ook al zo, is dat er een stuk bekendere mensen aan mee kunnen doen en ze zich niet op derderangscabaretiers en schrijvers hoeven te beroepen.
Wel ene Liesbeth. Die me afgaande op haar columns in combinatie met haar hoofd niet enorm aardig lijkt, maar pienter lijkt ze me wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |